Nie wiem czy ktoś śledzi co się dzieje w WTCC
Od 2014 roku wchodzi nowy regulamin, auta będą mocniejsze i nieco bardziej rozbudowane aerodynamicznie. Zostaje silnik 1,6 turbo ale będzie więcej mocy, w jakimś wywiadzie z Lottim padła liczba 350 km
Potwierdzone jest wejście Hondy - Tarquini i Monteiro za kierownicą, a chodzą plotki o dwóch dodatkowych autach dla pay driverów. Od 2014 wchodzi Citroen, na razie potwierdzony jest Loeb. Seaty od Lukoilu kupił Munnich Motorsport, Basseng i Winkelhock to dobrzy kierowcy, mogą namieszać. Seat być może wróci z Leonem mk3, ale podejrzewam, że poczekają na 2014 i nowy regulamin, teraz bez sensu budować samochód. Pojawiły się również plotki o wejściu Renault, również za dwa lata, a kierowcą kojarzonym z tą marką jest Yvan Muller. Jedna rzecz, nad którą najbardziej ubolewam to nie wiadoma co do rozwoju samochodu przez BMW, szkoda by było gdyby 320 TC zniknęło z mistrzostw, bo to auto jest dla mnie legendą wyścigów turystycznych do kilkunastu lat. No i jeszcze Lada, przy wsparciu petrodolarów i z Thompsonem za kierownicą pierwsza 10tka jest w zasięgu ręki. Nash przechodzi do Bamboo i będzie jeździł Cruzem, a po klapie w tym roku nie ma potwierdzonej kontynuacji programu z Arenę Motorsport. Druga część sezonu to totalna klapa dla Fordów, ale zawsze to lepiej zobaczyć inny model na starcie. Zobaczymy czy te zmiany w regulaminie wyjdą na dobre. Na pewno trochę więcej mocy nie zaszkodzi, a bardziej agresywny wygląd na pewno poprawi prezencję tych aut