S9B

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

S9B

Postprzez pigal » poniedziałek, 19 cze 2006, 20:25

Witam
Moze wycigowcy mi doradzo czy na takiej oponie po docieciu pojade w rajdach?
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08


Postprzez cotic » wtorek, 20 cze 2006, 21:27

Raczej zastanawiałbym sie nad docinaniem. Jest to opona dosyc twarda, i płytka.
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez żółtodziób » wtorek, 20 cze 2006, 21:57

Pewnie że pojedziesz, na Dębicy Presto Plus też pojedziesz... Wyścigowe gumy mają trochę inną konstrukcję, są lżejsze, słabiej zbrojone i bardziej podatne na uszkodzenia, raczej nie mieszałbym "ogórków z dżemem".
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez El Loco » środa, 21 cze 2006, 10:52

żółtodziób napisał(a):Pewnie że pojedziesz, na Dębicy Presto Plus też pojedziesz... Wyścigowe gumy mają trochę inną konstrukcję, są lżejsze, słabiej zbrojone i bardziej podatne na uszkodzenia, raczej nie mieszałbym "ogórków z dżemem".

Nooo, cenna porada.
El Loco
 
Posty: 11
Dołączył(a): czwartek, 11 sie 2005, 10:12

Postprzez Piter_yo » środa, 21 cze 2006, 15:48

No a ja nie lubie dzemu z chrzanem :D :P
Trabant Rally Team --> www.trt.one.pl
Avatar użytkownika
Piter_yo
 
Posty: 43
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 16:41
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez żółtodziób » środa, 21 cze 2006, 17:13

nie jest to kwestia co się lubi, tylko tego że w żołądku zrobisz sobie jesień średniowiecza. Tak samo na wyścigowej gumie za daleko nie pojedziesz w rajdzie, rajdowe gumy mają mocniejsze boki, są bardziej odporne na rozerwanie po najechaniu na kamień abo coś w tym stylu, na torach wyścigowych takie rzeczy nie leżą, nie robi się więc takich wytrzymałych gum, żeby nie zwiększać niepotrzebnie masy nieresorowanej.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pigal » środa, 21 cze 2006, 21:35

no i takiej odpowiedzi oczekiwalem, dzieki.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez żółtodziób » środa, 21 cze 2006, 21:46

zastrzegam jednak że to jest to wypowiedź ogólna, która dotyczy pewnej reguły, a nie konkretnego modelu opon. jednak z tego co pisze cotic wynika, że gumy o ktore pytasz raczej nie wyłamują się z tej reguły. Twarda, płytka, raczej typowo wyścigowa.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Ari_Krakow » czwartek, 6 lip 2006, 09:24

Jeździłem na s9b cietej w rajdach. Da się, ale nie jest to zbyt konkurencyjna guma. Model s9b to opona o twardej mieszance, przeznaczona do długiego dystansu.
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków


Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron