info było...
www.automobilklub.opole.pl
www.tuning.opole.pl
www.streetracing.pl
A maxi startował, ale coś nie najlepiej... choć wygrał klasę
A popularność 1/4 mili wynika z tego że jest dużo kibiców, to przyciąga zawodników, i kolejnych kibiców, jest to dyscyplina nowa i jeszcze sie nie znudziła, choć powoli tak byc zaczyna, mistrzostwa polski fajnie pooglądać ale dla zwykłego człowieka (głównie-mało pieniędzy) niedostępna, nikłe szanse na dobre miejsca, szczególnie w wysokich klasach, taka brualna prawda tam liczą sie juz duże pieniądze...
Ale jeśli chodzi o start w takich zawodach to są to najtańsze zawody, nie ma co ukrywać... niskie wpisowe krótki dystans,(brak dojazdówek)=małe koszty benzyny, no i chyba jedna z ważnych zalet że tutaj nie uszkodzisz samochodu, tzn nikłe szanse żeby w coś przywalić, zachaczyć itp, co najwyżej samochód może nie wytrzymać... ale w ten sam sposób można rozwalić sie na ulicy... - duża przewaga nad KJS
są jakiś małe kręciołki - wpisowe niskie, brak dojazdówek, ogólnie niskie koszta- ale brak ... takiej piknikowej atmosfery która zawsze jest na jakich kolwiek wyścigach
Gdyby zostawić oprócz jednej rzczy w sprincie wszystko tak jak jest-zmienić jedną rzecz-trasę dać parę zakrętów- ale cała reszta musiała by pozostać- atmosfera-jakaś rywalizacja, ci sami kibice ci sami zawodnicy- była by super impreza, ale to b.ciężko wykonalne...
Bardzo dobrym pomysłem, super pomysłem jest ALT(info:
http://forum.sss.org.pl) w porównaniu do kjs duże wpisowe- ok 250-300zł - dla wielu osób jest za wysokie - chętnie bym sie wybrał, ale mam do wyboru 3xKJS albo 1xALT no i raczej to pierwsze...