z klekotem na podbój Le Mans

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Krecik » środa, 25 sty 2006, 09:48

Ale dzisiaj:

Rinaldo Capello (I) Audi R10 1.48,816
Sascha Maassen/Lucas Luhr/Emmanuel Collard (D/D/F) Porsche RS Spyder 1.49,477 (1. P2)
Duncan Dayton/Rick Knoop/Gregor Fisken/Andy Wallace (USA/USA/GB/GB) Lola EX257-AER 1.49,547
Clint Field/Jon Field/Liz Halliday (USA) Lola B05/40-AER 1.50,231 (2. P2)
Chris Dyson/James Weaver (USA/GB) Lola B06/10-AER 1.50,359
Frank Biela (D) Audi R10 1.54,037
Guy Cosmo/Raphael Matos (USA/BR) Courage C65-Mazda 1.55,960 (3. P2)
Mike Rockenfeller/Seth Neiman/Lonnie Pechnik (D/USA/USA) Porsche 911 GT3 RSR 2.03,361 (1. GT2)
Gunnar Jeannette/Scott Maxwell (USA/CDN) Panoz Esperante GTLM 2.04,664 (3. GT2)
Lawrence Tomlinson/Tom Kimber-Smith/Warren Hughes (GB) Panoz Esperante GTLM 2.04,903 (4. GT2)

Muszę przyznać, że wiedziałem ze bubla nie zrobią i nie zrobili
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań


Postprzez żółtodziób » środa, 25 sty 2006, 12:46

Nie, Krecik, to jest bubel... To Porsche to przecież LMP2, a okazalo się wolniejsze o niecałe 0.8 sekundy... Z poważnym pojazdem LMP1 takim jak np. Pescarolo raczej nie będą mieli szans, przynajmniej jeśli chodzi o szybkość, bo niestety mogą być lepsi na wytrzymałość.

Swoją drogą Spyder pokazuje jak zaniżył sie poziom prototypów sportowych od końca lat 90tych, kiedy to ścigało się kilka mocnych marek, Porsche, Ferrari, BMW, Mercedes, Toyota, Nissan. Nie jest sztuką "klepać" prywatne zespoły mając do dyspozycji grubą kasę, prawda okazała się taka, że nawet poważnemu LMP2 niewiele brakuje do Audi.

Oczywioscie nie chcę przez to powiedzieć, że technika nie poszła do przodu, bo poszła, ale na pewno nie tak szybko jak by mogła pójść, zaś Audi po prostu wykorzystało dobrze sytuację, że zostało samo.

============================================

Myślę że R10 jeszcze poprawią i będzie szybsze. Diesel to jednak wycierczka w nieznane, w miarę rozpoznawania przyczyn wad tego auta i usuwania ich będzie jeździło coraz szybciej, zaś nowe przepisy którymi straszy ACO tylko ułatwią sprawę. Diesel mimo słabego debiutu wydaje się mieć "z górki" co mnie osobiście wcale nie cieszy.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Saruto » środa, 25 sty 2006, 13:00

Kilka lat temu MG też jeździło w LMP2 i prowadziło nawet w LeMans :) mam nadzieje że Porsche pójdzie w jego ślady :D
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez stein911 » środa, 25 sty 2006, 15:33

Dal mnie ten wynik audi trochę śmierdzi, bo przecierz druga audi uzyskała takie same wyniki jak dnia poprzedniego. Skąd wiec pomiedzy dwoma fabrykami 4 sekundy róznicy. Mozliwe że jednej wgrano inny bardzo agresywny program żeby nie było blamażu, żeby audi było pierwsze. Oczywiście to tylko gdybanie, ale też faktem jest że w rekordowym bolidzie doszło do defektu opony.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Ari_Krakow » środa, 25 sty 2006, 22:09

Podpisuje się ręcami obiema i tylomaż dolnymi kończynami pod tym co pisze w tym temacie żółtodziób
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MSG Racing » środa, 25 sty 2006, 23:11

LMP1 waży min 900kg i ma ok 610KM mocy co daje 1.475 kg/KM
LMP2 waży min 675kg i ma ok 440-470KM co daje 1,53kg/KM
a wiec dobry LMP2 z dobrym kierowcą może skutecznie walczyć z LMP1.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Krecik » czwartek, 26 sty 2006, 10:22

Macie racje,
ale i tak jestem pełen podziwu dla Audi i Diesla w wyścigach, być może przez to że sam mam TDI i jest to mój pierwszy diesel i myślę, że nastepne auto też będzie diesel............ i ten moment obrotowy ....achh.

PS

Ciekawe czy dymi ;)
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Ari_Krakow » czwartek, 26 sty 2006, 13:24

Na pewno dymi :wink:
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez stein911 » czwartek, 26 sty 2006, 13:39

Audi szaleje :)

SEBRING - 25.1
Rinaldo Capello (I) Audi R10 1.47,308
Frank Biela (D) Audi R10 1.48,248
Duncan Dayton/Rick Knoop/Gregor Fisken/Andy Wallace (USA/USA/GB/GB) Lola EX257-AER 1.50,649
Clint Field/Jon Field/Liz Halliday (USA) Lola B05/40-AER 1.51,094 (1. P2)
Guy Cosmo/Raphael Matos (USA/BR) Courage C65-Mazda 1.56,254 (2. P2)
Gunnar Jeannette/Scott Maxwell (USA/CDN) Panoz Esperante GTLM 2.02,585 (1. GT2)
Joey Hand/Justin Marks USA) BMW M3 E46 2.03,335 (2. GT2)
Lawrence Tomlinson/Tom Kimber-Smith/Warren Hughes (GB) Panoz Esperante GTLM 2.03,448 (3. GT2)
Seth Neiman/Lonnie Pechnik (D/USA/USA) Porsche 911 GT3 RSR 2.03,753 (4. GT2)
Bill Auberlen/Tom Milner (USA) BMW M3 E46 2.03,788 (5. GT2)
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez żółtodziób » czwartek, 26 sty 2006, 13:44

LMP1 waży min 900kg i ma ok 610KM mocy co daje 1.475 kg/KM
LMP2 waży min 675kg i ma ok 440-470KM co daje 1,53kg/KM
a wiec dobry LMP2 z dobrym kierowcą może skutecznie walczyć z LMP1.



Dobre LMP1 (Pescarolo) ma 650 KM, a to oznacza 1,38 kg/KM. Poza tym LMP2 jest jeszcze uposledzone na inne sposoby, np. węższe gumy.



Dal mnie ten wynik audi trochę śmierdzi, bo przecierz druga audi uzyskała takie same wyniki jak dnia poprzedniego. Skąd wiec pomiedzy dwoma fabrykami 4 sekundy róznicy. Mozliwe że jednej wgrano inny bardzo agresywny program żeby nie było blamażu, żeby audi było pierwsze. Oczywiście to tylko gdybanie, ale też faktem jest że w rekordowym bolidzie doszło do defektu opony.
]

Pozyjemy zobaczymy, w wyścigu nie ma mowy o kombinowaniu na skróty. poza tym w wyścigu kiepskie prowadzenie będzie znacznie bardziej dawac się we znaki niż w kwalifikacjach, jedno kółko można pojechać nerwowym wozem, ale 3 godziny to juz gorzej.

Kilka lat temu MG też jeździło w LMP2 i prowadziło nawet w LeMans mam nadzieje że Porsche pójdzie w jego ślady



Prowadzić to nie prowadziło, ale ostro pomieszało szyki Audi, jechało przez długi czas drugie. Niestety, zepsuło się i nic dziwnego, bo to auto musiało być znacznie bardziej wysilone od Audi żeby mieć podobne osiągi. Porsche ma szanse osiągnąć większy sukces, bo ta Lola MG nie była jakoś szczególnie doinwestowaną szufladą.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MSG Racing » czwartek, 26 sty 2006, 16:07

SEBRING - 25.1
Rinaldo Capello (I) Audi R10 1.47,308
Frank Biela (D) Audi R10 1.48,248
Duncan Dayton/Rick Knoop/Gregor Fisken/Andy Wallace (USA/USA/GB/GB) Lola EX257-AER 1.50,649
Clint Field/Jon Field/Liz Halliday (USA) Lola B05/40-AER 1.51,094 (1. P2)
Guy Cosmo/Raphael Matos (USA/BR) Courage C65-Mazda 1.56,254 (2. P2)
Gunnar Jeannette/Scott Maxwell (USA/CDN) Panoz Esperante GTLM 2.02,585 (1. GT2)
Joey Hand/Justin Marks USA) BMW M3 E46 2.03,335 (2. GT2)
Lawrence Tomlinson/Tom Kimber-Smith/Warren Hughes (GB) Panoz Esperante GTLM 2.03,448 (3. GT2)
Seth Neiman/Lonnie Pechnik (D/USA/USA) Porsche 911 GT3 RSR 2.03,753 (4. GT2)
Bill Auberlen/Tom Milner (USA) BMW M3 E46 2.03,788 (5. GT2)


I co Wy na to.
Ja właściwie sam nie wiem co myśleć. Z jednej strony dobrze a z drugiej...
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez :alfan: » czwartek, 26 sty 2006, 16:42

Nic nie myślę. Stawka jest doprawdy bardzo reprezentatywna...

Jesli chodzi aktualną formę klasy LMP2, to polecam zapoznać się w wynikami LeMans 2005. Porsche Spyder jest przełomem, ale jedna jaskółka wiosny nie czyni.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » czwartek, 26 sty 2006, 21:59

Jesli chodzi aktualną formę klasy LMP2, to polecam zapoznać się w wynikami LeMans 2005. Porsche Spyder jest przełomem, ale jedna jaskółka wiosny nie czyni.


No dokładnie... tak jest już od kilku lat, pamiętam że kiedyś tam wyugrał zespól WR Peugeot, bo wszystkie inne wozy w klasie się wysypały. dojechali drudzy albo trzeci od końca w generalnce, krótko mówiąc mizeria.

Ile na prawdę wart jest nowy klekot Audi okaże się jak zmierzy się z Pescarolo.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez micz » poniedziałek, 6 lut 2006, 00:16

Audi TDI da radę. Trzymam kciuki
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez stein911 » poniedziałek, 6 lut 2006, 12:41

Micz: pytanie do eksperta. Jak wyglada żywotność najmocniejszych dieseli w ćwiartce? I ile da się jeszcze wycisnąć? Te moce naprawdę robią wrażenie.
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron