Pucharowy Golf V TDI sprzedam

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Tańszy serwis???

Postprzez Gitol » niedziela, 11 cze 2006, 10:16

THIM jak ktoś nie ma pieniędzy na Golfa i serwis zawsze może jeździć Picanto tam jest taniej. Po to są wyścigi samochodów bardziej lub mniej prestiżowych żeby zawodnik lub zespół dostosował swój budżet do serii, w której startuje. Tutaj akurat w rajdach i wyścigach jest podobnie. Jeśli natomiast chodzi o chęć sprzedaży samochodu przez Cotica - umiejętności masz - brakuje Ci tylko kogoś żeby Tobą pokierował bo ściganie się podczas wolnych treningów i czasówki to nie jest klucz do sukcesu. To nie ta liga. Dawno powinieneś z tego wyrosnąć albo ktoś powinien prawidłowo Tobą pokierować a wtedy nie będziesz już chciał sprzedawać auta. Byłem w tym roku dopiero na dwóch eliminacjach ale na pewne rzeczy uwagę zwraca się od razu...np na fakt, że litwini (chyba bo namiot był zasunięty i nie widziałem ale było słychać ) trenowali w piątek wieczorem w Kielcach zmianę kół przez ok. 4 godziny - a potem jest płacz...bo podczas tej eliminacji nie widziałem nikogo, kto jeszcze by to trenował...
Gitol
 
Posty: 16
Dołączył(a): wtorek, 16 sie 2005, 12:14
Lokalizacja: Częstochowa


Postprzez MSG Racing » niedziela, 11 cze 2006, 10:23

Pit Stop jest bardzo ważną cząścią wyścigu. Tu można stracić lub zysakać to czego raczej nie odrobi się/zyska na torze tak łatwo.
Myślę, że Litwini widzą szansę w tym przecież międzynarodowym pucharze aby wydostać się do europy jako kierowcy czy zespół.
A nasi jeźdzą żeby pojeździć. Oczywiście z nielicznymi wyjątkami.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Pancin » niedziela, 11 cze 2006, 12:10

THIM napisał(a):Mimo wszystko sądzę, że zlikwidowanie zmiany kół w czasie wyścigu bardzo pomogłoby zawodnikom ze słabszym (tańszym) serwisem, choć wciąż byłoby im trudniej. Poz tym, wyścigi byłyby ciekawsze, bo walka toczyłaby się na torze.


Myślę, że nie koniecznie. Do zamiany kół nie potrzeba wysokowykwalifikowanych inżynierów mechaniki, którym płaci się okrutne pieniądze. Ważne, żeby było to trzech sprytnych gości, którzy potrafią skoordynować swoje działania.


MSG Racing napisał(a):Zastanawiam się dlaczego w VWCC większość zawodników zjeżdża w tym samym czasie. Czy jest tam jakiś przepis wyznaczający czas-okres zmiany kół?


Jest zapis nakładający obowiązek zmiany kół między 25 a 35 minutą wyścigu. I ten właśnie przedział czasowy powoduje niestety, że wyścig często rozstrzyga się w boksach. Ponieważ, jeżeli ktoś zmieni koła zaraz przed 35 minutą i pójdzie mu nie najlepiej nie ma szans na odrobienie straty przez końcowe 5 minut wyścigu. Gdyby zmiana była wcześniej kierowca miałby więcej czasu na naprawienie straty zrobionej przez serwis.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Postprzez marecki » niedziela, 11 cze 2006, 13:46

A jak to jest w Kielcach, czy wszystkie ekipy VWCUP mają boksy w budynku czy też są stanowiska przed boksami oraz za. Tych boksów serwisowych tam za wiele chyba nie ma, jest również bardzo ciasno.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez cotic » sobota, 8 lip 2006, 12:08

Wynajmę samochód na dwie ostatnie eliminacje!!! wraz z obsługą serwisową.

Cena do uzgodnienia.

+48 697969707
cotic@bth.pl
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez jaśku » sobota, 8 lip 2006, 13:29

Wynajmę samochód na dwie ostatnie eliminacje!!! wraz z obsługą serwisową.


a kto będzie robił "obsługę serwisową" ?
jaśku
 
Posty: 27
Dołączył(a): sobota, 3 gru 2005, 23:48

Postprzez YOG » poniedziałek, 4 wrz 2006, 18:05

Panowie ile kosztuje sezon w VWCC? jaką kwotą trzeba dysponować, żeby nie trzeba było zamykać ogonów? oczywiście pomijamy czynnik umiejętności kierowcy i koszt zakupu auta...

pozdrawiam,YOG
www.poldimex.pl
Avatar użytkownika
YOG
N2
 
Posty: 133
Dołączył(a): środa, 14 kwi 2004, 23:19
Lokalizacja: Bay of Belfalas

Postprzez cotic » poniedziałek, 4 wrz 2006, 20:59

Ja wydałem w tym sezonie 75.000zł na same gówniane Pirelli. Serwis koło 6.000 za eliminacje + paliwo + wpisowe


Strasznie drogi puchar- nie polecam
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez YOG » poniedziałek, 4 wrz 2006, 21:43

qrde mac; drożyzna; a mozesz Cotic zdradzic ile takich gumek musisz miec na sezon i ile kosztuje sztuka?

fak,rzeczywiście drogi puchar....

YOG
www.poldimex.pl
Avatar użytkownika
YOG
N2
 
Posty: 133
Dołączył(a): środa, 14 kwi 2004, 23:19
Lokalizacja: Bay of Belfalas

Postprzez nick555 » wtorek, 5 wrz 2006, 10:03

opona kosztuje 800 netto jak się nie myle a co do ogonów to jednak umiejętności będą bardzo potrzebne żeby dogonić szybkie fury. My zajmujemy zaszczytne 11 miejsce a kasa idzie taka sama. Co najmniej 10 opon na eliminacje ( czasami 12) ale jeździliśmy też DSMP. Do tego tak jak pisał łukasz paliwo (niby tańsze ale nie fakturowane), wyjazd, azot do podnośnika i klucza, głupie przekładanie opon (10x 40 czy 50 zł nie pamiętam). Do tego jeszcze jakiś płatny trening za 200 itd itp. Nie wspominając o częściach które są drogie ( maglownica bodajże 6000) i wyposażeniu serwisu w jakieś narzędzia. Ekipa też musi gdzieś spać coś jeść. No i musi być w niej ktoś kto się zna...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cotic » wtorek, 5 wrz 2006, 12:17

Ja nie jade juz w Poznaniu.

Moze jakis chętny na kupno?
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez nick555 » wtorek, 5 wrz 2006, 13:15

To będzie wspaniały puchar w Poznaniu. Flipper nie jedzie, Ty nie jedziesz, Gelzinis coś bąka że też :) Puchar 8 aut?
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cotic » wtorek, 5 wrz 2006, 13:28

zapomniałeś o Gasence.
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Poprzednia strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości