Moderator: SebaSTI
MisiekClio napisał(a):Co do przejazdow tego zakretu z Twojego drugiego filmika, to chodzi o ten, zktorego wyjscie widac?? Czy o ten, ktory widac w calosci??
Bo ten, ktory widac w calosci jest ewidentnie denkowy.. Nie ma nad czym tu sie zastanawiac, tylko sie wmeldowywac!! Wazne zeby nie wyjsc zbyt zdestabilizowanym autem z poprzedniego. Wg. mnie ten poprzedni jest duzo ciekawszy. Widac na nim rozne koncepcje na temat prawidlowego toru jazdy Panow Zawodnikow
MisiekClio napisał(a):Rafal, dlaczego tak "miauczysz" gazem?? Nie lepiej jest po prostu dohamowac sie, wbic bieg, skrecic, a potem w odpowiednim momencie dodac gazu "na raz". Takie dodania-odjecia wprowadzaja niepotrzebna nerwowosc auta w zakrecie, duzo sie dzieje, ale czy jest szybciej??
MisiekClio napisał(a):Jeszcze jedno, musisz popracowac nad praca rak na kierownicy, niby banal, ale zauwaz, ze kiedy Cie lekko postawilo "zabraklo Ci rak do kontry", dobrze ze nie pociagnelo Cie glebiej w slajda, bo moglo byc nerwowo. Podczas calego przejazdu widac, ze nie jest to Twoja najmocniejsza strona. Na czas tak bardzo nie wplywa, ale na ewentualne obrony czy reakcje, owszem.
MisiekClio napisał(a):Nie zrozum mnie zle, nie twierdze, ze pojechalbym duzo, albo wogole szybciej. Uwazam tez, ze w stosunku do onboardow z zeszlego sezonu jest duzy postep. Ale moim zdaniem najgorsze co moze powiedziec kierowca to "szybciej sie juz nie da". Da sie. Jesli uwierzysz w to, ze sie nie da to staniesz w miejscu jako kierowca...
RacingPromotion napisał(a):Zapraszam Do Oglądania
IX i X Runda GSMP Banovce - Slowacja 2007
http://www.youtube.com/v/iBRtrJMY-18
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości