W krzywym zwierciadle

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Conic » niedziela, 5 lut 2006, 19:12

no a kiedy nastepna Ziomek;]????????????????? czekam z utensknieniem
Conic
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): środa, 23 mar 2005, 20:31
Lokalizacja: POZNAŃ


Postprzez vitek » sobota, 11 lut 2006, 22:09

hehehehehe!!! Wypas!!! Dawaj więcej!!! :D :D :D :D :D :D Nawet ja nie mam takiej weny!! :lol: :lol: Czekamy na dalsze części :wink: :)
W życiu nie ma miejsca na chwile nieuwagi...
Avatar użytkownika
vitek
N2
 
Posty: 134
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2005, 13:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Karol » wtorek, 21 mar 2006, 19:22

Na odchodne...

To co zdążyłem napisać ...


W pierwszych słowach koniecznością jest napomknąć o brutalnym staranowaniu Dzwonnika z Krakowa na treningu. Popularny Mistrz Rajdów wsiadł do Alfci Andrei Mącina, i dostojnym tempem poruszał się po torze, kiedy z wielkim gangiem przeszło litrowego silnika zjawił się Sej. Kiedy dochodziło do spotkania pierwszego stopnia, nieszczęśliwym trafem okoliczności świeża i gorąca kawka wylała się na nowiutki kombinezonie Dzwonnika. Brutalnie staranowany przez kierowcę 50 konnego potwora, nie miał możliwości obronny i … bum. Co ciekawe na szczęście udało się uratować najcenniejszą rzecz i kombinezonik po krótkiej kąpieli w super proszku spoczął na ciele Mistrza. Po całym zajściu Dzwonnik nam powiedział: „Eeeee ja se tam eeeeeee hmmmmmmmm myślałem, że ten eeeeeeee se tam eeeeeeee pójde eeeeee pełnym gazem iiiiiiii eeeeeeeeeee teraz hmmmm muszę stwierdzić, eeeeeeeeee, że to nie był Five Minus…”


Nie lada błahostką był również wyczyn Rafcio Janosika, który pierwszy raz zaprezentował Furacza zza Odry. Na treningach aż błyszczał formą, z wielką gracją pokonując zakręty na biegu jałowym a gestem doprowadzającym do szczytu szaleństwa i rozkoszy było wyprzedzenie na „czarownicy” po zewnętrznej wiraża pewną czerwoną Hondkę przygotowaną przez zespół pana Patyka do Długiego. Wiadomość oficjalnie podana przez centrum prasowe a dokładniej, że Janosik aż 8 razy nacisnął pedał przyspieszenia podczas swojego „Fast lap” została szybko puszczona w wszelkie rodzaju media a kibice w długiej kolejce liczącej 7 osób ustawili się po autografy(większośc stanowili najęci przyjaciele...).


W klasie większych jedynek jak zwykle zacięta walka toczyła się między tymi bardziej hardcorowymi konstrukcjami a tymi słabszymi. Jak się okazało największym pechowcem wyścigu była Pierwsza Dama Polskich Sejów, Majka Miłosz. Sprawcą nieszczęścia byli engineers Skikusia, którzy zapomnieli uświadomić to dziewcze, że w miejscu gdzie zazwyczaj znajduje się dźwigienka od nitra, jest ręczny, a w miejscu ręcznego nitro(mały triczek przed sędziami, bo ile można w końcu jeździć na te wczasy…). No i nasza biedna Majka chcąc użyć kolejnej dawki nitro, pociągnęła omyłkowo za „ręczny” i niestety musiała zakończyć wyścig…


Nie starczyły dodatkowe modyfikacje turbosprężarek w PLN-WÓZ, na nic zdała się karoseria z włókien węglowych Gobiego. Pieniądze wydane na naklejki przez Skikusia przed sezonem oraz „dobre” stosunki z sędziami przydały się i Dredziarz świętował swoją wygraną. Szok w jakim znajdował się po zdewastowaniu basenu częściowo minął, złość na Majkę przeszła. Jego zwycięstwo jest warte szczególnego potwierdzenia gdyż zmagał się z potwornym bólem głowy (oczywiście nie kacem, w treningowy wieczór podczas zabaw w basenie, nowym a jak, skoczył na główkę…). W wniebowzięty Dredziarz, lekko zalatujący pod fana Boba Marleya, takie o to słowa użył w wywiadzie po skończonym wyścigu: „ Przede wszystkim chciałem podziękować Babci za jej wparcie duchowe (czyt. rentę). Wbrew „życzliwym” mam czysty samochód (czyt. puste butle po nitro).” Po tych słowach szybkim skokiem, niczym wygłodniała lamparcica chcąca nakarmić swoje dzieci, rzucił się w stronę podium bo właśnie spiker ogłosił konkurs na najlepszą fryzurę.


Żegnam i Pozdrawiam
Karol vel Kotarba__Fan
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości