Nascar - wow
Offroad - wow
Togue - wow
Co do best motoring to Ci kolesie sa naprawde niesamowici..
stein911 - rzeczywiscie preferuja japonskie samochody, ale wydaje mi sie ze ogolnie samochody na japonski rynek sa lepiej przygotowane do tego typu prob nawet seryjnie.
Wezmy takiego NSX'a vs Ferrari. NSX ma gorny limit mocy narzucony przez prawo japonskie na 280 koni, te konie moga byc odetkane na program
Poza tym jest lzejszy od ferrari. Generalnie wydaje mi sie ze samochody japonskie sportowe i usportowione (NSX, s2000, integra, type r itd) fabrycznie wychodza lepiej przystosowane do uzytku torowego niz europejskie odpowiedniki. W europie takie samochody sa jezdzone po ulicy, w japoni kto moze zabiera je na tor. Taka kultura
Spojrz chociazby roznice pomiedzy wersjami europejskimi i japonskimi tego samego samochodu.
Na przykladzie Civica type r'a - JDM ma dodatkowo szpere, krotka skrzynie i mocniejszy o 20 koni silnik. Z tego co wiem ma tez obnizone i twardsze zawieszenie.
Integra to samo - mocniejszy o kilkanascie koni silnik, lzejsza.
Civic type r starej generacji byl robiony tylko na japonie, w europie do dostania VTi 160 koni, w japoni 185 w type r
Ale to co Ci kolesie wyprawiaja z hachiroku to przechodzi moje najsmielsze wyobrazenia o tym jak mozna jezdzic samochodem..