HS 2000

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

HS 2000

Postprzez Kaktus » czwartek, 27 paź 2005, 13:28

Witam!

Mam pytanko odnosnie grupy HS. Podobno od przyszlego roku ma byc podciagnieta do 90 roku, ale powiedzmy ze tak sie nie stanie, i bedzie podciagnieta do 87.

Mam Peugeota 205 1.6 z 89 roku, w dowodzie rej. wpisany jest 1996 poniewaz zostal przywieziony jako skladak.

Takie Peugeoty trzaskali od 84 roku, czy w zwiazku z tym moge wystartowac w HS 2000?

Czy moge sobie zmienic pojemnosc z 1.6 do 1.9 ? Pozostawiajac reszte tak jak ma to miejsce w 1.6 czyli np. bebny z tylu zamiast tarcz jak to mial 1.9 (z tarczami sa problemy bo lubi blokowac tylne kola)

Jak to jest? Bo auto raczej musi byc zgodne z homologacja, a bebny w 1.9 nie sa homologowane.
Avatar użytkownika
Kaktus
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 15 paź 2003, 21:35
Lokalizacja: Opole


Postprzez LuiG » czwartek, 27 paź 2005, 16:51

A jak wygląda z numerami nadwozia?? Jak ma się nowszą bude, albo z modelu z innym silnikiem (same budy numerami się różnią) to już lipa jest??

A numer nadwozia ma sie jakoś do roku producji??
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez Kaktus » czwartek, 27 paź 2005, 21:22

Numer nadwozia owszem, ale co to za roznica? Rajdowki/wyscigowki czesto maja zmieniana "bude".
Avatar użytkownika
Kaktus
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 15 paź 2003, 21:35
Lokalizacja: Opole

Postprzez LuiG » piątek, 28 paź 2005, 01:36

chodzi mi o to że jak numer nadwozia jest charakterystyczny dla jakiejś wersji silnikowej i w konkretnym przypadku takiej która nie była homologowana i wkładamy tam silnik i inne bebechy z wersji homologowanej to robimy coś co jest niezgodne z przepisami.

przystosowujemy wersję niehomologowaną na homologowaną a tak robić nie można :roll:
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez bzyq » piątek, 28 paź 2005, 07:49

ale teoretycznie i wersja 1.6 i 1.9 ma homologacje gr. H.faktycznie ciekawe zagadnienie ..
pozdrawiam
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Ari_Krakow » piątek, 28 paź 2005, 10:52

Na 100 % bedzie do konca 1990 a moze do 1991, wiec sie nie zastanawiaj tylko gotuj fure :) rob 1.9 z tarczami - jak ustawisz korektor to nic sie nie blokuje :)
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Ari_Krakow » piątek, 28 paź 2005, 10:59

Luig nie masz racji...evo5 przerabiano na evo6 tylko trzeba zrobic wszystko na evo6 wtedy
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez LuiG » piątek, 28 paź 2005, 19:50

Ari_Krakow napisał(a):Luig nie masz racji...evo5 przerabiano na evo6 tylko trzeba zrobic wszystko na evo6 wtedy


Ale przepi taki jest, a z tym evo to konkretnie kto? bo słyszałem tylko o hgrupowym...
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez nick555 » piątek, 28 paź 2005, 21:39

Kiedyś miał takie evo frycz, a jeździ nim teraz bodajże Typa. Podobnie steca 6 jest "popiątkowa" kiedyś chyba było to auto treningowe Cieślik /Lukas
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez fmarcin » sobota, 29 paź 2005, 10:06

bzyq napisał(a):ale teoretycznie i wersja 1.6 i 1.9 ma homologacje gr. H.faktycznie ciekawe zagadnienie ..
pozdrawiam


HOMOLOGACJA GRUPY H??????????????
fmarcin
N1
 
Posty: 74
Dołączył(a): poniedziałek, 24 sty 2005, 22:18
Lokalizacja: Krosno

Postprzez bzyq » sobota, 29 paź 2005, 14:05

fmarcin napisał(a):
bzyq napisał(a):ale teoretycznie i wersja 1.6 i 1.9 ma homologacje gr. H.faktycznie ciekawe zagadnienie ..
pozdrawiam


HOMOLOGACJA GRUPY H??????????????


Romek i Sebastian :P

a co do evo steca to to jest auto ktorym Naczelnik jezdzil.kiedys to bylo evo4
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez samer_wrc » niedziela, 30 paź 2005, 14:13

Kiedys slyszalem od Pana Szczechury ze auto w klasie historycznej nie musi byc w 100% zgodne z homologacja, czy do tego lapia sie tylne hamulce? czy tylko elementy blacharskie?

Pozdro
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez yapko » niedziela, 30 paź 2005, 23:06

Liczy sie data produkcji nadwozia, jak masz nadwozie z 89 a inaczej w dowodzie to moze przejdzie ale jak bedzie ograniczenie do 87-88 to nie ma szans na HS, spytaj sie Rafaellop'a. Samochod musi byc zgodny z homologacja, "dopuszcza sie 85% zgodnosci nadwozia" i tyle. Reszta zgodna z homo + regulamin techniczny HS. Rozne odstepstwa w przeszlosci byly tolerowane ale p.Szczechura zmierza do wyeliminowania tego, zreszta jak objezdzasz kolegow w klasie to troche nie wypada jezdzic "nieczystym" samochodem.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez Kaktus » poniedziałek, 31 paź 2005, 00:00

Hi!

Ta nieczystosc raczej byla by in minus... poniewaz zostalyby z tylu hamulce bebnowe a nie tarczowe... ale najprawdopodobniej wszystko bedzie tip top.

W dowodzie mam wpisane "skladak 1996" a Puga 205 1.9 Gti skonczyli produkowac w 94 :D

Jak na to zapoatruja sie regulaminy??

Zreszta HS ma byc do 91 wiec spokojnie bym sie lapal.

Musze do Pana Szczechury zadzwonic i wypytac dokladnie... wszak jest z naszego klubu..

Zreszta zawsze bylem zwolennikiem fair play, i hanba by bylo dla mnie jezdzic "nie czystym sprzetem".
Avatar użytkownika
Kaktus
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 15 paź 2003, 21:35
Lokalizacja: Opole

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 31 paź 2005, 00:36

Numery nadwozia mogą być jakie chcą, sama buda musi być jednak zgodna z homologacją, jeśli na przestrzeni lat fabryka ją modyfikowała to kicha. Przebudowanych Lanccerków było sporo, Naczelnik przebudowywał od Evo 4 do evo 6, można i tak. Całe auto jednak musi być zgodne z jedną kartą homologacyjną, nie można wziąć sobie czegoś z jednej gabloty a czegoś z innej.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron