z klekotem na podbój Le Mans

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 4 cze 2007, 10:30

No i po pierwszych jazdach zanosi się na kolejny tryumf klekota nad silnikiem godnym auta sportowego. Benzyniaki są ewidentnie w defensywie, Porsche olało temat, zaś nowe Pescarolo 01 które miało być pierwszą własną konstrukcją przynajmniej zewnętrznie bardzo przypomina zeszłorocznego Courage'a, a więc prawdopodobnie te wszystkie sny o potędze i zamorskich koloniach okazały się klasyczną ściemą. Można się tylko zdiwić, że w wydaniu Pescarolo, ale poza tym ściemniactwo w tej branży to norma.

Obstawiam znów Audi, Peugeot jest szybki, ale jego niezawodność tak naprawdę nie została jeszcze sprawdzona w warunkach bojowych. Oczywiscie nie znaczy to ze są bez szans, ale wieksze szanse daje Audi. W tym roku będę śledził wyścig bez emocji - jeden pies który klekot okaże się mnie kiepski, dla mnie klekot pozostanie klekotem, nawet jeśli kiedyś dzieki takiemu napędowi człowiek poleci w kosmos.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez MSG Racing » piątek, 15 cze 2007, 16:58

Nieco zejdę z tematu bo nie ma sensu zakładania nowego z pytaniem:

Czy ktoś wie gdzie w necie można obejrzeć 24H Le Mans :?:
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez stein911 » piątek, 15 cze 2007, 18:54

Myślę ze najlepsze będzie http://www.radiolemans.com/ , może też to http://fun.online-motorsport.de/news.php .
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Karol » niedziela, 13 cze 2010, 21:23

No i wygrało Audi :) Szczerze mówiąc to nie dawałem żadnej szansy R15. Peugeot miał 3 auta fabryczne, a w razie czego samochód Oreci tez dałby moim zdaniem uciągnąć zwycięstwo. Zawalili sprawę jednak strasznie na niezawodności, no i się przejechali. Nawet 1 auta do mety nie udało im się doprowadzić, moim zdaniem to pogrom. Kto wie czy Peugeot nie wycofa się z startowania prototypami, tym bardziej, że plotki były o powrocie do F1.

To co od razu nasuwa się na myśl to potrzeba calkowitej zmiany regulaminu. Faworyzowanie diesli jest bezsensowne i wypacza rywalizacji, właściwie to ją od początku do końca ustawia.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Honiclbr » niedziela, 13 cze 2010, 22:06

Dlatego od przyszłego roku wchodzą nowe regulaminy i do rywalizacji będą dopuszczone nawet samochody z napędem hybrydowym.

Co do tegorocznej edycji. Gdyby nie Safety Car na początku wyścigu za którym utknęły trzy załogi Audi cała noc zapowiadała się bardzo ekscytująco, bo tak naprawdę tylko tam Peugeot wypracował sobie przewagę. Francuzi jednak przygotowali się na 12-godzinną rywalizację i musieli pogodzić się z bardzo bolesną dla nich porażką.
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Postprzez MrAntystenes » sobota, 19 cze 2010, 12:59

Tu nie chodzi o "klekoty", a zaplecze techniczne i finansowe Helmutów i PSA. Popatrzmy na resztę LMP1 - pseudo fabryczne Astony na bazie Loli, od wielu lat niedofinansowana Lola, ś.p. projekt Pescarolo, japońskie niskobudżetowe Dome, kiepski Epsilon.
Tak naprawdę chodzi o zasoby jakimi dysponują obie fabryki. Legenda klekota (a wcześniej R8) postała z powodu dysproporcji między fabryczną a ekipą Audi, a całą resztą, a gdy w końcu jakiś większy gracz wszedł do gry i też nie poskąpił kasy to i mamy rywalizację na szczycie.
Ja nie liczę w następnym roku innego zestawu niż to co mieliśmy przez ostatnie lata (może wejdzie następny prawdziwy producent), bo kogo ze stawki będzie stać na wielomilionowy projekt hybryd, wielogodzinne testy, opłaty dla Michelin za dodatkowe opony.

A trzeba pamiętać, że w następnym roku startuje seria Intercontinental Le Mans i dysproporcja między kasiastymi z zapleczem technicznym, a resztą powiększy się jeszcze bardziej.
A do tego jeszcze śmierć klasy GT1 (i w pewnym sensie GT2) i utworzenie jednej GT Endurance, gdzie zamierza się bez zmniejszania mocy zestawić ze sobą 600 konne Fordy GT, Lambo, czy Astony DB9 i 450-500 konne Prosiaki, Corvetty, Ferrari.
MrAntystenes
 
Posty: 14
Dołączył(a): niedziela, 18 kwi 2010, 21:19

Poprzednia strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron