Seicento Abarth N-1150
Zatem, do sprzedania lub wynajecia mam seicento abartha N1150, homologacja 5595. Przygotowany do WSMP i GSMP. Od czasu zbudowania w 2002 roku caly czas w scislej czolowce Mistrzostw Polski.
W rekach Milosza Majewskiego:
2002 rok - Mistrz Polski w WSMP
2003 rok - Mistrz Polski w GSMP i Wicemistrz Polski WSMP
2004 rok - Mistrz Polski w GSMP i Mistrz Polski w WSMP
i w moich rekach:
2005 rok - Wicemistrz Polski w GSMP i Drugi Wicemistrz Polski w WSMP
2006 rok - Mistrz Polski w GSMP i Mistrz Polski w WSMP
Wszystkie Mistrzostwa w klasie N1150. Jak widac samochod ma bardzo bogata i chwalebna wrecz przeszlosc.
Z tej mniej chwalebnej przeszlosci, w moich rekach w zeszlym sezonie mial dwa dzwony. Pomijam oczywiscie roznego rodzaju obcierki podczas wyscigow.
Specyfikacja - topowe Nka, wszystko co ma byc zrobione, jest zrobione. Wszystko to co nie moze byc zrobione - tego tu nie ma. Przez te wszystkie lata nigdy nie byl wykluczony technicznie chociazby z najmniejszego powodu. Sej jest niemal 100% bezawaryjny, podczas dwoch lat kiedy ja nim jezdzilem, tylko raz nie ukonczylem zawodow z powodu awarii. Dokladnie awarii wybieraka.
Do bialego mam (jesli dobrze pamietam) 20 felg w 13 na 5.5 cala i kolo 26 opon. Mozna przeleciec na tym dwa sezony bez wydatkow
Pasy 6 punktow - lekkie, fotel - zalezy od ceny, kierownica jak nowa.
Cena? - Zalezy od opcji. Opcja golas to 16 tysi. Opcja full wypas - duuzo
W opcji full wypas sej bedzie lepszy niz nowy. I jeszcze szybszy.
Wynajem? - bardzo chetnie - jednak nie na pojedyncze eliminacje. Cena - do ustalenia. Najchetniej wynajme na caly sezon GSMP lub WSMP.
Sej nie jest zarejestrowany ani ubezpieczony i nie bedzie. Prosze miec to na uwadze, nie nadaje sie na kjsy ani na rajdy!
Dodatkowe Info:
Istnieje mozliwosc przyspieszenia samochodu. Jak wiadomo nie ma juz klasy N, za to prawdopodonie zostanie klasa 1150. W zwiazku z tym istnieje mozliwosc wynajmu tak jak stoi, lub za dosc niewielka doplata moge wynajac seja z nowym mocnym silnikiem (kolo 90-100koni) i wyposazyc go w plastiki zeby zejsc z waga.
Powinien wtedy wazyc kolo 650 kilo wiec do Hgrupy trzeba bedzie go dociazyc, a do e1 mozna zostawic.
Przy takich zmianach powinien byc bardzo konkurencyjny. Nka po poznaniu robila czas 2.05, odchudzona o 40 kilo, z H grupowym motorem i na dobrej oponie mysle ze mozna zejsc na niskie 2 minuty, moze mniej .
Polaczenie mocnego motoru i naprawde nieasamowitego prowadzenia sie tego samochodu powinno dac dobre rezultaty
Jakies pytania?
telefon - 506377399
mail -
mprzybyszewski@megabajt.com.pl
gg - 5226794