przez Karol » wtorek, 11 mar 2008, 19:15
Hehe po VWCC ostrożnie podchodziłbym do tych Pirelli całych... Z biegiem czasu patrząc opony były chyba bardziej decydującym czynnikiem, który zadecydował o upadku pucharu niż wszelkie działania rodziny inicjatorskiej pucharu. Koszta, które niesamowicie skoczyły po pierwszej edycji, nie dały szans na "utrzymanie" się pucharu a co dopiero jego rozwój. Mam nadzieję, że z Cee'dem będzie inaczej, i trzeźwość umysłów "góry" pozwoli na rozsądne kierowanie cyklem. Cee'd jest również dużo bardziej przyszłościowym samochodem od Diesla, po zakończeniu pucharu, tudzież służby auta w pucharze będzie ono mogło być wykorzystane jeszcze chociażby w GPP, co w pewien sposób być może odrodzi krótko istniejącą, i do tego niezbyt sukcesowo, jakąś grupę narodową dla A i N grup.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts