VW CASTROL CUP 2006

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

VW CASTROL CUP 2006

Postprzez prestydygitator » środa, 23 lis 2005, 10:29

Witam wszystkich serdecznie.

Rozpoczynam nowy temat bo bardzo interesuje mnie wasza opinia o tegorocznym pucharze golfa oraz wasze uwagi w sprawie ewentualnych zmian w wyglądzie pucharu w roku przyszłym (zmiany opon, sprint, itd)
Jak oceniacie puchar golfa w porównaniu do pucharu alfy. Być może nasze uwagi przeczyta któryś z organizatorów i spowodują one, że to widowisko stanie się jeszcze bardziej pasjonujące :wink:
prestydygitator
 
Posty: 39
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 17:30


Postprzez MSG Racing » czwartek, 24 lis 2005, 23:02

Ja bym zmienił wyglad tych aut. Dodać z tyłu jakiś spojler typowo wyscigowy w stylu Megane Cup, poszeżył auta. Żeby te wyścigówki wyglądały jak wyścigówki a nie jak samochód do jazdy do oszołoma po mleko.
A teraz na ziemię. Głośny wydech ma być, więc zostawiam, opony slick też mają być więc zostawiam dodałbym troche mocy.
Co do formy to nie pamiętam w tej chwili jak tam jest w planach ale to co pamiętam jest dobre i idzie w dobrą stronę.

PS.
Tak myślałem ze dobrym sposobem na zwiększenie liczby torów u nas byłoby odwrócenie czasami (na jedną eliminację) kierunku jazdy. Wtedy bedziemy mieć cztery tory a nie dwa.
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez schwepes » czwartek, 24 lis 2005, 23:09

nie widziałem żadnego z tych torów na żywo, ale podejrzewam że nie mają odpowiednich stref bezpieczeństwa żeby możliwa była jazda w przeciwnym kierunku.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez m_a_t » czwartek, 24 lis 2005, 23:36

Jezeli chodzi o Kielce to tor zostal zaprojektowany w taki sposob, ze mozna po nim jezdzic tylko w jednym kierunku tak jak to sie uskutecznia obecnie.....
Avatar użytkownika
m_a_t
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): czwartek, 15 wrz 2005, 03:37
Lokalizacja: Suchedniow

Postprzez Kimi » piątek, 25 lis 2005, 06:58

Przydałby się jakiś fajny spojler , pozatym jest wszystko całkiem spoko .
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01

Postprzez mm » piątek, 25 lis 2005, 10:03

zaden tor nie uzyska nigdy homologacji w dwie strony!po pierwsze zaden z nich nie nadaje sie ze wzgledu bezpieczenstwa, a po drugie wg przepisow nie moze obiekt miec dwoch homologacji.
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

..............

Postprzez Krecik » piątek, 25 lis 2005, 14:59

Nie wiem czy zaden nie uzyska czy nie, ale wczoraj był wyscig SEAT SUPERCOPA w Turcji i jeździli w drugą stronę,
moze wyscig był nielegalny???
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

...

Postprzez Krecik » piątek, 25 lis 2005, 15:01

I jeszcze jedna sprawa: będąc w tym roku na Lausitzringu , widziałem puchar POLO TDI kobiet !!!, ale najważniejsze jest to, że samochody miały sportowe wydechy i powiem szczerze, że dziwie się że takie wydechy nie będą stosowane u nas w WVCC. Odgłos naprawdę niezły .
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez POL-CAR » piątek, 25 lis 2005, 15:43

Pomysł z jazdą w drugą stronę nie jest nowy. Pamiętam, że parę lat temu próbował go przeforsować w Poznaniu Zbyszek Szwagierczak.

Jednak wszystko rozbija się o bezpieczeństwo - pułapki piaskowe, powinny być w innych miejscach, tak samo jak "kieszenie" wyjazdowe w barierach musiałyby być odwrócone, żeby nie stanowić niebezpieczeństwa.
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez prestydygitator » piątek, 25 lis 2005, 17:20

A co sądzicie o zmianie kół? Moim zdaniem psuje ona rywalizację sportową, poza tym przez 20 min nikt praktycznie się nie ściga (w tym czasie zawodnicy z różnych pozycji zjeżdżają do depot). W niemczech wyścigi Clio i Fiesty to walka czołówki od startu do mety, u nas walczą praktycznie przez pierwsze i ostatnie 10 min wyścigu. Dodatkowo bałagan w depot może doprowadzić do poważnych wypadków
prestydygitator
 
Posty: 39
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 17:30

Postprzez marecki » sobota, 26 lis 2005, 22:15

Też mi się tak wydaje z tą zminą opon. Ciężko jest się połapać przez taką zminę kto jest w czołówce. A może tak jak to było w GP dwa biegi z tym, że drugi ze zminą miejsc tj. pierwszy na ostatnie pole startowe.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez Karol » niedziela, 4 gru 2005, 14:02

Cały urok Toru Kielce to nawrót. Hamowanie z dużej prędkości niemal maksymalnej i ostry zakręt, partia krętych, wymagających zakrętów to cały urok toru :lol: W wersji REV to chyba by stracił troche na swojej i tak nie dużej urokliwości... :lol:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez micz » środa, 7 gru 2005, 14:44

w kwestii modyfikacji zastanawiam się czemu nie stosuja sportowych wałków. Dzięki temu auto kręci się wyżej i mimo tego wciąż ma moc. Poza tym wkręca się szybciej i lepiej
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez robak » środa, 7 gru 2005, 19:56

A co uważacie o oponach i felgach? Opony mają być zminionem już podali informacje na ten temat. A co z felgami? Czy te co są to się nadają? Było z nimi trochę problemów...
robak
N1
 
Posty: 65
Dołączył(a): sobota, 15 paź 2005, 08:43

Postprzez prestydygitator » środa, 7 gru 2005, 21:52

Kto miał problemy z felgami i czego one dotyczyły?
prestydygitator
 
Posty: 39
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 17:30

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron