start w wyscigach

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

start w wyscigach

Postprzez Beret » czwartek, 30 cze 2005, 21:12

nie bijcie, szukalem, ale nie znalazlem :(

mam 2 pytania dotyczace wyscigow plaskich: po pierwsze ile mniej-wiecej kosztuje start. po drugie jakie sa wymagania na licencje??
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno


Postprzez mm » czwartek, 30 cze 2005, 23:45

start w czym? w jakiej klasie? jakim autem? wsmp, czy dsmp?
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wilu » piątek, 1 lip 2005, 11:29

własnie, mnie to też interesuje ... jak zrobić licencę wyścigową, jak to wygląda, gdzie, kiedy ....... itp ..

Pozdrawiam ...
Leeeszek !
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez LuiG » piątek, 1 lip 2005, 12:27

No chyba dziśiaj mozna było, na torze poznań, kurs 600zł robisz jeszcze badania i z takimi papierami możesz dostać licencję, za którą jeszcze raz płacisz ileś set zł. Jest to licencja WT wyścigowa torowa, możesz jezdzić w GSMP i WSMP.
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez eSWu » piątek, 1 lip 2005, 12:45

Tak naprawdę to obecnie nie zdaje się licencji tylko się ją kupuje. Tylko cena została podobna do licencji sprzed lat natomiast wykłady i egzamin to parodia. A szkoda. Zresztą Miłosz też potwierdzić może jak nam dupy przez 3 dni trzepali w dawnych czasach.
Jesli chodzi o koszty startów to jedna eliminacja kosztuje od 1000 (tysiąc) do 200 000 (dwustu tysięcy) złotych. Tak więc rozbieżność znaczna.

Luig: na licencję WT można starowac jeszcze w rallycrosie.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez Wilu » piątek, 1 lip 2005, 12:53

oki, dzięki wielkie a jak wygląda sprawa później z licencją R2 ... tzn ile musiał bym np. górskich zaliczyć ....
Leeeszek !
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez mm » piątek, 1 lip 2005, 17:41

WT upowaznia do startow w gorach rowniez.
zeby zrobic licencje wyscigowa NIE TRZEBA posiadac licencji R2!!
ale Ci, ktorzy ja maja placa znacznie mniej za kurs+egzamin na WT.

nie rozumiem pytania z gorami i R2? z tego co wiem R2 robisz w KJSach, R1 w PPZMot'u, a WT kupujesz w Kielcach, Poznaniu, badz w Slomczynie lub Toruniu (przy okazji rallycross'u) - trzeba sie dowiedziec u organizatorow poszczegolnych imprez jak to wyglada.
Z tego co pamietam nic nie stalo nigdy na przeszkodzi, by taka licencje zdawac przy okazji zawodow (wtedy sa wszystkie funkcyjne osoby na miejscu).
mm

ps. eSWu - wtedy co my robilismy to nawet niektorzy przyjezdzali tydzien pozniej na poprawkowy egzamin;) ale bylo wtedy wesolo!
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez LuiG » piątek, 1 lip 2005, 17:52

No to sie śpieszcie można zrobić 3 lipca szczegóły:

http://forum.sss.org.pl
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez Beret » piątek, 23 cze 2006, 23:50

odkopalem ;)

slyszalem ze wzglednie tanie jest wpisowe w GSMP... jak wygladaja mniej-wiecej koszty startow np SC (zarowna A jak N)

czy z licencja WT mozna jezdzic na prawym w PPZM??
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez MSG Racing » sobota, 24 cze 2006, 11:34

Mając WT mozna pilotować (trzeba mieć lic sportów motorowych).
Wpisowe w GSMP jest chyba jedno 700zł dla wszystkich z wyjątkiem HS 350zł.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Beret » sobota, 24 cze 2006, 12:07

a inne koszty?? biorac pod uwage jazde SCS. czego "idzie duzo", czego mniej i ile to kosztuje?? hamulce?? opony? inne ...?? i nie pytam ile trzeba wydac na przygotowanie auta do sportu, to mniej-wiecej wiem... jeszcze jedno, jak jest z homologacjami? czy samochod musi aktualnie byc "na liscie homologacyjnej" zeby budowac od podstaw?
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez MSG Racing » sobota, 24 cze 2006, 12:26

Nie auto nie musi mieć homologacji aktualnej, a w Gr H nawet może jej nie mieć wogóle, oby tylko silnik , a raczej jego blok pochodził z danego modelu auta.
Hamulce? Jak to pod górke mało kto ich używa, więc dwa max 3 komplety na sezon powinny wystarczyć. No chyba że bedziesz używał jakiś typowo topowo sportowych to i nawet po jednych zawodach będą do wymiany.
Paliwo? Sam policz masz 5 podjazdów treningowych + 2 wyscigowe, każdy mieści się w 5km. (jedna eliminacja) Wszystko zależy ile auto pali. Ale 30L powinno wystarczyć na el.
Opony? Słyszałem na jednym komplecie można sezon zaliczyć + trzeba by mieć jakieś deszcze.
Reszta zależy od Ciebie, to gdzioe bedziesz spał, czy bedziesz sam, w 2, w 3, czy w 10, Gdzie bedziesz jeść i z kąd jedziesz.
Jak rozmawiałem ze startującymi to mówili że na start z 2000 trzeba policzyć. Wszystko zalezy jak to sobie zorganizujesz bo części czy zużycie auta nie jest duże, chyba że zadzwonisz.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez m_sport » sobota, 24 cze 2006, 12:33

a w Gr H nawet może jej nie mieć wogóle, oby tylko silnik , a raczej jego blok pochodził z danego modelu auta.


tu się chyba kolega myli. wydaje mi się że nawet w gr H auto musiało mieć homologację - może mieć utraconą, lub na inną wersję silnikową. może też mieć chyba homologację krajową lub pucharową (jak np beetle startujące w płaskich - nie miały hom. FIA, tylko DMSB pucharową).

ale najprościej zajrzeć w regulamin który jest dostępny na stronie pzm
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez Beret » sobota, 24 cze 2006, 12:47

bo tak sie zastanawiam czy to moje polo daloby rade do GSMP przygotoieac... czesciowo juz jest nawet zrobiony (klatka zgodna z zalacznikiem) zawias w miare przyzwoity... tylko caly "homologowany system bezpieczenstwa" by sie przydal...
wlasnie, jak jest z klatka?? nie dostalem do niej zadnego kwitka, ale na pewno wykonana jest prawidlowo (auto do kjsow)... sprawa jest jakos do ogarniecia??
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez MSG Racing » sobota, 24 cze 2006, 17:19

Co do klatki to nie wiem jak to jest w praktyce.
Natomiast jezeli chodzi o Gr H odsyłam tutaj:
http://www.autoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2669
Temat sam założyłem ale taż potem zrozumiałem regulamin.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości