Sejcento gr.N SPRZEDAM

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez mm » poniedziałek, 5 gru 2005, 17:56

tylko wez Karniak pod uwage, ze na pierwsze zawody musisz miec przynajmniej 4 matadory (dobrze miec jeszcze jakis komplet na wode) - poza tym matadorow po 350pln nie kupisz, raczej blizej 400pln/szt!!
jezeli chodzi o paliwo to eNka tyle zuzyje, a jezeli Agrupa to juz wiecej (nam schodzilo na zawody przeszlo 100litrow.
komplet klockow i tarcz tak - pytanie za ile sie kupi (bo to Twoje 350pln) to chyba ze znizkami jakimis :wink:

niestety eNka to sie wiele nie zdziala w dsmp, ale pojechac i ukonczyc powinno sie udac :lol:

jak cos to mouj cieniasek caly czas do wziecia :wink:
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Karol » wtorek, 6 gru 2005, 15:38

Miłosz: A wypożyczyłbyś swojego cienkiego np na góry ?? :P
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Karniak » środa, 7 gru 2005, 17:27

Milosz

W WRC Grzesiek oferuje opony Matador za 365 PLN za szt, jesli w perspektywie ma caly sezon to 15 na sztuce opusci, poza tym na R5 fajnie sie smiga po deszczu :lol: :lol: :lol:, na 2 wyscigi w kielcach jeden komplet wystarczy
a co do klockow to za 250 kupujesz OMP Racing + tarcze za 70 PLN

pzdr
Karniak
Avatar użytkownika
Karniak
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): środa, 27 kwi 2005, 21:44

Postprzez MSG Racing » środa, 14 gru 2005, 15:10

POwiedzcie mi w jakiej klasie bedę musiał startować jakbym kupił tego CC A czy N bo chyba A i nie mam co mażyć o dobry miejscu. Ogłoszenie z Hogi:
Fiat CC 900 Abarth 12 grudnia 2005


-Silnik 900 na przepustnicy i kolektorze 4-2-1 abartha
-Krótka skrzynia
-Zawieszenie krosno+omp
-Wyposażenie Sparco/sabelt klatka pasy itp
-Mocne hamulce EBC brakes Racing
-Płyta pod silnikiem i bakiem

Oryginalna pucharówka która kiedyś jeździla w Pucharze CC Trofeo 900
Samochodem przejechałem 5 KJS-ów, Rajd Krakowski i Wawelski.
Do samochodu dodaje głowice abartha, blok tłoki i korbowody.

Możliwa zamiana czekam na propozycje
http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?ob ... p?id=54337

Co prawda rajdówka ale na wyścigi mógłby się nadać. tylko czy coś nim można pojeździć czy zamknąć tylko stawkę z tyłu.
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez pianka » środa, 14 gru 2005, 17:44

Dla Ciebie będzie OK. Trafiło się jak ślepej kurze ziarno
pianka
 
Posty: 4
Dołączył(a): poniedziałek, 12 gru 2005, 15:10

Postprzez Karol » środa, 14 gru 2005, 19:25

pianka napisał(a):Dla Ciebie będzie OK. Trafiło się jak ślepej kurze ziarno


Dla ciebie nawet kołpak nie będzie, bo cie na niego nie stać :roll:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez cycu » środa, 14 gru 2005, 19:30

pianka napisał(a):Dla Ciebie będzie OK. Trafiło się jak ślepej kurze ziarno


Koleś z kąd ty sie urwales :?: :!:

Myslisz ze to jest smieszne :?: :!:
Avatar użytkownika
cycu
N1
 
Posty: 74
Dołączył(a): sobota, 17 wrz 2005, 10:41
Lokalizacja: Kielce/Warszawa

Postprzez POL-CAR » środa, 14 gru 2005, 23:47

CC900 w Agrupie ma jedną zaletę - masa minimalna wg zał J to 670kg, natomiast Sportingi muszą być dociążone do 760 kg.

Jakby porównać czasy okrążeń czołowych zawodników 900tek (Kaczmarkowie, Kałuża, Gąsecki, Litwinowicz, Nowicki, Sieczkowski,..) z pucharu MplusM (a to nie była pełna A-grupa) z aktualnymi czasami A-1150, to tegoroczny "miszcz" miałby problem z dogonieniem 900tki :D
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez POL-CAR » środa, 14 gru 2005, 23:50

Tylko nie wiem, czy jest jakaś oficjalna informacja czy w WSMP nadal będzie można używać CC, bo przecież kończy mu się homologacja :cry:
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez Karol » piątek, 16 gru 2005, 16:47

POL-CAR: Mam pytanko: Jak duże znaczenie ma waga kierowcy w zawodach??
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez POL-CAR » piątek, 16 gru 2005, 17:52

To wszystko zależy jakim sprzętem dysponujesz i wjakiej klasie startujesz.
Kiedyś w pucharze CC, a później klasie markowej CC (rok 2000) masa minimalna była określona dla samochodu razem z kierowcą. Wtedy mój samochód ze mną przekraczał wagę minimalną o jakieś 3kg - było OK.

Ale jak startujesz w klasie gdzie masa minimalna dotyczy samego samochodu - wtedy kierowca im lżejszy tym lepiej. W klasie takiej jak N1150 -samochód dosyć lekki - masa kierowcy jest jedną z głownych składowych (u mnie było ok. 685 kg auto + ok. 85 kg + paliwo), dodatkowo pogarsza ci się rozkład mas :cry: . Nie wspominam tu już o mocy bo to oczywiste, że mając 65 KM a 265 KM trochę inaczej patrzysz na każdy kg.

Ale się rozpisałem a wystarczyłoby napisać:

im lepszy stosunek masa/moc tym lepiej. :D 8)
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez mm » piątek, 16 gru 2005, 18:41

Macku to u mnie bylo, jak jezdzilem w eNce, okolo 670 + 60 (w najlepszej opcji,ale z ubiorem) + paliwo. moce, jak wiesz, porownywalne.

jednym slowem miales handicup, bo ciezsze auto szybciej sie napedzalo w dol w Kielcach :lol:

w A-1150 jest porazka, bo auto musi wazyc minimum 760kg, wiec jak jest to taka slaba Agrupa to zazwyczaj jezdzi w stawce N-1150 i niezadko przeszkadza.
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Karol » piątek, 16 gru 2005, 21:02

Mhmmmmmmmmm "załóżmy" że moja waga będzie wynosiłą 90 kg 8) + ubiór i samochód topowa aczkolwiek już nieco zdarta (bo używka). Jakie są moje szanse :P :?:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez MSG Racing » piątek, 16 gru 2005, 21:45

Ja mam 70 + załóżmy 700kg auto lus paliwo i jak mówi POL CAR 900 to może uda mi się coś zwojować. Chociaż szkoda ze będzie mniej zawodników.
Dowiedziałem się że CCS może jeszcze przez 4 lata startować.
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Scyzor » sobota, 17 gru 2005, 00:10

Ja waze 58kg bez butow 8),ile mniej wiecej moze wazyc ubranie i czy mozna tankowac tyle ile jest potrzebne na przejechanie wyscigu??
pozdrawiam
Uwaga mam dysortografie:):):)
Avatar użytkownika
Scyzor
 
Posty: 13
Dołączył(a): sobota, 22 sty 2005, 00:30
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości