I el WSMP/DSMP 18-19.04.2008 TOR POZNAN

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez nick555 » środa, 23 kwi 2008, 21:31

Pomysł z takimi klasami jak proponujesz jest fajny i na pewno byłoby kilku chętnych. Nie rozpędzałbym się do 8 okrążen moim zdaniem zrobic im małe WTCC i dwa razy po 5-6 kółek z odwracaniem kolejności. Tylko kto to ma zrobić? Wierzę że nawet tutaj dałoby się społecznie i wspólnotą napisać do takiej "wyścigowej drugiej ligi" regulamin ramowy techniczny i wymagania. Tylko pozwólmy im się ścigać chociażby z utraconą homologacja na rękawice i resztę... za to kupia sobie komplet opon albo klocki które będzie w sumie więcej znaczyć niż to że ktoś ma rękawice z homo...
Ale po przeczytaniu wypowiedzi alberta wątpie żeby ktoś tam to poparł. Z władz mam szacunek do kilku osób z komisji technicznej w GSMP i osób tam pracujących, ale wiem że nie oni decydują o tym co może pojechać. Może jakbyśmy stworzyli pismo i zebrali podpisy wsród zawodników tych byłych i aktualnych, może by chociaż poddali punkt pod debatę na jakimś walnym...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin


Postprzez THIM » środa, 23 kwi 2008, 21:40

Przecież wystarczy pięciu chłopa z autami, którzy chcą nową klasę i taka powstaje. To teoria. A praktyka: było marudzenie, że znika klasa N-1150, a nie znalazło się 5 właścicieli Sejów, którzy by to zorganizowali - a wszystkie regulaminy są przecież gotowe...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez krist » środa, 23 kwi 2008, 22:24

THIM napisał(a):Przecież wystarczy pięciu chłopa z autami, którzy chcą nową klasę i taka powstaje. To teoria. A praktyka: było marudzenie, że znika klasa N-1150, a nie znalazło się 5 właścicieli Sejów, którzy by to zorganizowali - a wszystkie regulaminy są przecież gotowe...


Teoria jest taka, że PZM ma promować i wspierać sporty motorowe, w tym wyścigi. Widząc sytuacje w której frekwencja na 1 rundzie WSMP jest dramatyczna a 50% torów jest zamknięte i nie widać perspektywy odtworzenia tego co było, nie wspominając o nowych torach, organizacja tej wielkości (sprawdź sobie jakie obroty i zyski ma PZM, to sa miliony złotych) powinna natychmiast zorganizować akcje ratunkową, wspomóc remont toru Kielce, obniżyć wpisowe zorganizować nagrody (np opony czy paliwo) dla biedniejszych klas, zliberalizować przepisy techniczne. A tu nic. I to nie jest wina zawodników z n-1150 ze nie scigaja sie przy takich kosztach startów, braku jakiejkolwiek promocji czy pomocy finansowej na jednym jedynym torze w kraju, sam sie zastanawiałem nad wyścigami ale w tej formie jak w tej chwili to funkcjonuje nie ma to sensu.
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez prezes-tk » środa, 23 kwi 2008, 23:10

Nie wiem czy zauważyliście Panowie (a może i Panie są tutaj) ale wszystko rozbija się o koszty startu. Potem dochodzi do tego brak konkurencji, czyli przyzwoitej ilości zawodników w klasie. Regulaminy sa chociażby z poprzednich lat. W Poznaniu było tyle czasu, że swobodnie można było wkleić ze dwa biegi i treningi własnie takich klas (jeżeli nie więcej). Ale wpisowe jest zaporowe. Wystarczy popatrzeć na KJS-y, w których problemem jest wpłata 100,00 zł wpisoweg przez młodych zawodników. Nie każdy ma bogatych rodziców, i kasę na puchary markowe, które wbrew pozorom nie są tanie. Co do klas, nie jestem zwolennikiem żadnych enek, ponieważ zawsze było najwięcej kontrowersji dotyczących niedozwolonych przeróbek. Wg. mnie optymalna jest grupa A z ewentualnymi ograniczeniami (np. zakaz stosowania skrzyń kłowych) Dzisiaj auto do takiej klasy można kupić za małe pieniądze,, a jeżeli ktoś ma trochę smykałki technicznej zamiast kasy, da radę je przygotować. Ilość okrążeń jest tu sprawą drugorzędną, nie czas dyskutować o tym, bo przypomina mi to sytuację, kiedy z żoną "gdybaliśmy" co byśmy zrobili po wygraniu kilku mln w totolotka. Tak się rozpędziliśmy, że pokłócilismy się o kolor auta, które byśmy kupili. A nawet nie zagraliśmy. Więc niech ktoś może wymyśli sposób, który sprowokuje PZMot do działania na rzecz sportu a nie odwrotnie. I nie chodzi tu o przepis, na podstawie którego iluś tam zawodników może się zgłosić do eliminacji i zostanie stworzona dla nich klasa. Niech ta klasa będzie wcześniej, a zawodnicy po prostu się zgłoszą lub nie w odpowiednim terminie. Zeby tylko regulaminy były odpowiednio wcześniej.
Pozdrawiam
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez THIM » środa, 23 kwi 2008, 23:43

Hello, właśnie powstał drugi temat na takie wywody, ten jest o rundzie w Poznaniu ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Jędrus Motor-Sport » piątek, 2 maja 2008, 00:22

G Mark napisał(a): Graty dla Pandy za szybszy czas w Treningu Obowiązkowym, niż pana Spyry w Megane :)

Sorki, ale od cudów to był taki facet co boso po jeziorze chodził.....
Jędruś Motor-Sport Puławska 34 Piaseczno Mechanika Pojazdowa Serwis Opon 507 576 065
www.jedrusmotorsport.pl
Avatar użytkownika
Jędrus Motor-Sport
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): środa, 2 sie 2006, 17:35
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bryś » wtorek, 6 maja 2008, 18:17

megane jak dla mnie faworyt na ten rok właśnie sobie podotykałem z starym pogadałem . A zwróciłam uwagę po dźwięku z hamowni jaki pewnej soboty dochodził do mojego warsztatu było tylko b-bbbbrum a potem tylko długo głos hamujących rolek :twisted: ,wkręca się rewelacja, to jest formuła tylko udająca megane :shock:
bryś
 
Posty: 43
Dołączył(a): piątek, 21 gru 2007, 14:39

Postprzez G Mark » wtorek, 6 maja 2008, 21:20

Jędrus Motor-Sport napisał(a):
G Mark napisał(a): Graty dla Pandy za szybszy czas w Treningu Obowiązkowym, niż pana Spyry w Megane :)

Sorki, ale od cudów to był taki facet co boso po jeziorze chodził.....


Cuda sie zdarzają...

Nie wiem czy to błąd.

ale Panda pojechała w DSMP na treningu 1:47.929
pan Spyra pojechał w WSMP na treningu 1:47.953
Marzenia... ? Wyścigi...
Avatar użytkownika
G Mark
N1
 
Posty: 81
Dołączył(a): sobota, 14 kwi 2007, 22:49
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Loeb1987 » środa, 7 maja 2008, 12:23

W tym wypadku to raczej umiejętności ;)
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Jędrus Motor-Sport » środa, 7 maja 2008, 20:37

Może i ja się nie znam, ale proponuję prześledzić czasy Pandy okrążenie po okrążeniu. Nikt nie daje gazu nagle na ostatnim kółku i nagle jedzie o prawie 7 sekund szybciej niż wszystkie poprzednie kółka...... Chyba, że ktoś podejmie wyzwanie i na następnym Poznaniu pomierzymy czasy wspólnie. No i jak Panda zejdzie poniżej 1,48 to odszczekam to co napisałem. Ale jak na razie to ten czas należy między bajki włożyć....
Jędruś Motor-Sport Puławska 34 Piaseczno Mechanika Pojazdowa Serwis Opon 507 576 065
www.jedrusmotorsport.pl
Avatar użytkownika
Jędrus Motor-Sport
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): środa, 2 sie 2006, 17:35
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez G Mark » środa, 7 maja 2008, 23:06

Ja nic nie mierzyłem.

tak było w wynikach to uwierzyłem...
Możliwa jest pomyłka, ale pola startowe były według tego czasu, co dawało Pandzie 6 pozycje.

Ale kto wie może to błąd, kiedyś zdaje się połknięto jedno okr Stańcy, i prawie by przegrał Saleenem z Clio i 147:D
Marzenia... ? Wyścigi...
Avatar użytkownika
G Mark
N1
 
Posty: 81
Dołączył(a): sobota, 14 kwi 2007, 22:49
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Loeb1987 » czwartek, 8 maja 2008, 21:18

ktoś ma program na Most?
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości