jak to było w PRL-u czyli dawnych wspomnień czar

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Karol » środa, 4 sty 2006, 11:37

Dlaczego teraz tak nie jest?? Zaczną tak: włączyć sobie tylko TV i posłuchać jak to tu i tu trąbią znani politycy i dziennikarze jak to dobrze, że czasy PRL-u mamy już za sobą... To epoka daawnooooo za mną...Jednak z opowiadań osób mi bliskich to (w porównaniu do dzisiejszych czasów) był to okres "miodzio". A dzisiaj co?? Panowie z PZMłotu patrzą tylko na to żeby zachować swoje stołki, być przy korycie. Jak idzie kasa, dotacja to najpierw remontują biura, saune itp... Ale są przecież duże możliwości. Są otwarte granice. Możesz wyjechać do np. UK i siedzieć tam 10 lat, zarobić na starty i przyjechać do Polski... Tylko czy już wtedy warto?? :roll: :?:

eSWu: Czy mi się wydaje czy startowałeś Integrą, taką białą, z źółtymi nalepkami po bokach?? I w DSMP z Litwinowiczem?? :twisted:

mm: Czym jeździłeś w H-2000?? Mógłby ktoś mi podesłać fotki z tamtego okresu??
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Postprzez GrzegorzChyla » środa, 4 sty 2006, 11:57

KoTaRbA__fAn napisał(a):Możesz wyjechać do np. UK i siedzieć tam 10 lat, zarobić na starty i przyjechać do Polski... Tylko czy już wtedy warto?? :roll: :?:

Są dwa przykłady które pokazują że warto.
Obaj odpuścili na jakiś czas i zarobili pieniądze. Jeden to nawet jest dość wysoko na liście najbogatszych Polaków.
Ten drugi też pauzował przez dłuższy czas i po zarobieniu pieniędzy zaczął regularnie startować.
I obaj są obecnie w najściślejszej czołówce RSMP i obaj reprezentują najwyższy poziom jeździecki.
A więc warto.
GrzegorzChyla
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): środa, 20 sie 2003, 08:31
Lokalizacja: Wrocław / Pęgów

Postprzez Krecik » środa, 4 sty 2006, 12:02

Co tu dużo mówić Panie kochany,
biorąc np tor Poznań:

Trybuna:

10 lub 15 lat temu zaczęli budowac trybunę dużą, postawili szkielet,
2 lata temu go rozebrali bo juz cały zardzewiał.
W zamian za te trybunę postawili 2 przyczepy od TIR (cabrio) ze schodkami


Dróżki wewnątrz obiektu:

Piasek + Traktor który go polewa + przyczepka z beczką wody


Plac za trybunami:

Szczycą się nim włodarze toru a w rzeczywistości możemy podziękować Volkswagenowi


Zarząd:

Wystarczy wejść na stronę www.aw.poznan.pl i popatrzeć kto tym rządzi,
Jak tak dalej będzie to nigdy nie będzie lepiej.
Polecam zdjęcia ze zjazdów, narad itp.

Póki tor nie wejdzie w ręce kogoś świerzego i młodszego wiekowo,
niestety czarno to widzę
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez eSWu » środa, 4 sty 2006, 12:17

Tak w 2004 jeździłem Integrą w DSMP razem z Kukim. Cudne to auto. Chociaż żadne auto nie dawało tylu wrażeń co czerwona plastikowa Kijasowa civika którą jeździłem w 2005. Szkoda tylko że taka awaryjna była.

Pozwolę sobie odpowiedzieć za Miłosza. W roku 98 jeździł w H-2000 Oplem Kadettem po Januszu Kuligu. Pięknie go rozpiździł Sopocie na historycznym pierwszym GSMP i to w podjeździe treningowym.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez Karol » środa, 4 sty 2006, 13:20

GrzegorzChyla napisał(a):Są dwa przykłady które pokazują że warto.
Obaj odpuścili na jakiś czas i zarobili pieniądze. Jeden to nawet jest dość wysoko na liście najbogatszych Polaków.
Ten drugi też pauzował przez dłuższy czas i po zarobieniu pieniędzy zaczął regularnie startować.
I obaj są obecnie w najściślejszej czołówce RSMP i obaj reprezentują najwyższy poziom jeździecki.A więc warto.


Zapewne chodzi m.in o pana Sołowowa... A ten drugi to kto?? Mhmm Oleksowicz, Lubiak??

W takim przypadku warto. Zakładałem jednak, że Pan X podczas pobytu w kraju Y zobaczy jaki może poziom tam reprezentować za taką samą kase...i czy warto wracać do chorej Polski??

eSWu: Co się dzieje teraz z tą Integrą?? Jest w kraju, albo na sprzedaż?? Teraz to własność Kijasów?? Zgodzę się, że to zajefajna bryka, niestety nigdy nie miałem okazje w takiej jechać ale mimo wszystko uważam, że nawet jako N-grupa może sobie z A poradzić, zależy jaki Driver. Co do Civic'a a'la Kijas Team to... też nie ziemski pojazd. Silnik 1.6 a szybszy chyba od pucharowej Alfy :lol: Wtedy kiedy miałem przyjemność oglądać Cię w akcji ukręciła się chyba półoś, wydaje mi się, że była wtedy Twoja zmiana. Coś za często gubiliście tylny zderzak ale ok :D

P.S: Kto zrobił taki o to numer podczas VI el.: Po pit stopie (chyba urywali biedny zderzak, który trzymał się tylko na kablu :twisted:) kierowca wyjeżdza z depo i zamiast wpisać się w łuk i wyjechać na tor, jedzie prosto i uderza w opony :shock: :lol: :D :?:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez GrzegorzChyla » środa, 4 sty 2006, 13:30

KoTaRbA__fAn napisał(a):Zapewne chodzi m.in o pana Sołowowa... A ten drugi to kto

No przecież że Kuzaj.
Między maluchem a Clio miał kilkuletnią przerwę.

Lubiak?
Owszem była kilkunastoletnia przerwa między startami załogi Lubiak-Wisławski fabrycznym Fiatem 126p a startami załogi Lubiak-Wisławski Lancerem.
Tyle że jest różnica w imieniu kierowcy ;-) bo pilot to faktycznie jest ten sam :-)

Grzegorz
GrzegorzChyla
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): środa, 20 sie 2003, 08:31
Lokalizacja: Wrocław / Pęgów

Postprzez Karol » środa, 4 sty 2006, 13:44

A o Kuzim wiedzałem, .że miał przerwe 8) tylko nie skojarzylem teraz ze chodzi o niego. Lubiaka z Wislakiem łączą wiezi rodzinne :P
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez nick555 » środa, 4 sty 2006, 14:42

Integre po Sławolu i Kukim kupił najpierw Michałek ( w tamtym roku) a teraz ma ją Kiwak. jest dobrze doinwestowana startowała ostatnio w górach, w Korczynie i na Św. Annie. ładnie ryczy i ładnie jeździ. jak chcesz kupić to dam Ci kontakt :) A co do minionego okresu ja pamiętam tylko 126 minut fiatem 126( wyścig po mieście bandy maluchów) i pamiętam jak mój ojciec jeździł na serwis na rajdy. Mały byłem. Z aktualniejszych przypomniałem sobie z miłą chęcią lata 97-2000. Przeczytałem wczoraj wszystko co poznajdywałem, między innymi Wielki ściganie z tych lat. Dużo szczegółów i kilka fotek właśnie o których mówicie, Dziurki Astra, Sirocco del sol :), Nowika cc jeszcze z pucharu mplusm. No wogóle dużo fajnych fotek z tamtejszych serii pucharowych. Jak Tomaszek wisi na bandzie bodajże w Kielcach, jeszcze Megana i wiele takich ciekawostek. JAk macie polecam, fajna rzecz.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Glitol » środa, 4 sty 2006, 15:25

eSWu napisał(a):5. Błażej Krupa

Renaulta 21 zaprezentował grubo przed 98 rokiem. Raczej byłbym skłonny przypuszczać że był to rok 88. Auto było wyposażone w ABS i wszytkim po kolei Błażej tłumaczył o co chodzi z tym wynalazkiem. Rozpędzał się i hamował a ludziska patrzyli jak koła się nie blokują.

Sławek ma rację, Błażej Krupa ganiał się tym Reno z Wojciechem Smorawińskim, który śmigał wtedy czarnym (albo może ciemnym) CRX-em
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Glitol » środa, 4 sty 2006, 15:31

[Kotarba_Fan: Sławol, popisywał się przed publicznością :D :D :D i znajomymi :D
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez eSWu » środa, 4 sty 2006, 16:21

Ja ci dam pipisywał się :)
To był szalony wyścig. Byliśmy na pierwszym w klasie i 4 w generalce. Dostałem flage z info u uszkodzeniu. Tam lusterka się składały od szybkości :D tak że nie wiedziałem że zderzak się ciągnie. Zjechałem , urwali zderzak no, przez depo delikatnie a za kreska ogień. Było jednak za szybko. Na piaseczku który tam bym popłynołem w opony jak miło. Spadłem na siódme. Jak doszedłem do piątego dostałem STOP &GO za przekrocznie prędkości podczs tamtego feralnego pobytu w boksie . Było 62 km/h na 60 km/h. Jak wyjechałem (tym razem ostrożniej) to po trzech kółkach upieprzyła się półośka. W czterech startach czerwoną 3 razy urywała się półoś. Zawsze pomiędzy 50 a 56 minutą.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez POL-CAR » środa, 4 sty 2006, 16:26

W czterech startach czerwoną 3 razy urywała się półoś. Zawsze pomiędzy 50 a 56 minutą.


to proponuję zrobić pit-stop po 47 minutach obejmujący wymianę półosiek :D
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez Karol » środa, 4 sty 2006, 16:54

Mój Tata stwierdził, że zapatrzyłeś się zapewne w lusterko nie chcąc władować się pod samochody "pędzące po prostej startowej" i buum w opony 8) Pewnie mnie zabijesz, ale śmialiśmy się z ciebie, ze aż miło...brzuch mnie rozbolał 8) Obok nas stała taka młoda Pani z dzieckiem i patrzyła się na nas jak na jakiś nie tego... :lol: Ale jak to był popis to ci się udało :D

Civic jest na pewno najszybszy z całej klasy 1600. Wydaje mi się czy wyprzedziliście Sojów?? Do czasu zderzaka... a właśnie jak to się stało, że się ekhemmm zepsół?? :lol:

Odrzyły wspomnienia, nie tylko te dawne ale też te z ubiegłego sezonu ... 8)
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez prezes-tk » środa, 4 sty 2006, 17:42

eSWu napisał(a):5. Błażej Krupa

Renaulta 21 zaprezentował grubo przed 98 rokiem. Raczej byłbym skłonny przypuszczać że był to rok 88. Auto było wyposażone w ABS i wszytkim po kolei Błażej tłumaczył o co chodzi z tym wynalazkiem. Rozpędzał się i hamował a ludziska patrzyli jak koła się nie blokują.


Biję się w pierś i przyznaję do błędu. Gdzieś uciekło mi całych 10 lat. Oczywiście Błażej Krupa pierwszy raz zaprezentował R 21 na tym wyścigu w Poznaniu, o którym pisałem, ale faktycznie był to rok 1988.
Przepraszam, ale tak się zdarza.
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez eSWu » środa, 4 sty 2006, 19:31

Ja też sie uśmiałem z tej sytuacji. Pierwsza myśl była "czy mocno czy da radę jechać" druga natomiast to "qrwa przy ludziach jaki wstyd" :D :D :D
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron