Puchar KIA Picanto

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Booyac » piątek, 19 paź 2007, 00:15

dlatego chciałbym odróżnić, bynajmniej nie usprawiedliwiając, pojedyńcze wybryki, czasem nawet niezamierzone błędy wynikające z niechlujstwa/nieznajomości regulaminów od działań EWIDENTNIE celowych i mających znamiona stałej praktyki!
ScyZzoR Squad Kielce
-=www.scyzzor.com=-
Booyac
N1
 
Posty: 85
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lip 2005, 12:20
Lokalizacja: Kielce


Postprzez ARTX » piątek, 19 paź 2007, 00:33

mop napisał(a):ciekaw jestem ile ludzi ktorzy tak szumnie sie wypowiadaja na temat przekretow sami maja czyste samochody.

chocby My - ScyZZoRy na kazdej rozbiorce bezapelacyjnie czysci a wyniki tez są! rowniez paru innych zawodnikow rozbieranych w sezonie.


mop napisał(a):Co do wykluczen, zakazu jazdy, zabieraniu licencji itp. - skonczcie pisac takie bzdury. Jakby tak mialo sie robic to juz nie mielibysmy kolo 20 zawodnikow w picanto wykluczonych na roznych eliminacjach.

wole sie scigac w mniejszym gronie ale uczciwie!!! zreszta nie tylko ja!


mop napisał(a):Co do gregora - watpie zeby siedzial w nocy i sam sobie dlubal w motorze, ktos mu go robil, pytanie kto?

a co nas to obchodzi, chyba Tobie nie musze przypominac, ze to zawodnik odpowiada za swoje auto, swoj serwis itp.
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez mop » piątek, 19 paź 2007, 11:19

wole sie scigac w mniejszym gronie ale uczciwie!!! zreszta nie tylko ja!


No i w taki sposob wykluczylbys 3 z najlepszych zawodnikow rajdowych w Polsce.

ARTX - albo niech bedzie, ze dojezdzasz na mete i chorera zapomniales dolac plynu do spryskiwacza i masz o 1kg za lekki samochod. Przekret oczywisty, niska masa lepsze przyspieszenie, hamowanie i skrecanie. Decyzja jedyna sluszna - wykluczenie. Zabieramy Ci licencje i nie mozesz sie scigac w pucharze KIA. Fajnie?


Bo pomysl zeby wykluczac ludzi i zabierac licencje moze i jest dobry, ale KTO ma decydowac o tym czy dany przekret byl na wykluczenie z pucharu czy zabranie licencji? I kto da mu taka wladze? I czy bedzie zawsze obiektywny?

chocby My - ScyZZoRy na kazdej rozbiorce bezapelacyjnie czysci a wyniki tez są! rowniez paru innych zawodnikow rozbieranych w sezonie.

No i gratulacje :) Szczegolnie dla Raczka, ktory zapiernicza jak zly :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez ARTX » piątek, 19 paź 2007, 11:42

mop, mowa tutaj o ewidentnych przekretach.

Kuzaj - brak kata - miał niby jakies wytłumaczenia, ze serwis zapomnial zmienic wydechu itp. W sumie malo ludzi mu uwierzylo ale teoretycznie moglo i tak byc.

Ale musimy rozroznic takie wykluczenia od takich gdzie ewidentnie bylo to celowe. Bo chyba nie powiesz, ze przebijanie nr na wałku czy szlifowanie kolektorów to nie isntny "wałek".

Powiedzmy otwarcie... Tacy zawodnicy nie tylko psuja renome pucharu ale okradaja innych zawodników :!: Bo zajmie 1, 2 czy 3miejsce wiec tym samym odbiera innemu pieniadze za to miejsce ktory jechal czystym autem :idea:

Ewidentne przekrety trzeba stanowczo tepić!!


mop napisał(a):albo niech bedzie, ze dojezdzasz na mete i chorera zapomniales dolac plynu do spryskiwacza i masz o 1kg za lekki samochod. Przekret oczywisty, niska masa lepsze przyspieszenie, hamowanie i skrecanie. Decyzja jedyna sluszna - wykluczenie. Zabieramy Ci licencje i nie mozesz sie scigac w pucharze KIA. Fajnie?

bez przesady... za to jest kara czasowa a nie wykluczenie.
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez PAKO » piątek, 19 paź 2007, 11:58

mop napisał(a):ciekaw jestem ile ludzi ktorzy tak szumnie sie wypowiadaja na temat przekretow sami maja czyste samochody.
Wrecz nie zdziwilbym sie ze gdyby byli w pierwszej 8 rozbieranych, nagle by znalezli sie po drugiej stronie.
Ost - nie mowie tu o Tobie, ani o nikim personalnie!

Co do wykluczen, zakazu jazdy, zabieraniu licencji itp. - skonczcie pisac takie bzdury. Jakby tak mialo sie robic to juz nie mielibysmy kolo 20 zawodnikow w picanto wykluczonych na roznych eliminacjach.
I to byliby nie tylko Ci nielubiani z czolowki, ale tez kilku waszych bliskich kolegow z pucharu. Nadal tak chetnie byscie glosowali zeby zabrac licencje jakby chodzilo o dobrego kumpla?

Co do gregora - watpie zeby siedzial w nocy i sam sobie dlubal w motorze, ktos mu go robil, pytanie kto?

Aha - tak dla zastanowienia. Przypadkiem nie s.p. Kulig zostal kiedys wykluczony na Szwecji za zbyt lekkie kolo zamachowe?
Albo ostatnio Kuzaj za brak katalizatora?
Czy jak Booyac napisal - Holek za poloski?
Im tez trzeba bylo zabrac licencje i nie pozwolic wiecej stratowac?


Chyba nigdy nie brales udzialu w takich zawodach i nie wiesz ile trzeba miec budżetu i staran ze swojej strony - wyjezdzasz i auta przewalone robią cie jak chca wtedy nastepuje zalamanie i sam chcesz sie wycofać z dalszych startów, chyba nie wiesz o czym mówisz...
www.interpako.wkielcach.pl - service Mercedes-Benz Kielce
Avatar użytkownika
PAKO
 
Posty: 26
Dołączył(a): środa, 24 sty 2007, 01:46
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez smalec » piątek, 19 paź 2007, 12:10

a ja mam takie trochę inne zdanie - tylko zanim je wypowiem, chciałbym zaznaczyć, żeby nie podchodzić do tego personalnie, bo nie zamierzam nikogo tłumaczyć, osądzać ani karać. Fakt dyskwalifikacji Gregora z 3 imprez w tym sezonie mówi sam za siebie i tutaj wniosek jest tylko jeden....

Ale wracając do mojego zdania... :) sporty motorowe to nie tylko szybki kierowca, ale i szybki samochód... jedno bez drugiego nie zadziała...i o tym doskonale wiemy. Powoduje to, że czasami te samochody przekraczają regulamin - i to można zauważyć wszędzie: od elastycznych skrzydeł, podług i afery szpiegowskiej w F1, przez rajdy WRC (ostatnio Focusy poleciały za zbyt cienkie szyby), wyścigi w USA (samochód o 10% mniejszy), karting, RC, czy zwykłe KJS'y gdzie chłopaki zakładają do CC silnik z 1.2 i zgłaszają się do klasy 1.1... Sporty motorowe na całym świecie są połączone z mniejszym lub większym "kombinowaniem" przy samochodach... a do komisji technicznej należy szukanie tych odstępstw... i jak widać w przypadku KIA działa to dobrze, bo dużo rzeczy (choć pewnie nie wszystkie) wyłapują.... Każdy zespół przygotowuje samochód jak najbliżej tej cienkiej linii - niekiedy ta linie zostaje przekroczona, czasami celowo, czasami nieświadomie... chyba tego nie zmienimy żadnymi wieloletnimi dyskwalifikacjami... ja w przypadku KIA proponuję progresywne kary finansowe wg klucza: ostatnia kara x2
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55

Postprzez ARTX » piątek, 19 paź 2007, 12:14

PAKO napisał(a):Chyba nigdy nie brales udzialu w takich zawodach i nie wiesz ile trzeba miec budżetu i staran ze swojej strony - wyjezdzasz i auta przewalone robią cie jak chca wtedy nastepuje zalamanie i sam chcesz sie wycofać z dalszych startów, chyba nie wiesz o czym mówisz...


mop napewno wie lepiej niz Ty bo sciga sie juz pare lat :lol:
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez ost » piątek, 19 paź 2007, 13:01

mop napisał(a):ciekaw jestem ile ludzi ktorzy tak szumnie sie wypowiadaja na temat przekretow sami maja czyste samochody.
Wrecz nie zdziwilbym sie ze gdyby byli w pierwszej 8 rozbieranych, nagle by znalezli sie po drugiej stronie.
Ost - nie mowie tu o Tobie, ani o nikim personalnie!


Cieszę się, że nie mówisz o mnie. Natomiast nie rozumiem Twojego toku myślenia. Jeżeli nie ma pewności, że reszta jest czysta to nie dręczymy tych, którzy na pewno są przekręceni?


Co do wykluczen, zakazu jazdy, zabieraniu licencji itp. - skonczcie pisac takie bzdury. Jakby tak mialo sie robic to juz nie mielibysmy kolo 20 zawodnikow w picanto wykluczonych na roznych eliminacjach.
I to byliby nie tylko Ci nielubiani z czolowki, ale tez kilku waszych bliskich kolegow z pucharu. Nadal tak chetnie byscie glosowali zeby zabrac licencje jakby chodzilo o dobrego kumpla?


Warto mówić o konkretach. Do czego służą takie sugestie?

Co do gregora - watpie zeby siedzial w nocy i sam sobie dlubal w motorze, ktos mu go robil, pytanie kto?

Aha - tak dla zastanowienia. Przypadkiem nie s.p. Kulig zostal kiedys wykluczony na Szwecji za zbyt lekkie kolo zamachowe?
Albo ostatnio Kuzaj za brak katalizatora?
Czy jak Booyac napisal - Holek za poloski?
Im tez trzeba bylo zabrac licencje i nie pozwolic wiecej stratowac?


Jaka jest Twoja propozycja w takim razie? Klepiemy gościa po plecach i mówimy, że miał pecha?
ost
 
Posty: 15
Dołączył(a): wtorek, 4 lip 2006, 21:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bzyq » piątek, 19 paź 2007, 13:07

Chyba nigdy nie brales udzialu w takich zawodach i nie wiesz ile trzeba miec budżetu i staran ze swojej strony - wyjezdzasz i auta przewalone robią cie jak chca wtedy nastepuje zalamanie i sam chcesz sie wycofać z dalszych startów, chyba nie wiesz o czym mówisz...


Wydaje mi się raczej, że to Ty nie specjalnie wiesz o czym mówisz w tym momencie. Mop od paru lat jeździ tu i tam, i chyba bardziej dogłębnie poznał przypadki przewałów.

Co do czystości pucharu, to faktycznie, jest to wkur**. Bardziej boli fakt, że ktoś to robi z premedytacją. Jedynym wytłumaczeniem jest to, że skoro ktoś próbuje zrobić przewał, to znaczy że jest Cienias, i braki w stylu jazdy próbuje nadrabiać lewym samochodem. Nie oszukujmy się.
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez baqak » piątek, 19 paź 2007, 14:55

Kolejna partia informacji, która świadczy o tym, że zarówno PZM jak i Kia nie zostawiają tych wybryków (kolejnych) na samopas.

Maciej Steinhof (nr 4)
- za niezgodność samochodu z regulaminem technicznym Pucharu; kara w wysokości 4000 PLN, kara w zawieszeniu do chwili rozpatrzenia odwołania od decyzji o wykluczeniu z zawodów przez GKSS PZM

Igor Gregorczyk (nr 37)
- za niezgodność samochodu z regulaminem technicznym Pucharu; kara w wysokości 4000 PLN, kara w zawieszeniu do chwili rozpatrzenia odwołania od decyzji o wykluczeniu z zawodów przez GKSS PZM

Źródło pochodzi ze strony pucharu Picanto.

Co do zabierania licencji to też bym podchodził ostrożnie do tematu. Należy pamiętać, że jest wykroczenie i wykroczenie. Ja osobiście w tym sezonie też dostałem bana, kto się interesował ten wie za co i nie sądzę, aby to był powód do odbierania licencji. Natomiast przebijanie numerów na częściach fabrycznych itp. to już jest gruby przewał i daje dużooo do myślenia. Przykra sprawa :?
www.strefatuningu.pl
baqak
N1
 
Posty: 75
Dołączył(a): niedziela, 12 mar 2006, 23:37
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez NOWIK » piątek, 19 paź 2007, 14:59

JA juz nie moge słuchac tych bzdor mopa czlowieku ogarnij sie !!! chlopaki z kielc wielkie uszanowanie w waszym kierunku za uczciwa walke i dla was i wielu innych powinny byc dodatkowe nagrody a z tym wykluczeniem z pucharu kia jestem jak najbardziej za bardzo dobry pomysł napewno wielu kierowcow by to ostudziło przed matactwem jeszcze raz wielki szacuneczek dla kierowców ktorzy umieja ścigac sie po (TORACH WYSCIGOWYCH A NIE KLUCZACH WARSZTATOWYCH )
Kazdy Wyscig Jest Wazny Bo Nigdy Nie Wiemy Ktory Bedzie Tym Ostatnim !!!

Tylko prawdziwy sportowiec cieszy się ze szczęścia innego sportowca !!!
NOWIK
 
Posty: 47
Dołączył(a): czwartek, 15 gru 2005, 23:07
Lokalizacja: poznan

Postprzez NOWIK » piątek, 19 paź 2007, 15:14

mądre słowa smalec jestem podobnego zdania krotko madrze i na temat
Kazdy Wyscig Jest Wazny Bo Nigdy Nie Wiemy Ktory Bedzie Tym Ostatnim !!!

Tylko prawdziwy sportowiec cieszy się ze szczęścia innego sportowca !!!
NOWIK
 
Posty: 47
Dołączył(a): czwartek, 15 gru 2005, 23:07
Lokalizacja: poznan

Postprzez mm » piątek, 19 paź 2007, 16:49

propozycja:
po wykryciu przekretu ASN zglasza sprawe w prokuraturze i dalej normalne dzialania prawne.
postepowanie jak w przypadku kradziezy, oszustwa, itp.

nie wiem czy jest tak w kolarstwie ogolnie, czy tylko wloskim, ale tam doping traktowany jest w ten sposob.

sad wyrokuje i juz.
krotko zwiezle i na temat.

mm
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez vitek » piątek, 19 paź 2007, 18:32

A moim zdaniem kary finansowe nie powinny wynosić np. 4 tys. zł, tylko 40 tys! A niech ma jeden z drugim bogatego tatusia czy dobrego sponsora, ale jeden wyścig, drugi i zrozumie, że to sie nie opyla po prostu...

I teraz kilka słów ode mnie do wszystkich pseudo "kierowców wyścigowych". Nie potrafisz się bawić po ludzku tylko musisz oszukiwać wszystkich na każdym kroku? To weź garść "miedziaków" i idź do Kolportera, weź Anonse, wysyp babie na ladę 1.50zł i powiedz ze jest wyliczone 3.20zł. Zatrudnij się do składania długopisów i wtedy wkładaj odwrotnie sprężynki, "zapomnij" włożyć guziczka i co Ci jeszcze przypasuje...

Ale pamiętaj ze oszukujesz sam siebie. Bo wszyscy inni wiedzą, że jesteś beztalencie i wstydzisz sie do tego przyznać, i na przekrętach daleko nie zajedziesz. I przez takich baranów sport samochodowy w PL kuleje. Bo normalny człowiek nie ma ochoty ścigać sie z banda niedojrzałych bezmózgowców z dużymi kieszeniami...

I nie będę przepraszał za treść tej wypowiedzi tak samo jak oni nie przepraszają za to, ze w żywe oczy oszukują...

Pozdrawiam uczciwych ludzi, kierowców i kibiców z tego forum.
W życiu nie ma miejsca na chwile nieuwagi...
Avatar użytkownika
vitek
N2
 
Posty: 134
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2005, 13:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez mop » piątek, 19 paź 2007, 23:32

No ja wlasnie juz mialem dosc gadania o przekretach i o wszystkich teoriach ze jak ktos jest szybki to na pewno przekrecony.
Przesiadlem sie do klasy gdzie raczej nie ma mowy o przekracaniu czegokolwiek czyli E1-1150 :)
W rallycrosie niestety tez jest ten sam temat, wszyscy z czolowki sa przekreceni.
Moze uda mi sie wsiasc do Ceeda i znow bede przekretem numer jeden. Chyba ze Sikor tez wsiadzie w Ceeda :D

Podoba mi sie wypowiedz Smalca. Wszyscy tak potepiacie i wieszacie psy, a na badaniach technicznych nie tylko odpadaja Ci zli i niedobrzy.
Odpadly slawy polskich rajdow, jak napisal smalec - wywalili tez focusy w WRC, afery w formule 1..
a jakos nie slyszalem glosow o uczciwej walce w WRC i wywaleniu Focusow z Mistrzostw Swiata :lol:

A tu przychodzi taki vitek i twierdzi ze przez Gregora to umiera sport motorowy w Polsce.

Jakby byly kary 40.000 za wykluczenie, to watpie zeby ktokolwiek sie scigal w Picanto. Poza tym nikt nie wyegzekwowalby takiej kary bez pomocy sadu.
I tu jak napisal Milosz - wniosek do prokuratury i sprawa w sadzie na nastepne 5 lat.
To jak z podatkami, jak sa male to wszyscy placa bo i po co komu klopoty, ale jak sa duze, to kazdy kombinuje jak moze byle nie zaplacic.
Jak bedzie duza kara, kazdy cos wymysli zeby jej nie placic.

Ost - Ja nic nie sugerowalem, naprawde. Tylko zadalem pytanie czy tak samo chetnie odbieralibyscie licencje Gregorowi, jak jakiemus swojemu bardzo dobremu kumplowi? Bo ja wapie.
A propozycji nie mam, jedyne co mi przychodzi na mysl to jakies rosnace konsekwencje z kazdym wykluczeniem. Sam nie wiem :)
Pozdr i jade na slomke, mam 3000, moze znow ktos poleci :D:D:D

PS. Byly jakies kary po poprzedneij rundzie?
4000zl to calkiem spora suma. Znam ciekawsze sposoby na wydanie 4000 niz stracenie ich po badaniu technicznym.
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości