VW CASTROL CUP 2007

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez gh0ly » poniedziałek, 29 sty 2007, 14:42

Noi puchar umarl , a raczej zostal zabity :)
Wyscigowe Picie Alkoholu
Avatar użytkownika
gh0ly
N1
 
Posty: 72
Dołączył(a): środa, 5 lip 2006, 20:21
Lokalizacja: SRT


Postprzez boss » poniedziałek, 29 sty 2007, 14:59

Kia wyparła Golfa... teraz all będą jeździc w picantach :lol: :lol:
Avatar użytkownika
boss
A5
 
Posty: 849
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 23:06

Postprzez marecki » poniedziałek, 29 sty 2007, 15:12

Pewnie niektóre auta będą jeździć w DSMP, co w zamian będzie jakiś nowy puchar ?, czy raczej tylko Picanto.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez mm » poniedziałek, 29 sty 2007, 17:04

a co z zawodnikami, ktorzy podpisali, ze beda startowac?? skoro organizator nie jest w stanie zapewnic im startu, a oni maja podpisane umowy ze swoimi sponsorami to co w tej sytuacji??

ciekawe czy beda jakies procesy z organizatorem...
mm
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Marmetal » poniedziałek, 29 sty 2007, 18:54

boss napisał(a):Kia wyparła Golfa... teraz all będą jeździc w picantach :lol: :lol:


... lub w Formule X Sport :wink:. Szkoda, bo puchar Golfa był dobrym pomysłem i ciekawym widowiskiem, ale jednak jego koszty były zbyt wysokie - jak na polskie realia. Dobrze, że chociaż mamy jeszcze dwa fajne puchary.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez zglobiczanin » poniedziałek, 29 sty 2007, 19:03

Miałem racje !!! Ale pierwsze z tonącego statku uciekają szczury, Gładysze sami zniszczyli puchar, gdyż wycofali się razem z Litwinami i tak nie było szans, aby wystartowało 18 zawodników.
Zawodnicy powinni podziękować firmie Pirelli, która zniszczyła Puchar VWCC.
zglobiczanin
 
Posty: 2
Dołączył(a): poniedziałek, 22 sty 2007, 18:19
Lokalizacja: Zgłobice

Postprzez Devil » poniedziałek, 29 sty 2007, 19:36

Jak by na to nie patrzeć to był najbardziej profesjonalny puchar jaki kiedykolwiek był zorganizowany w Polsce.
Genialny pomysł żeby goniły się wyścigówki z silnikami diesla.
Tego jeszcze w naszym kraju nie było.
Ale jak to zwykle bywa: dobry pomysł ale wykonanie poniżej krytyki.
Do światka Polskich wyścigów panowie (celowo piszę z małej litery) G wprowadzili nieustanne kłótnie, awantury i niejasne decyzje.
O rękoczynach nie wspomnę.
Devil
 
Posty: 21
Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2006, 00:02
Lokalizacja: Włoszczowa

Postprzez THIM » poniedziałek, 29 sty 2007, 19:58

Devil napisał(a):Do światka Polskich wyścigów panowie (celowo piszę z małej litery) G


Devil, a "Polskich" celowo piszesz z dużej?

Nie wiem, czy diesle były dobrym pomysłem. Gdzie teraz się golfy podzieją? Można opchnąć Holendrom, jechać DSMP albo wsadzić sobie w d... Ale rzeczywiście, część panów pewnie wsiądzie w Formuły X Sport, to jest plus tej sytuacji. Edit: Golfem można śmigać jeszcze w GSMP, według regulaminu na 2007 :D

Puchar był fajny, ale tylko z braku laku. Do PAR się nawet nie umywa. Ale Kia może wprowadzi Cee'da, wbrew temu, co wcześniej pisałem, dostępnego z dwulitrowym benzyniakiem. To by był puchar! Trzymam kciuki.

Oto fragment ze strony VW Racing Polska:
Możemy z przykrością stwierdzi, że przez kilku zawodników, którzy pomimo posiadania podpisanych umów na trzy letnie starty, jak również wielkiego wysiłku sponsorów i organizatorów w zakresie programu wsparcia dla zawodników w sezonie 2007 (przedstawionego na spotkaniu),Puchar nie zostanie zorganizowany. Zawodnicy Ci zlekceważyli zaproszenia na spotkanie, jak również nie potwierdzili swojego udziału w Pucharze w sezonie 2007. Właśnie Ci zawodnicy swoja postawą spowodowali brak możliwości organizacji Pucharu, zniechęcili Partnerów do finansowania tego przedsięwzięcia sportowego, jak również narazili na straty tych zawodników, którzy przygotowywali się do udziału w Pucharze.

Nie dość, że nie potrafią skonstruować zdania, to jeszcze zwalają winę na zawodników. No comment.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Devil » poniedziałek, 29 sty 2007, 20:32

PAR to jedno wielkie nieporozumienie: kto przy zdrowych zmysłach buduje wyścigówkę bez konkretnego zawieszenia i na tak małych kółkach, w których nie ma miejsca na "prawdziwe" hamulce !!!
Te samochody na zakrętach szorowały rynienkami po asfalcie.
Poza tym kombinacje z elektroniką (wszyscy wiedzieli ale nikt nie interweniował) przy tym technika VWCC to prawie F1
Devil
 
Posty: 21
Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2006, 00:02
Lokalizacja: Włoszczowa

Postprzez m_sport » poniedziałek, 29 sty 2007, 21:14

devil - jakbyś nie wiedział to auta startujące w par to były N-grupy i kosztowały ok 60 tys zł (czyli mniej niż połowa tego co vw) ale dzięki temu było więcej chętnych do ścigania niż dostępnych samochodów!

podobny puchar startował w Holandii, auta różniły się chyba tylko skrzynią biegów (tam mieli kłowe bacci).

a co do zawieszenia to zdaniem wielu zawodników był to udany setup na polskie tory
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez Devil » poniedziałek, 29 sty 2007, 21:28

60 tyś to też nie mało, szczególnie, że to było kilka ładnych lat temu i złotówka miała trochę inną wartość.
Ale tak czy inaczej: ani hamulców ani zawieszenia.
Devil
 
Posty: 21
Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2006, 00:02
Lokalizacja: Włoszczowa

Postprzez THIM » poniedziałek, 29 sty 2007, 22:42

No racja, koła nie były wielkie... Ale za to alfy ślicznie wyglądały na seryjnych felgach, tych z 8 dziurkami:)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez POL-CAR » poniedziałek, 29 sty 2007, 22:59

Devil napisał(a):60 tyś to też nie mało, szczególnie, że to było kilka ładnych lat temu i złotówka miała trochę inną wartość.
Ale tak czy inaczej: ani hamulców ani zawieszenia.


a jechałeś kiedyś taką alfą, że wygłaszasz takie tezy :?:

Akurat jeśli chodzi o zawieszenie, to moim zdaniem bardzo przyjemnie się to auto prowadziło i nie mam zastrzeżeń (niezależnie od toru).
Co do hamulców to faktycznie w trakcie wyścigu po paru kółkach nawet ds3000 nie wytrzymywały (szczególnie na tych felgach z 8 otworami :D) i spadała skuteczność, ale to był puchar i wszyscy mieli równe hamulce :!: , więc nie wiem o co ci chodzi
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez Krzychu autim » poniedziałek, 29 sty 2007, 23:27

Devil napisał(a):PAR to jedno wielkie nieporozumienie: kto przy zdrowych zmysłach buduje wyścigówkę bez konkretnego zawieszenia i na tak małych kółkach, w których nie ma miejsca na "prawdziwe" hamulce !!!
Te samochody na zakrętach szorowały rynienkami po asfalcie.
Poza tym kombinacje z elektroniką (wszyscy wiedzieli ale nikt nie interweniował) przy tym technika VWCC to prawie F1


Alfy były całkiem dobrymi samochodami jak na polskie warunki miały swoje ograniczenia, ale w miarę tanio można było je naprawiać a niewielki zakres możliwych regulacji pozwalał na obsługiwanie tych aut nawet przez mechaników na codzień nie zajmujących się obsługą samochodów wyścigowych. W przypadku golfa już jest inaczej obsługa tego auta wymaga lepszego wyposażenia w sprzęt obsługowy i lepiej zorganizowanego serwisu a to bardzo dużo kosztuje. W Polsce nie ma takich serwisów a więc pozostaje tylko Kia picanto bo co do Ceed-a to obawiam się że sytuacja może być podobna do pucharu golfa
Krzychu autim
 
Posty: 10
Dołączył(a): sobota, 10 cze 2006, 09:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez THIM » poniedziałek, 29 sty 2007, 23:55

Krzychu autim napisał(a): co do Ceed-a to obawiam się że sytuacja może być podobna do pucharu golfa


Przedstawiciel Kia w artykule, z którego dowiedziałem się o Pucharze Cee'd mówił o cenie 2-krotnie wyższej niż za Picanto, więc wychodzi 60 tys zł. Tyle kosztują mniej więcej cywilne wersje, a pucharowe Picanto jest najtańszym, jakie można kupić :lol: . Kia Polska zna się na rzeczy, myślę, że z Cee'dem też sobie poradzą. Tak samo "cywilni" mechanicy. Największy problem to taki, że puchar nie jest pewny. Ale za to popucharowe, dwulitrowe N-kowe Kie miałyby większe wzięcie na rynku wtórnym.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron