VW CASTROL CUP 2007

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Devil » wtorek, 30 sty 2007, 00:31

Nie ma co się patrzyć na alfy, trzeba równać do najlepszych. Golfy były najlepszym dowodem, że można zrobić za jakie-takie pieniądze samochód wyścigowy o naprawdę dobrych parametrach (niestety bez sekwencji, ale to podniosłoby cenę do nieakceptowalnej dla zawodników) nie windując równocześnie ceny do kilkuset tyś. złotych. W porównaniu do śmiesznych plastikowych seatów którymi nie wiem dlaczego wszyscy się podniecają są o niebo solidniejsze.
Devil
 
Posty: 21
Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2006, 00:02
Lokalizacja: Włoszczowa


Postprzez MSG Racing » wtorek, 30 sty 2007, 01:09

Z Tylko ze Saaty są szybsze, lepsze w zakrętach i bardziej przypominają wyścigówkę niż cywila.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez nick555 » wtorek, 30 sty 2007, 08:54

i maja wg mnie spieprzona skrzynie która jest poprostu za mądra i swiruje.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez THIM » wtorek, 30 sty 2007, 12:24

Nie ma na świecie lepszej przednionapędowej pucharówki od Leona. Fakt, Seaty nie są tanie, ale nie o to chodzi. A co do golfa, to nie wiem, co w nim takiego wspaniałego. Jest zmodyfikowany w stopniu minimalnym, który umożliwia ściganie się. Do tego nikomu nie potrzebne podnośniki do zmiany kół i silnik diesla, który nie dość, że waży i kosztuje, to jeszcze nie daje teraz perspektyw na dalsze starty tym autem. Można najwyżej jeździć w niemieckiej serii rajdowej dla 2-litrowych turbodiesli.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mototom » wtorek, 30 sty 2007, 13:58

Chyba jedyny ratunek dla Golfów do stworzenie w ramach WSMP czy DSMP klasy diesel. To moze pod płot by te Golfy nie trafiły. Bo w kraju o kupca pewnie marnie będzie.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MSG Racing » wtorek, 30 sty 2007, 15:40

Masakra z tym pucharem.
Został stworzony chyba tylko po to by żeby zarobić na nim.
NIe poewiem ale ja byłem z jednej strony przeciwko niemu od początku bo nic nowego nie wprowadzi poza ruchem na torze. Reszta mało warta.
Drogie auto jak na polskie warunki. Niby miało zachecić do startów w wyscigach - tylko jak się pytałem kogo bo nowych i młodych niewielu sie pojawi to nie było odpowiedzi. Wtdy auto była za 150tyś zł do tego sezon to min 100tyś - a w miare trwania koszty rosły, jak to miało przetrwać???
W podobnych kosztach wychodził ten puchar aut z nadwoziami Garbusa. Autka jakby ciekawsze i szybsze bo lżejsze z silnikiem o mocy jak pamietam 220KM. :? :evil: :twisted:
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez POL-CAR » wtorek, 30 sty 2007, 17:44

W podobnych kosztach wychodził ten puchar aut z nadwoziami Garbusa. Autka jakby ciekawsze i szybsze bo lżejsze z silnikiem o mocy jak pamietam 220KM.

Jeżeli masz na myśli Fun Cup, to tam są seryjne silniki 1,8 z mocą ok. 130 KM.
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez koyack » wtorek, 30 sty 2007, 17:51

OT
Apropo Alf
To ile taka Alfa teraz kosztuje :wink: :?:
koyack
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 21:18

Postprzez THIM » wtorek, 30 sty 2007, 17:55

MSG Racing napisał(a):Masakra z tym pucharem.
Został stworzony chyba tylko po to by żeby zarobić na nim.
NIe poewiem ale ja byłem z jednej strony przeciwko niemu od początku bo nic nowego nie wprowadzi poza ruchem na torze. Reszta mało warta.
Drogie auto jak na polskie warunki. Niby miało zachecić do startów w wyscigach - tylko jak się pytałem kogo bo nowych i młodych niewielu sie pojawi to nie było odpowiedzi. Wtdy auto była za 150tyś zł do tego sezon to min 100tyś - a w miare trwania koszty rosły, jak to miało przetrwać???
W podobnych kosztach wychodził ten puchar aut z nadwoziami Garbusa. Autka jakby ciekawsze i szybsze bo lżejsze z silnikiem o mocy jak pamietam 220KM. :? :evil: :twisted:


Nikt nie robi pucharu dla zabawy, oczywiście, że Gładysze chcieli zarobić. To nie Caritas.
Kto powiedział, że ten puchar miał zachęcić do startu w wyścigach? Tą rolę pełni od niedawna Picanto. Golf to nie auto dla nowicjusza. Co nowego miał wprowadzić według Ciebie? Rzeczywiście, diesle i zmiana kół są do dvpy. Ale Kupcikas i Gelżinis chyba nie twierdzą, że puchar był bez sensu. Mimo wielu oczywistych wad, puchar golfa dał nam 2 sezony walki na torze. Po co Twoim zdaniem wogóle organizuje się wyścigi?
Te garby robiły czasy minimalnie lepsze od alfy i jak napisał POL-CAR, miały 130 KM
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Gitol » wtorek, 30 sty 2007, 20:36

Śmieszy mnie to wszystko. Jak Puchar był prawie każdemu coś nie pasowało i się nie podobało. Jak go odwołali z kolei ,sądząc po złośliwych wobec organizatora postach, wszyscy są rozgoryczeni bo go nie będzie. Ludzie gdzie Wy macie kręgosłupy? Przypuszczam, że Organizator po tej decyzji odetchnął z ulgą bo w naszym kraju można co najwyżej sobie...popisać na forum bo w tym każdy jest mocny i każdy jest mistrzem techniki, organizacji, kierownicy i wogóle. Szkoda gadać...Ktoś stworzył coś najbardziej profesjonalnego w polskich wyścigach - podał nam na patelni i wyszło z tego nic. Polska rzeczywistość.
Gitol
 
Posty: 16
Dołączył(a): wtorek, 16 sie 2005, 12:14
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez THIM » wtorek, 30 sty 2007, 22:11

Glitol, ale kto marudzi, że nie będzie pucharu? Wszyscy go krytykują, tak, jak przez ostatnie 2 lata, nic się w tej kwestii nie zmieniło. Zawodnicy, którzy się wycofali, potwierdzili swoje zdanie czynem. Tylko ci, co chcieli w tym roku jeździć, mogą się czuć dotknięci. A dla kibica kiepski puchar jest lepszy niż żaden. Tylko ktoś musi w nim jeździć. I co z tego, że był profesjonalny? Do naszych warunków nie pasował. Jakby ktoś zorganizował Mistrzostwa Polski Formuły 1, też by nie odniósł sukcesu, pewnie tylko Kubica by jeździł :lol:
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Szkoda gadać...Ktoś stworzył coś najbardziej profesjonalnego

Postprzez Devil » wtorek, 30 sty 2007, 22:34

Niestety Gitol ma rację: to był najbardziej profesjonalny puchar w Polsce czy się to komuś podoba czy nie. Niestety za dobrymi autami i niezłą organizacją nie koresponduje osoba głównego organizatora.
Devil
 
Posty: 21
Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2006, 00:02
Lokalizacja: Włoszczowa

Re: Szkoda gadać...Ktoś stworzył coś najbardziej profesjonal

Postprzez THIM » środa, 31 sty 2007, 12:46

Devil napisał(a):Niestety Gitol ma rację: to był najbardziej profesjonalny puchar w Polsce czy się to komuś podoba czy nie. Niestety za dobrymi autami i niezłą organizacją nie koresponduje osoba głównego organizatora.


Nikt nie mówi, że nie był profesjonalny. Zauważ, że większość negatywnych opinii właśnie na tym się opiera. Był profesjonalny i wymagał profesjonalizmu od zespołów. A profesjonalizm jest drogi. Przy polskim zainteresowaniu sponsorów i w naszych warunkach był ZA drogi i ZA profesjonalny.
Nie wiem, co chciałeś przekazać w drugim zdaniu swojego posta. Ale IMO Gładysze są profesjonalistami - popatrz, jakie mają doświadczenie w wyścigach. Ale chyba mają głowę w chmurach, bo od początku wszyscy wiedzieli, że ten puchar jest dobry, ale nie na polskie warunki.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez POL-CAR » środa, 31 sty 2007, 13:51

trochę off topic, ale a propos profesjonalizmu:
to niech mi ktoś odpowie, jak można się przygotować profesjonalnie do sezonu wyścigowego, jeśli jest koniec stycznia, pierwsze zawody mają być 13.04 (czyli zostało jakieś 2 miesiące i trochę), a nie ma jeszcze ŻADNEGO REGULAMINU :twisted: (ani ramowego, ani tym bardziej technicznego).
Chyba, że pzmoty zakładają, że wyjadą tylko kijanki, leony i porsche w GP, a reszta to kłopot.

Kalendarz niby jest ale już chodzą głosy, że ma być zmieniony. Nic nie można zaplanować :twisted:
Nie wiadomo jakie klasy będą (wiadomo tylko jakich nie będzie N/A 1150 i VWCC).

Zawodnik w Polsce przed sezonem:
To sobie przygotuję takie.... auto, albo może takie.... , a jak będę miał szczęście to może znajdzie się jakiś wyścig żeby tym pojechać. A może nawet będzie pasowało do jakiegoś regulaminu technicznego który uchwalą tydzień przed zawodami.
Normalnie paranoja :twisted: :twisted: :twisted:
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez cotic » środa, 31 sty 2007, 16:40

Witam,

nie chce ktoś kupic Golfa ode mnie? PROMOCJA :lol:
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości