SEZON 2008

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez G Mark » czwartek, 17 sty 2008, 16:59

Ciekawe jak ta Puma będzie jezdziła :D
nawet mocy nie mało ma :D
Marzenia... ? Wyścigi...
Avatar użytkownika
G Mark
N1
 
Posty: 81
Dołączył(a): sobota, 14 kwi 2007, 22:49
Lokalizacja: Poznań


Postprzez THIM » czwartek, 17 sty 2008, 17:27

Ale H-grupa nie zezwala chyba na takie cudo, więc pan Strozik musi mieć jakieś info o regulaminie ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Zubi » czwartek, 17 sty 2008, 17:35

Z tego co słyszałem, w tym roku ma być ujednolicony regulamin E1 i H.

Pozdrawiam.
Pedal too de metal i ogień na tłoki. Tu nie ma miętkiej gry.
Avatar użytkownika
Zubi
 
Posty: 10
Dołączył(a): środa, 8 sie 2007, 10:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mop » czwartek, 17 sty 2008, 19:08

zabije go!

S1600 z 2 litrowym motorem i zdjeta waga to byl moj pomysl!

Ale jesli to bedzie dzialac, to niewiele samochodow mu podskoczy.

W GSMP oceniam na top5 kazdych zawodow, nawet tych z wurcami.
W WSMP mysle, ze moze byc tuz za porszakami..
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez cipsy123 » czwartek, 17 sty 2008, 20:38

mam pytanie czy wreszcie w grupie e1 moga jezdzic auta nigdy niehomologowane
Avatar użytkownika
cipsy123
 
Posty: 24
Dołączył(a): wtorek, 8 sty 2008, 21:21

Postprzez THIM » czwartek, 17 sty 2008, 20:51

cipsy123: Wydaje mi się, że tak, ale dawno tego nie czytałem, więc nie jestem pewien. Buda ma być najwyżej 20-letnia, o homologacji nie ma mowy, o ile pamiętam.

mop: To skombinuj S-1600, wszak auto samo nie jedzie :)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mop » czwartek, 17 sty 2008, 22:39

Ja teraz wchodze w ceeda, a na dwa auta mnie z pewnoscia nie stac :)

Bardzo jestem ciekaw tego projektu i jego rozwoju (i kosztow i awarii :) ), bo pomysl IMO jest swietny (bo moj :D )
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez MarcinRally » czwartek, 17 sty 2008, 22:54

mop: będziesz ścigał sie w górach? jak tak to czym? Integrą ? :wink:
Avatar użytkownika
MarcinRally
A5
 
Posty: 749
Dołączył(a): niedziela, 25 lut 2007, 10:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez mop » czwartek, 17 sty 2008, 23:02

mop napisał(a):Ja teraz wchodze w ceeda, a na dwa auta mnie z pewnoscia nie stac :)


Ceedem :)

Ale gor nie jestem pewien jeszcze. Na pewno polece kilka eliminacji, np Sopot. Chcialbym Cisna i Sw. Anne.
Co do reszty to zalezy od:
- budzetu
- klasy w ktorej bedzie jezdzil ceed
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez MarcinRally » czwartek, 17 sty 2008, 23:16

Aha rozumiem, :) no to spoko;) pojedź jeszcze Korczyne i Załuż :D chciałbym zobaczyc jak jeździ twój Ceed :D

(P.S 300 post, widać ze jeszcze ze mną wytrzymujecie :lol: :lol: )
Avatar użytkownika
MarcinRally
A5
 
Posty: 749
Dołączył(a): niedziela, 25 lut 2007, 10:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez bzyq » piątek, 18 sty 2008, 00:28

cipsy123 napisał(a):mam pytanie czy wreszcie w grupie e1 moga jezdzic auta nigdy niehomologowane


mogą
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez qbus125rally » niedziela, 20 sty 2008, 21:09

czy według przepisów klasy H lub E1 moge wsadzic do Skody Fabii silnik
2.0 TDI :?:

poprosze o odpowiedź bardziej doświadczonych z regulaminami kolegów.


p.s.ktoś z Was wie gdzie lub kto w Polsce może zrobić,wykonać lekkie elementy nadwozia typu,maska błotniki.z góry dzięki za podpowiedź.ewentualne namiary poprosze na priv lub maila qbus125rally@wp.pl.

pozdro
2004-mechanik Kołpak N1150,
2005/06-mech.( ten grubszy) Stokrotki N1150
2007-mech. Sobota/Michel,Rulski/Kubiak-DSMP
2009-mech.Urbański-GSMP/WPP :)
Avatar użytkownika
qbus125rally
 
Posty: 48
Dołączył(a): środa, 19 kwi 2006, 22:02
Lokalizacja: Dąbrowa k.Poznania

Postprzez THIM » niedziela, 20 sty 2008, 22:35

W E1 tak, bo możesz wstawić dowolny silnik z koncernu VW, nawet V12 z Murcielago. A w H-grupie nie. Nie było żadnej dwulitrowej Fabii, a nie możesz przy rozwiercaniu (jedyna opcja w H) przekroczyć maksymalnej pojemności montowanych silników. Czyli np. Clio 1.9 można rozwiercić, bo była wersja 2.0, a Fabii nie. Chyba, że uwzględnisz Fabię WRC :D Tak to rozumiem.


Podział na grupy: N – FIA (art. 254 Zał. J), A – FIA (art. 255 Zał. J,
w tym samochody Kit-Car do maks. poj. Silnika 1600 cm3);
E1 – wg. aktualnego Regulaminu Technicznego.
Podział na klasy:
● do 1150 cm3
● powyżej 1150 do 1600 cm3
● powyżej 1600 do 2000 cm3
● powyżej 2000 cm3
Samochody startujące w ramach Pucharów Markowych (byłych oraz
aktualnych) zostaną włączone do jednej z grup/klas:
● Grupa N/A: Alfa Romeo 156, Daewoo Lanos, KIA Picanto, KIA Ceed -
dopuszcza się stosowanie kół/opon zgodnie z Zał. „J”.
● Grupa E1: VW Golf .
Utworzenie osobnej klasy pucharowej jest możliwe po spełnieniu jednego
z n.w. warunków:
● złożeniu deklaracji przez gestora Pucharu, że jest zainteresowany taką
klasyfikacją oraz określeniu zasad startu,
● złożeniu deklaracji przez grupę zawodników, że w sezonie 2008 będzie
startowało minimum 5 zawodników w 50% + 1 runda GSMP.


Czyli pucharówki jadą razem z innymi. Czy Picanto łapie się do N-grupy? Czy np. stożkowy filtr jest w N-ce dozwolony?

5.1. Do udziału w rundach GSMP dopuszczona będzie każda osoba fizyczna
lub prawna, która posiada:
● ważną licencję zawodnika i licencję kierowcy stopnia: R, R1, BC oraz
B1C1.
● aktualne prawo jazdy (z wyjątkiem zawodników/kierowców z licencją
stopnia B1C1),


Co to jest licencja BC i B1C1? Czy to zamiast WT?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mototom » niedziela, 20 sty 2008, 23:49

Była Fabianka 2.0 ale w benzynie. http://www.motoforum.pl/313/fabia.html
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez THIM » poniedziałek, 21 sty 2008, 00:10

O, a więc jednak :). Nie ważne, czy benzyna, czy diesel. Liczy się pojemność.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron