start w wyscigach

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez speed555 » sobota, 24 cze 2006, 17:41

na klatke nie trzeba zadnego kwitka, po prostu musi byc zrobiona wg. zalacznika J
http://www.rallyarena.pl
http://www.studioarte.com.pl
Avatar użytkownika
speed555
A5
 
Posty: 700
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 11:52
Lokalizacja: Tarnów


Postprzez Beret » niedziela, 25 cze 2006, 01:19

albo inna opcvja wpadla mi do lba... niedlugo bede prawdopodobnie kupowac sobie nowy samochod a moj civic na jakis czas zostaje na pewno... nie odpuscilem sobie odrobiny tuningu, ale to glownie zawieszenie (amory koni sport+sprezyny eibach), spojlerow nie ma... rok 96, silnik niestety 1.4... jak sie zapatrujecie na taka baze??. jest szansa zeby wlozyc w to auto nie wiecej niz 10 tysiecy w pelne przygotowanie? nie licze w tym swapa ani "garderoby". z pewnoscia jestem w stanie zebrac troche kasy sprzedajac przednie i tylne lampy i wstawic z powrotem serie, seryjne wnetrze tez mozna sprzedac...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez mop » wtorek, 27 cze 2006, 16:22

sprawdz na poczatku czy mialo homologacje bo chyba nie mialo, ale glowy nie dam. jak ma, to baza spoko. choc polo lzejsze.
mnie koszt SCS polecenie to niecaly tys, a czasem jestem w stanie sie zamknac w 500 pln.

tylko benzyne do dostawczego mam za darmo i wpisowe oplacone.
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez voytec » wtorek, 27 cze 2006, 16:53

Beret napisał(a):rok 96, silnik niestety 1.4... jak sie zapatrujecie na taka baze??. jest szansa zeby wlozyc w to auto nie wiecej niz 10 tysiecy w pelne przygotowanie? nie licze w tym swapa ani "garderoby".


Tak, jak przypuszczal 'mopson' - bez swapa do 1.6 VTi sie nie obejdzie, ale co do reszty niezbednych gratow to w 10kPLN zmiescisz sie bez stresu.
Z tym, ze tutaj z pewnoscia pojawi sie watpliwosc, czy aby korzystniej nie bedzie sprzedac posiadana wersje w serii, sprzedac zbedny stuff i zanabyc droga kupna autko juz przygotowane. Oczywiscie w przypadku samochodu wyczynowego bedzie to zalezalo nie tyle od wersji modelowej, co raczej od tego, ile nakladow na jej potencjal i ew.bezawaryjnosc zostalo poczynione, ale konkretne "jajko" juz sie w granicach 20-23kPLN trafialo, mlodsze modele od ~25-30kPLN za zwyklutka N-ke, do ca.45-50kPLN za konkretniej "zdlubana" (hom. przelozenia w skrzyni, szpera, moc ~190KM). Takze wybor nalezy do Ciebie :wink:
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Beret » wtorek, 27 cze 2006, 18:17

polo lzejsze, ale w tej chwili odstawia sie gleboko rzezba z silnikiem i nie wiem jak bedzie to uwzgledniane na starcie... ale o tyle jestfajnie ze musialbym tylko wyminic fotel (niewazna hom), pasy, wstawic system i ogolnie caly pierdzielnik dodatkowy... i pytanie czy nie musialbym silnika wymieniac na bardziej cywilizowany... pojemnosc 1.3 (chyba dokladnie 1290) to ktora klasa by byla??
poradzcie chlopaki bo mi kajtki nosem wylezą ;)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez voytec » wtorek, 27 cze 2006, 22:29

Beret napisał(a):polo lzejsze, [ciach]
poradzcie chlopaki bo mi kajtki nosem wylezą ;)


Heh, to teraz cos o Polo :wink:
Rozumiem, ze to te z obrazka w avatarze, czyli typoszereg 86c? To tutaj nie ma za duzego pola manewru, chyba, ze przerobka na G40 :twisted: Czyli realniej 1.3 GT, bo taka wolnossaca miewala homologacje (Polo Coupe MKII - A/N-5139, poj. skok. 1272ccm; lub MKIII - A/N-5439, poj.skok. 1275,5ccm) . Tak, czy owak jest ona utracona, czyli gr.H, klasa pojemnosciowa do 1600, bo o ile nie konfabuluje;o) to juz od tego sezonu nie ma <1400 (w plaskich of course). Liberalnosc przepisow tej grupy dopuszcza zwiekszenie pojemnosci skok. silnika, lecz w przypadku takiego Polo nie zaszalejesz - nie bylo wiekszego motoru w zadnej seryjnej wersji, ale za to masz bez mala nieograniczona inwencje tworcza co do tuningu tego co jest, zatem poczynione juz "glebokie rzezby" moga calkiem sensownie podpasowac pod plany wyscigowych startow.
Aha, system gasniczy nie jest wymagany, wystarczy gasnica.
To tyle ode mnie, ew. poprawia mnie, badz dopowiedza cos wiecej madrzejsci.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Beret » środa, 28 cze 2006, 02:33

mysle bardziej o gsmp niz wsmp...
to wlasnie to polo
teraz jest smieszna machlojka, otoz 1.3 przerobilem z monowtrysku na gaznik... bede pozniej da;ej walczyl o moc ;) w kazdym razie juz mnie pocieszyles, moze w przyszlym sezonie juz a starcie stane ;)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez voytec » środa, 28 cze 2006, 07:48

Beret napisał(a):mysle bardziej o gsmp niz wsmp...


Tu rowniez pozostaje H-1600.

teraz jest smieszna machlojka, otoz 1.3 przerobilem z monowtrysku na gaznik... bede pozniej da;ej walczyl o moc ;)


No wiec takie "machlojki" w gr. H nie przeszkadzaja - oby tylko byly skuteczne :wink: A poza tym im wiecej "trabek" prezy sie znad gaznikow pod maska, tym wieksza radosc :wink:
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Beret » środa, 28 cze 2006, 10:00

w ogole sa jakies ograniczenia w tuningu mechanicznym?? rozumiem ze dolozenie turbo/kompresora juz mnie przenosi do wyzszych klas...

czyli w polo musze wrzucic fotel i pasy z aktualna homologacja i jakies same mniejsze ..., tak?? klatka jest, system jak widac niepotrzebny... no i wiadomo, ubrac sie jeszcze musze ;)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Anonymous » środa, 28 cze 2006, 19:04

jak było to pytanie to bardzo przepraszam
bo dziś oglądając OES usłyszałem że można zrobić licencje mając 16 lat a nie mając prawojazdy czy to prawda jak to wygląda i na co jest ta licencja nawyścigi płaskie czy rajdy :roll: :shock:
Anonymous
 

Postprzez Beret » środa, 28 cze 2006, 19:07

db rally napisał(a):jak było to pytanie to bardzo przepraszam
bo dziś oglądając OES usłyszałem że można zrobić licencje mając 16 lat a nie mając prawojazdy czy to prawda jak to wygląda i na co jest ta licencja nawyścigi płaskie czy rajdy :roll: :shock:

licencja nazywa sie chyba wtj, czyli torowa junior, wlasnie od 16 lat
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Anonymous » środa, 28 cze 2006, 20:54

a jaki jest koszt i gdzie można jeżdzić
Anonymous
 

Postprzez Beret » środa, 28 cze 2006, 21:43

nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Albert(Zambrów) » czwartek, 20 lip 2006, 17:18

Odswierzam temat. Ostatnio ogladalem relacje z GSMP sopot i mi sie spodobalo.

Konkretnie, kilka pytan mam, do tych co w tym siedzą:
1. Jakie wpisowe w klasie historycznej :?:
2. Z tego co czytalem ragulaminy na 2006 rok, autko w historycznej musi miec fotek i pasy homologowane, jednak homologacja moze byc utracona :?: czy dobrze wyczytalem :?:
3. Odnosnie auta, musze miec klatke(z zal. J), fotel, pasy, kratke w szybie, gaśnice (dowolną :?: ), kombinezon i kask. Czy jesli reszta auta pozostaje seryjna oprócz zawieszenia(amory i spręzyny) i hamulców(lepsze klocki, lepszy płyn, lepsze tarcze, zaciski i rezta jak w serii) przejde BK :?:
4. Jak jest z licencją WT, w regulaminie w punkcie 1.1c czytamy
zdobycie uprawnień do certyfikatu i licencji krajowej(k) potwierdzone przez ZO PZM, oraz zdanie egzaminu teoretycznego bez obozwiązku odbycie kursu

krotko mowiac, jesli zdobede 6 punktow w kjsach i zrobie R2, czy moge jeździc w GSMP :?:

Póki co tyle zapytań, jak czegos nie bede wiedzial bede pytal dalej.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez nick555 » czwartek, 20 lip 2006, 18:14

Od końca zaczne. Z R2 spokojnie jedziesz góry. Co do auta. Fotel, pasy z aktualną homologacja. Kratka w szybie to ok 200 zł chyba że masz folie na szybach. Gaśnica dwukilowa. Kombinezon rękawice w tym roku 1986 podobnie bielizna. Co do Bk musisz mieć jeszcze hebel i zaczepy holownicze :). w ence nawet boczki w drzwiach :) Tyle o normalnych. Wpisowe w klasie historycznej 400 na podwójną runde, chyba że jedziesz 126p :). Historyki do 2000 cm3 maja tylko zalecane aktualne homologacje dla fotela i pasów. Możesz startować z utraconymi wg załącznika J z 1993 roku. Ubranie tak jak dla normalnych, gaśnica podobnie.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron