Moderator: SebaSTI
Krecik napisał(a):Z tych trzech Czechów znalazłem tylko jednego:
GrzegorzChyla napisał(a):Krecik napisał(a):Z tych trzech Czechów znalazłem tylko jednego:
???
Vaclav Lim to jeden z najsłynniejszych czeskich kierowców wyścigowych.
Ścigał się formułami - własnej konstrukcji: Avia AE-1 do AE-3.
Krecik napisał(a):GrzegorzChyla napisał(a):Krecik napisał(a):Z tych trzech Czechów znalazłem tylko jednego:
???
Vaclav Lim to jeden z najsłynniejszych czeskich kierowców wyścigowych.
Ścigał się formułami - własnej konstrukcji: Avia AE-1 do AE-3.
Mogę go nie znać?
Poza tym pracujemy nad uruchomieniem wyścigów producentów. Kilku importerów wyraziło już zainteresowanie, mamy dograny Polsat i zielone światło z PZM. Każdy importer wystawiłby po dwa pojazdy w specyfikacji N+ - dwa litry turbo albo 3,5 litra wolnossące. Materiały poszły do firm i liczymy, że uda się zorganizować "polskie WTCC".
Krecik napisał(a):Panie! ja już nic nie rozumiem:
Na liście startowej jest nazwisko Vaclav LIM.
Ty mówisz że to jest wybitny czeski kierowca.
Autoklub podaje że na wilgotnym torze Vaclav NIMC
w CLK DTM zrobił czas 1.34.
Vaclava NIMCa nie ma na liście zgłoszeń
Saruto napisał(a):Poza tym pracujemy nad uruchomieniem wyścigów producentów. Kilku importerów wyraziło już zainteresowanie, mamy dograny Polsat i zielone światło z PZM. Każdy importer wystawiłby po dwa pojazdy w specyfikacji N+ - dwa litry turbo albo 3,5 litra wolnossące. Materiały poszły do firm i liczymy, że uda się zorganizować "polskie WTCC".
To jest bardzo dobra wiadomość
z tego wynika że jeśli to ruszy to za rok będzie można wystartować w ETCC
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości