Regulamin klasy HS

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Regulamin klasy HS

Postprzez dembol SC » niedziela, 21 sie 2005, 14:38

Witam
Gdzie moge znalezc regulamin klasy HS do płaskich oraz ewntualnie górskich?
Czy musze posiadac ubior, fotele etc z aktualna homologacją?
Ile wynosi wpisowe?
Do ktorego roku samochod kwalifikuje sie do klasy historycznej?
Jaka jest maksymalna dopuszczalna pojemnosc (o ile w ogole takie zastrzezenie istnieje)?
Czekam niecierpliwie na odpowiedzi :)
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Ari_Krakow » niedziela, 21 sie 2005, 15:43

www.pzm.pl ----->sporty motorowe----->sporty samochodowe------>wyścigi (lub wyścigi górskie)------>regulaminy
Ostatnio edytowano niedziela, 21 sie 2005, 16:49 przez Ari_Krakow, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez LuiG » niedziela, 21 sie 2005, 16:13

Ubiór musi być zgodny z aktualną homologacją, fotel i pasy mogą być z utraconą ale w samochodach o pojemności do 2.0 .

Samochód chyba wystarczy jak ma 18 lat... lub spełnia inne wymogi, omówione w regulaminie

1. Samochody historyczne przygotowane wg Załącznika K (bez konieczności posiadania certyfikatu FIA) wyprodukowane do końca 1986r.


Wpisowe:
400 PLN z reklamą organizatora, za jedną rundę.
700 PLN z reklamą organizatora, za podwójną rundę

Jeżeli dwie rundy GSMP są rozgrywane w ciągu jednego dnia wpisowe wynosi:
350 PLN z reklamą organizatora, za jedną rundę.
600 PLN z reklamą organizatora, za podwójną rundę

Wpisowe dla zawodników startujących samochodem historycznym, niezależnie od formuły zawodów wynosi:
250 PLN z reklamą organizatora, za jedną rundę
400 PLN z reklamą organizatora, za podwójną rundę.

Wpisowe dla zawodników startujących samochodem historycznym Fiat 126p, niezależnie od formuły zawodów wynosi:
200 PLN z reklamą organizatora, za jedną rundę
300 PLN z reklamą organizatora, za podwójną rundę.


A dokładniej przwpisy techniczne ktoś zna? Chodzi mi o Fiata Uno turbo z 1985roku, podchodzi on jako samochód do klasy HS, miał homologację ale jaki jest przelicznik pojemności dla turbo?? Samochód był homologawany jak jak przelicznik był 1.4 i wtedy pojemność będzie ok 1.9 a według aktualnego przelicznika ok 2.3 , ma to znaczenie jeśli chodzi o wyposażenie z utraconą homologacją...

A załącznika K w wersji polskiej nie ma? Troche tam namieszane i nie moge sie połapać :?

Inna sprawa to zwężka... czy obowiązuje zał J z roku w którym samochód był homologowany czy aktualny, a co na to zał K ?? ( tak czy tak wejście do turbo jest tak małe że zwężka zbytnio go nie ograniczy :wink: )
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez dembol SC » niedziela, 21 sie 2005, 17:22

Ari_Krakow napisał(a):www.pzm.pl ----->sporty motorowe----->sporty samochodowe------>wyścigi (lub wyścigi górskie)------>regulaminy

Wlasnie tam szukałem, ale jakos nie moge sie polapac co gdzie jest.

LuiG: moj samochod byl wyprodukowany o ile dobrze pamietam w 1986 roku wiec powinienem sie zalapac :) Pojemnosc to niecale 1600ccm, N/A - mam nadzieje ze sie nada :)
Musze dokladnie przestudiowac przepisy ale bardzo bym prosil abyscie powiedzieli gdzie czego szukac bo z tym mam najwiekszy problem :(
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez michal_wrc » niedziela, 21 sie 2005, 20:26

dembol SC napisał(a):
Ari_Krakow napisał(a):www.pzm.pl ----->sporty motorowe----->sporty samochodowe------>wyścigi (lub wyścigi górskie)------>regulaminy

Wlasnie tam szukałem, ale jakos nie moge sie polapac co gdzie jest.

Regulaminy - wyścigi
Regulamin Techniczny Samochodów Historycznych Hobby Replika 2005 (pdf)

Regulaminy - wyścigi górskie
Regulamin Techniczny GSMP 2005 Samochody Historyczne (pdf)
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dembol SC » niedziela, 21 sie 2005, 21:00

Z tego co dzisiaj zdarzylem przejrzec to najbardziej interesowac mnie będzie Załącznik K (bosh ile to ma stron ;)) oraz J. Rowniez Regulamin Ramowy WSMP 2005, Regulamin Szczegółowy WSMP 2005. Jeszcze coś?
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez dembol SC » środa, 24 sie 2005, 19:36

Mam jeszcze pytanko: jakie samochody jezdza w tej klasie (HS)? Bo jedyny jaki widzialem to Golf 1 GTI...
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez yapko » środa, 24 sie 2005, 20:54

W HS1500 jest Zastava 1300, Fiat X1/9 i druga zastava Mediteran (p.Kawa startuje tylko na Krosnienskich eliminacjach) Lada Piotrka Sieczki stracila silnik na Zaluzu, poza tym byla na sprzedaz. Ja buduje Fiata 128 sedan grupy 2, buduje sie tez Autobianchi A112 Abarth. W HS2000 jest golf, polonez gr 2 T.Myszkiera, Grzegorz Kozera buduje chyba 125p 1600 gr.A. W HS2000+ jezdzi pan rzecznik Lotosa porsche, ojciec kogos (Czapka?) porsche 928, i jeden gosc mercedesem (automat!). W HS750 jezdzi Kopi, Chytros, Gadzio, K.Krajnik i P.Sieczka, Krakowska (oprocz Sieki) ekipa malych fiatow ktorym kibicuje :)
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez dembol SC » środa, 24 sie 2005, 22:29

Dzięki bardzo :)
A w płaskich coś się dzieje w tej klasie?
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mop » czwartek, 25 sie 2005, 00:17

nnie specjalnie.
byl miniak ale znikl, golf i chyba na tyle :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez m_sport » czwartek, 25 sie 2005, 08:38

2 lata temu w płaskich był jeszcze fiat 128 3p, a do zeszłego roku startował E.Kinderman fiatem (chyba 124) spider. Pojawił się też raz Marek Kusiak w Alfie Romeo (chyba GTV6 2,5).
Yapko, czy grupa 2 to odpowiednik dzisiejszej A grupy czy Nki?
Ja chciałem budować 128 3p 1300, ale nie wiem czy to ma sens, podobno homologacja prawie na nic nie pozwala (w odróżnieniu od 128 coupe), czy ktoś się bardziej orientuje w tym temacie?
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez yapko » czwartek, 25 sie 2005, 11:29

m_sport: grupa 2 to odpowiednik grupy A ale sa roznice na korzysc: np. dowolne gazniki itd.

Zal J z lat 70-tych stanowi ze kazde auto homologowane grupie 1 moze byc przygotowane wg. przepisow ogolnych grupy 2 - Rozmawialem z p. Szczechura i potwierdzil ze na podstawie tego przepisu mozna zbudowac samochod grupy 2 posiadajac homologacje grupy 1.
Wszystkie 128-ki byly homologowane tylko w grupie 1 (N-ka) a w zawodach jezdzily prawdziwe potwory przygotowane wlasnie w grupie 2.
Na stronie FIA sa zalaczniki J z dawnych lat (tam gdzie regulaminy Historic Hillclimb) po angielsku, poczytaj przepisy grupy 2 (dowolne gazniki, dowolne tloki, zawory + sprezyny, chlodnica itd.).
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez dembol SC » czwartek, 25 sie 2005, 16:39

A czy potrzebna jest ksiazka homologacyjna na BT?
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez yapko » czwartek, 25 sie 2005, 23:17

Oczywiscie, na BT przychodzisz z homologacja i zalacznikiem. Homologacja zamowiona w FIA za posrednictwem PZM kosztuje 200 PLN.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez dembol SC » sobota, 27 sie 2005, 14:00

yapko napisał(a):Oczywiscie, na BT przychodzisz z homologacja i zalacznikiem. Homologacja zamowiona w FIA za posrednictwem PZM kosztuje 200 PLN.

Hmmm a jak auto nie mialo homologacji?

Reg.Tech GSMP 2005 Samochody Historyczne: do rozgrywek dopuszcza sie (...) samochody historyczne przygotowane wg Zalacznika J (bez koniecznosci posiadania certyfikatu FIA) wyprodukowane do konca 1986.
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości