ost napisał(a):Ja też nie widziałem różnicy ostatnio. I tak będzie wolniej bo ma być szykana na końcu podjazdu podobno.
W tym miejscu ostatnio ktoś tańczył zdaje się w VW
Ten zakręt powinien być bardziej wyprofilowany tak, aby siła dociskała auto a nie wypychała na zewnątrz na barierę ochronną.
Koleiny pojawiają się właśnie tuż przed podjazdem oraz na wyjściu z lasu i tak jak pisze
cotic auta przy takich prędkościach pokonują te nierówności. Zresztą chyba sami zawodnicy ostatnio mówili o tym.
Powodem tej szykany w tym miejscu
mogą być też wymalowane na jezdni dość duże tzw. wysepki rozdzielające pasy jezdni.
Napewno przyczepność w tych miejscach będzie zmniejszona nie mówiąc już co może być podczas deszczu. Jak by nie patrzeć odcinek publicznej drogi jest bardzo biały od farby oraz z pojawiającymi się nierównościami w nawierzchni. Ruch na tej drodze jest dość spory a TIR-y robią swoje z czasem.
Tak mi się wydaje, że droga publiczna wymaga gruntownej przebudowy i odnowy.
Ostatnio edytowano niedziela, 20 sie 2006, 21:59 przez
marecki, łącznie edytowano 1 raz