MSG Racing napisał(a):Nie, nie mam już do ciebie siły żółtodziób.
Co ty p[ieprzysz o tych przepisach i wyrównaniu.
A niby czemu są różnice między silnikami turbo i wolnossącymi? hm
PO TO BY SILNIKI WOLNOSSĄCE MIAŁY SZANSE Z TURBINAMI!!!!
nie
więc nie truj już o tych różnicach bo gadasz jak małe dziecko
MSG Racing - jak widzę, nie zadałeś sobie trudu zajrzenia do przepisów... Trudno, wypiszę Ci to tutaj, skoro trzy kliknięcia myszką są aż tak pracochłonne...
ACO 2006 technical regulations
Art 5.1 - Engine
5.1.2 - Engine dispalcement limit:
LMP1
a) normally aspirates engines - 6000 ccm
b) turbo/supercharged engines (gasoline) - 4000 ccm
c) turbo/supercharged engines (diesel) - 5500 ccm
Pytam więc: dlaczego te wspaniałe, mocne, oszczędne, elastyczne i rasowo_brzmiące diesle dotarły od ACO 1,5 litra pojemności gratis. W imię równości, tak
Różnice występują też w średnicach zwężek i max. ciśnieniu doładowania. Z tym, że to już jest ujęte w dośc rozbudowanych tabelkach. Kto ciekaw - niech zajrzy:
http://www.imsaracing.net/2006/competitors/aco3.pdf
BTW
żółtodziób a coż to się stało z dominacją 911tki w GT 2, hę
Nareszcie szykuje się ciekawa walka w tej klasie.