Trabantem w GSMP?

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez yapko » środa, 25 sty 2006, 23:38

W pucharze trzech kopcow w sezonie 2005, na GSMP w szczyrku startowal Slowak na skodzie 130RS. Skodovka leciwa ale dopieszczona mechanicznie i driver bardzo szybki - w sobote mial jakies problemy sadzac po czasach ale w niedziele OBJECHAL cala klase HS oprocz Czapki, i zlal nawet Hila i Milosza Majewskiego! Mial dwa rowne czasy, roznica ponizej 0,1 s. Pokazal gdzie w generalce powinny sie znajdowac fury z HS 1500.

PS. Skoda 130 RS wywalczyla mistrzostwo ETCC w swoim czasie.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32


Postprzez MSG Racing » środa, 25 sty 2006, 23:45

O tak ta skodovka była piękna i szybka. Ja stałem na początku przy 2-3 zakręcie ( a raczej przed). szybki to głośne. Z akżdym razem zastanawiałem się co teraz jedzie :roll: :?:
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez psz » czwartek, 26 sty 2006, 01:31

No ja sie zastanawialem jakie to cacko ma obroty... Wrazenia z przejazdow tego auta byly niesamowite! Ale taka stara skodovke zrobic to juz chyba wiekszy problem niz 130 LR (a tamta to nie byla czasem 120 RS a nie 130? Juz takim fanatykiem skody nie jestem, ale wydaje mi sie, ze wlasnie 120...)
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez Ari_Krakow » czwartek, 26 sty 2006, 13:22

To była fabryczna 130 RS. Ten Czech ma takie dwie (kumpel z nim rozmawiał). Dwa podwójne Webery DCOE 45 i 140 KM... Bajka
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Ari_Krakow » czwartek, 26 sty 2006, 15:39

A propos prowadzenia trabanta: http://www.funiaste.net/2006/styczen/26/
na dole tej stronki jest filmik roll-over.wmv
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez wallygator » czwartek, 26 sty 2006, 15:49

mam nadzieję, że to żart :? ten filmik wcale nie odzwierciedla prowadzenia Trabanta, widziałem dużo filmów jak w podobnej sytuacji tak samo lądowało dużo innych samochodów, a tym bardziej maluchów i innych małych pudełek ale zdarzały się też i większe autka
wallygator
N3
 
Posty: 312
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 16:47
Lokalizacja: rzeplin kolo wrocka

Postprzez LuiG » czwartek, 26 sty 2006, 20:11

skodzianka świetna, a dźwięk zabójczy :shock:

Obrazek
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez Karol » czwartek, 26 sty 2006, 21:00

Ładna ta Skoda :D Ja się zastanawiam nad zbudowaniem hardcorowego Poldka do GSMP. Nie byłby to historyk tylko full H grupa :lol: Co wyjdzie z planów zobaczymy w przyszłosći :wink:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez LuiG » czwartek, 26 sty 2006, 21:03

no to czemu nie B grupa??

bardzo fajnie wygląda b grupowa łada 2107 :) gdzieś w temacie o homologacjach było
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez yapko » czwartek, 26 sty 2006, 22:33

Poldek mial homologacje grupy 2 i 4 z silnikiem 2000 DOHC fiata, taki samochod jak jezdzi Tomek Myszkier i Cezary? Zaleski (ten sam poldek). Ten silnik ma potencjal na 180-200KM, waga samochodu w grupie 2 to 845 kg a w grupie 4 810 kg (i taka jest w regulaminie HS). Podwojne webery, klowka colotti, szpera, na prawde mocne auto. Chociaz wiadomo ze polonez ma swoje wady jako woz sportowy.
Jest jeszcze homologowany w grupie B polonez 2000 (chyba nowsza buda niz "Borewicz") i 2000 turbo ktory mial tylko dopuszczenie ASN (czyli PZM) a nie homologacje FIA.

To tyle w kwestii Trabanta ;)

B grupowa lada to lada VFTS, na Wegrzech mozna ogladac w ilosciach takich jak CC u nas na PPZM.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez MSG Racing » czwartek, 26 sty 2006, 22:59

Był jeszcze Strato Polonez. I chyba to też była grB ale chyba z hom PZM.

Co do tego filmiku to przedstawia on niemieckie rajdy 3ligi dostepne dla każdego (nawet bez licencji) kto startuje ma w aucie klatkę zgodną z zał J. To na pewno. Co do kubełków i pasów to nie jestem pewien.
Więc patrząc na jazde trampka tutaj przymrużmy oczy bo tam mógł jechać totalny amator.
Był tam też trampek jak dobrze zauważyłem z wydechem pod przednim zderzakiem i jechał zupełnie inaczej-lepiej.
Filmk tylko raz oglądałem.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez wallygator » czwartek, 26 sty 2006, 23:37

ta rolka jest z wegier :D ale nie wiem ktora liga
wallygator
N3
 
Posty: 312
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 16:47
Lokalizacja: rzeplin kolo wrocka

Postprzez żółtodziób » piątek, 27 sty 2006, 02:15

Był jeszcze Strato Polonez. I chyba to też była grB ale chyba z hom PZM.


To było auto sportowe bez żadnej homologacji tak na prawdę, żeby cokolwiek homologować trzeba wyprodukować określoną ilość. W dodatku była to tak na prawdę rozwalona przez Jaroszewicza Stratoska opakowana z braku laku w budę Poldolota, tak na prawdę zero polskiej myśli technicznej w tym było. Kiedyś sądziłem pod wpływam propagandy że tylko napęd został wykorzystany, ale tak na prawdę okazuje się że wszystko, oprócz chłodnicy pochodzącej od Stara 200.

=========================================

Łada była o tyle lepsza od Poldka że miała z tyłu sprężyny a nie pióra, miała też mniejszą i lżejszą budę. Poza tym technicznie zbliżone, to fiat i to fiat. Mój osobisty typ na ciekawe auto to BMW z serii 3, tyle ze taka zabawka na pewno nie będzie tania.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Ari_Krakow » piątek, 27 sty 2006, 09:49

To znaczy to, że Trabant nie jest najlepszym autem w prowadzeniu to nie żart niestety, chociaż ten filmik można potraktować w tych kategoriach ;). Piotr, nie Cezary, Zaloeski -gwoli ścisłości. Żółtodziób mnie też coś w E30 by się podobało 320 is albo m3 sport evo. Hmm a może e18 taka 323 zrobic... A co do tego tematu: http://www.s14.net/jakesdtmtours/suspension.html
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez nick555 » piątek, 27 sty 2006, 10:56

moim zdaniem to w tym filmiku tego trabiego to coś podbija tylnym prawym kołem i dlatego się tak zachował. Ale przetoczył się przez dach i cały czas trzymał formę mydelniczki więc z tą sztywnością chyba nie jest tak źle. A co do BMW kiedyś w rallycrosie (1997) jeździło E 30 323...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości