Grupa H - samochody z homologacją krajową?

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Grupa H - samochody z homologacją krajową?

Postprzez Karol » środa, 29 sie 2007, 15:48

Cytuję za regulaminem:

1.Postanowienia ogólne
1.1. Do grupy tej będa zaliczane samochody, które:
a) posiadają ważną kartę homologacyjna FIA N,A,B,ST,SUPER-2000
WRC,DIESEL-2000,GT,H,
b) utraciły ważność karty homologacyjnej FIA jw. z powodu upływu
czasu.
c) posiadają homologacje narodowe krajów Unii Europejskiej (np. DTM)
d) są przygotowane według regulaminów technicznych, (przepisów)
pucharów, pucharów markowych i krajowych mistrzostw, samochodów
krajów Unii Europejskiej
e) posiadaj ą przekroczony zakres przeróbek i modyfikacji w/w grup i są
zgodne z regulaminem technicznym grupy H (WSMP 2007)


Pytanie do zoorientowanych w temacie, czy związku z tym można startować w wsmp samochodami sprowadzonymi np z wysp brytyjskich posiadających homologację tamtego ASM-u? Spotkał się ktoś z tym w praktyce?
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Postprzez MSG Racing » środa, 29 sie 2007, 16:09

Tak według tego regulaminu gr.H można autem z BTCC startować u nas. Ale czy było jakieś takie auto to nie wiem. Nie przypominam sobie.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » środa, 29 sie 2007, 20:53

Nie chodzi mi tutaj własciwie o BTCC bo to oczywiste, ale o jakieś inne auta homologowane w tamtejszym ASM. Z tego co wiem tam mają dość liberalne poglądy na to, przykładem rajdowym Peugeot z silnikiem Coswortha, 4x4.

Zresztą - UK to tylko przykład, chodzi mi o ogóle takich aut. I czy w Polsce można jakoś uzyskać homologację PZM mając np tylko jeden egzemplarz danego auta?
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez MSG Racing » środa, 29 sie 2007, 23:33

Karol napisał(a):Nie chodzi mi tutaj własciwie o BTCC bo to oczywiste, ale o jakieś inne auta homologowane w tamtejszym ASM. Z tego co wiem tam mają dość liberalne poglądy na to, przykładem rajdowym Peugeot z silnikiem Coswortha, 4x4.

Zresztą - UK to tylko przykład, chodzi mi o ogóle takich aut. I czy w Polsce można jakoś uzyskać homologację PZM mając np tylko jeden egzemplarz danego auta?

Tak inne wynalazki w grupie H tez mogą startować.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez THIM » czwartek, 30 sie 2007, 12:48

a) posiadają ważną kartę homologacyjna FIA N,A,B,ST,SUPER-2000
WRC,DIESEL-2000,GT,H,


YYY?! Co to H znaczy?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MisiekClio » czwartek, 30 sie 2007, 12:54

Z tego co pamietam, w gr. H moze jezdzic wszystko co zyje i spelnia regulamin bezpieczenstwa...
Dlatego jakas tania "szuflada" moglaby pozamiatac wyniki WSMP w Polsce i od dluzszego czasu dziwie sie, ze nikt jeszcze tego nie sprowadzil...
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez THIM » niedziela, 2 wrz 2007, 19:59

Lekki OT: Jaką homologację ma Picanto? Pucharową? N-kową? Krajową czy FIA?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez marcinhc » niedziela, 2 wrz 2007, 23:07

MisiekClio napisał(a):"szuflada"


szuflada?
marcinhc
 
Posty: 42
Dołączył(a): czwartek, 2 sie 2007, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 3 wrz 2007, 00:14

Szuflada to prototyp o otwartym nadwoziu.
Na coś takiego jeszcze nikt się pokusił bo te pojazdy jak sie nie mylę nie posiadają homologacji są budowane jak formuły czyli po prostu według regulaminu. Choć nie jestem pewny.
Kiedyś w regulaminie pisało ze auta gr C a jak sie okazało nie chodziło o słynne potwory z Le Mans.
Co do Kijanek to chyba maja hom krajową choć jeżdżą tez w Hiszpanii na Kanarach wiec mogą mieć FIA.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » poniedziałek, 3 wrz 2007, 12:01

No zależy jak interpretować regulamin gr H. Gr C to są właśnie prototypowe "szuflady", CN to z tego co pamiętam szuflady określone jako "sportowe samochody produkcyjne" czyli np Radical S8R (co do kodu nie jestem pewien). Przymiarki jak widać były, Stańco bawił się taką szufladką 1 Września 2005 roku na Miedzianka Motopark :) Sytacja dominacji szuflady w seriach podobnych do GPP, mieliśmy w Mistrzostwach Czech w 2003 roku bodajże, Stańco swoim Porsche nie był w stanie jej uciec.
Ostatnio edytowano poniedziałek, 3 wrz 2007, 18:03 przez Karol, łącznie edytowano 1 raz
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez THIM » poniedziałek, 3 wrz 2007, 17:10

Słyszałem, że dokumentacja do homologowania Picanto była robiona w Polsce, więc chyba Hiszpanie radzą sobie inaczej.

Karol napisał(a):Stańco swoim Porsche nie był w stanie dać jej uciec.


Karol, to nie Ty jesteś ambasadorem zrozumiałego języka na forum? Tego zdania nie mogę rozkminić...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Karol » poniedziałek, 3 wrz 2007, 18:07

Za mało wykasował, chciałem pierwej napisać że nie był w stanie dać jej rade, po czym sobie przypomniałem że chyba jednak był przed nią ale z niewielką przewagą. Nie błąd stylistyczny a jedynie błąd w posługiwaniu się klawiaturą. Sorry, bo swoich postów nigdy nie czytam po napisaniu.

Po za tym ambasadorem? Raczej jestem moderatorem, oraz gorącym orędownikiem posługiwania się w miarę poprawną polszczyzną bez błędów ortograficznych, jak również posługiwania się interpunkcją.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron