Wyścigi Górskie 2007 - Terminy, plany

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Ari_Krakow » niedziela, 8 kwi 2007, 12:51

Własnie też po Krakowie chodzą słuchy, że Cisnej jednak nie będzie. Trasa jak się nieoficjalnie dowiedziałem będzie wiodła drogą biegnącą z Leska do Cisnej. Nie wiem jednak gdzie będzie start i meta. I zaznaczam, że nie jestem na 100% pewien czy to tam
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków


Postprzez rafaellop » niedziela, 8 kwi 2007, 23:35

Wyścig odbędzie się na drodze krajowej nr 893 od Cisnej do szczytu góry Jabłońskiej. Trasa o długości 4350m, różnicy wzniesien 196m, posiada 25 zakrętów w tym 15 prawych, 10 lewych. AMK ma swoją stronę, a tam m.in. ta informacja oraz zdjęcia trasy :-) Pozwoliłem sobie dopisać te zdjęcia do galerii zdjęć na mojej stronie ze względu na powolne działanie serwera AMK. Mam nadzieję, że dzięki temu, ta otoczona aurą tajemniczości trasa, odkryje przed zawodnikami i kibicami trochę sekretów. Zapraszam: http://www.rpracing.info
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez MarcinRally » poniedziałek, 9 kwi 2007, 08:57

Oglądając zdjęcia twierdze ze będzie to bardzo szybki wyścig..dużo prostych...oraz łagodnych zakrętów :wink:
Avatar użytkownika
MarcinRally
A5
 
Posty: 749
Dołączył(a): niedziela, 25 lut 2007, 10:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Ari_Krakow » poniedziałek, 9 kwi 2007, 10:21

Dziękuję Rafale!Merytorycznie zawsze przygotowany!
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez rafaellop » wtorek, 10 kwi 2007, 00:24

Oby udawało się również technicznie :)

A co tam Łukasz u Ciebie i Twojego potwora ? Pojedzie w tym roku, którąś eliminację GSMP lub WSMP ?
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez Ari_Krakow » środa, 18 kwi 2007, 19:39

No mam nadzieję że pojedzie w góry już od początku. Została już tylko elektronika do dostrojenia i czekam na amory z zerkopolu. Więc myślę że jest szansa zdążyć. Może sie spotkamy :)
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez barteq » środa, 18 kwi 2007, 21:36

troche off topic...

czy jezeli auto traci hom. fia to czy u nas pod gore w A lub N moge tym jechac jeszcze przxez jakis czas?

bo doszly mnie sluchy ze jeszcze przez 5 lat moge

prawda to?
barteq
 
Posty: 45
Dołączył(a): środa, 22 mar 2006, 13:44
Lokalizacja: Lublin

Postprzez bzyq » czwartek, 19 kwi 2007, 00:06

niestety nie. w grę wchodzi tylko grupa E1, bądź - jak się auto nadaje - historyk
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez rafaellop » czwartek, 19 kwi 2007, 00:58

IMO powinna była zostać H grupa, ale tylko dla aut z utraconą homologacją, a liczba dopuszczalnych modyfikacji powinna zostać ograniczona. Od utraty homologacji do kwalifikacji do historycznej mija trochę czasu (lat) i jeśli ktoś nie chce robić POTWORA tylko ścigać się byłą N lub A z utraconą homologacją, nie ma alternatywy, bo w E1 go zjedzą. Nie wiem jak to będzie u nas wyglądało, ale spodziewam się, że w E1 będą jeździć wkrótce konstrukcje, z którymi nie będzie można powalczyć autem N lub A, a w H można by próbować.

Z kolei pomysł rozszerzania HS o auta młodsze niż 20 lat jest moim zdaniem wypaczaniem sensu istnienia klasy historycznej i cieszę się, że drugi rok z rzędu pomysł ten nie znalazł poparcia w PZM. Według mnie HS powinna obejmować nawet jeszcze starsze auta. Co najmniej 25 lat lub nawet 30. Wówczas klasa historyczna była by dla ludzi, którzy faktycznie cenią starsze samochody, a nie szukają sposobu na łatwe zdobycie tytułu :roll: (musiałbym wtedy szybciutko robić tę moją GTV6, hehe). Ale jak będzie to czas pokaże.
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez barteq » czwartek, 19 kwi 2007, 21:49

rafaellop, zgadzam sie z Tobą, auto traci hom. i praktycznie staje sie bezużyteczne bez sporych inwestycji, no chyba ze jeżdżenie dla samego jeżdżenia...
ale z drugiej strony to jakby tak chcieć wszystkich zadowolić to by sie narobiło tyle tych grup i klas ze można by sie w tym pogubić a i pucharów trzeba by więcej kupować

a co do tej ważności hom. to znajomy kopił civica do N1600 i był u Pana H. z komisji technicznej, który mu powiedział ze od końca 2007 (moment wygaśnięcia hom FIA dla tego modelu civica) może jeszcze 5 lat śmigać a N lub A bo to ma jakaś krajowa homologacje...
barteq
 
Posty: 45
Dołączył(a): środa, 22 mar 2006, 13:44
Lokalizacja: Lublin

Postprzez prezes-tk » czwartek, 19 kwi 2007, 23:16

Wg regulaminów PZMot, auta, których homologacja wygasła mogą startować jeszcze przez 4 lub 5 lat - przykład: CC, którego homologacja wygasła chyba z końcem 2005 r. (a może 2004 - nie pamiętam) i nadal jeżdżą w N lub A - 1150.
Nie podaję dokładnie, bo nie pamiętam tych szczegółów, ale wystarczy zajrzeć na strony PZMotu.
Pozdrawiam
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez THIM » czwartek, 19 kwi 2007, 23:26

HS 20-letnie jest OK. Nikt nie broni startować starszymi autami, jak będzie 5, można stworzyć nową klasę. A na Twoją Alfę, Rafaellop, i inne auta z tego okresu też miło popatrzeć.
H-grupa rzeczywiście jest lepsza od E1. Ta ostatnia to będzie u nas konkurs na najszybsze auto, kierowca straci na znaczeniu.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mikey » niedziela, 22 kwi 2007, 11:28

Przepraszam, ze tak wchodze w zdanie ale jest jakaś strona z relacjami i wynikami z GSMP? Bo cięzko coś znaleźć nawet goglom
Mikey
 
Posty: 9
Dołączył(a): niedziela, 17 gru 2006, 17:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Karol » niedziela, 22 kwi 2007, 12:06

wyniki na www.pzm.pl a "relacje" na autoklubie się pojawiąją.

Mam pytanie do tych co zgłębili regulamin tegoroczny, czy E1 dopuszcza takie hardcorowe konstrukcje typu konstrukcja rurowa oklejona lekkimi materiałami? Czy do konstruowania na tej zasadzie potworów, potrzebny jest jeszcze bardziej liberalny regulamin?
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez MarcinRally » piątek, 27 kwi 2007, 17:23

No to mamy nowego kierowce w GSMP http://www.rajdy.hoga.pl/rajdy_full.asp ... =1&id=9578
Czyli kolejny mocny lancer :D Fajnie Fajnie :) 8)
Avatar użytkownika
MarcinRally
A5
 
Posty: 749
Dołączył(a): niedziela, 25 lut 2007, 10:48
Lokalizacja: Krosno

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron