Porsche 911 GT2 R?

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez stein911 » czwartek, 15 kwi 2004, 19:45

No to mamy porzadny off topic. Ja się z Kubą nie zgadzam, ale nie bede tutaj tego tematu drążyć.

Micz: to jest drugie tuningowane GT2 w Polsce oprócz tego??

Obrazek
Obrazek
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen


Postprzez Itek » czwartek, 15 kwi 2004, 20:01

Właścicielom owych SUVów wydaje się, że mają najbezpieczniejsze samochody świata - a gówno prawda.


Mylisz się. Otóż SUvy są bardzo bezpieczne, zwłaszcza podczas uderzeń bocznych. Natomiast do minusów dużej masy i gabatytów można zaliczyć słabe wyniki przy uderzeniu w pieszego oraz duże przeciążenia przy zderzeniu czołowym, czesto też obrażenia powodowane są specyficzną konstrukcją pod rynek USA, gdzie bezpieczeństwo pasażerów bada się przy założeniu, że nie zapięli oni pasów. Proponuję przejżeć wyniki crashtestów.
JID: itek (kr) chrome (kr) pl
GG: Mam, ale nie używam.
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez Kuba M. » czwartek, 15 kwi 2004, 21:15

Itek napisał(a):Mylisz się. Otóż SUvy są bardzo bezpieczne, zwłaszcza podczas uderzeń bocznych(...)


No i znowu wszyscy tylko o bezpieczeństwie biernym, a co z bezpieczeństwem aktywnym? Czy ktoś z was miał okazję przejechać się takim wynalazkiem? Powiem tyle, że pozycja za kierownicą jest za wysoka, siedzi się na jakimś skórzanym fotelu rodem sprzed telewizora, a kabina jest bardzo dobrze wygłuszona. W efekcie, o poślizgu dowiadywałem się po mrugającej kontrolce ESP na desce roździelczej. Pozatym nie ma cudów, czym większa masa tym dłuższa droga hamowania. Nie mówiąc już o układzie kierowniczym, który w większości SUVów także nastawiony jest na komfort, a nie na precyzję prowadzenia. Czy taka jest definicja bezpiecznego samochodu?

Jeśli chodzi o OT, to administrator zawsze może wydzielić tą część wątku i przenieść do działu Motoryzacja, nie widzę problemu.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Itek » czwartek, 15 kwi 2004, 21:45

Kuba, ale suvy nigdy ne pretendowały do miana samochodów zwrotnych, precyzyjnych w prowadzeniu i reagujących na każdy, nawet najmniejszy ruch kierownicą. To zupełnie inna kategoria, więc nie porównuja terenówek do samochodów sportowych bo to bez sensu. Rozumiem Cię, masz inne zdanie, ale czemu na siłe próbujesz mnie (nam) wmówić, że Suvy są be pod każdym względem? Czy dla Ciebie bezpieczny samochód to ten o sportowych właściwościach? Poza tym taki Range Rover całkiem nieźle hamuje, niemal jak osobówka (około 40m).
JID: itek (kr) chrome (kr) pl
GG: Mam, ale nie używam.
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez stein911 » czwartek, 15 kwi 2004, 22:47

Czy ktoś z was miał okazję przejechać się takim wynalazkiem? Powiem tyle, że pozycja za kierownicą jest za wysoka, siedzi się na jakimś skórzanym fotelu rodem sprzed telewizora, a kabina jest bardzo dobrze wygłuszona.


To jakim SUVem jechałeś? Niektóre SUV (cayenne) według swietnych kierowców prowadza sie bardzo dobrze. Clarkson powiediał, ze cayenne prowadzi sie tak samo, jak audi RS6* :) . No ale prawda jest, że wiekszość tych aut jest.. no kurcze to nie to.

Choc nie ździwię się, jeżeli napiszesz, że RS6 to dupowóz o precyzji prowadzenia porównywalnej z traktorem :wink:
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Kuba M. » piątek, 16 kwi 2004, 14:28

stein911 napisał(a):To jakim SUVem jechałeś?


Na przykład XC90 T6 2,9.

Niektóre SUV (cayenne) według swietnych kierowców prowadza sie bardzo dobrze. Clarkson powiediał, ze cayenne prowadzi sie tak samo, jak audi RS6* :) . No ale prawda jest, że wiekszość tych aut jest.. no kurcze to nie to.


A widziałeś, co Clarkson zrobił później? :)

Choc nie ździwię się, jeżeli napiszesz, że RS6 to dupowóz o precyzji prowadzenia porównywalnej z traktorem :wink:


Kurde, nie wiem. Nigdy nie jechałem traktorem :)
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez mototom » piątek, 16 kwi 2004, 14:43

Kuba bez urazy ale masz troche chore spojrzenie na motoryzacje.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez stein911 » piątek, 16 kwi 2004, 14:54

A widziałeś, co Clarkson zrobił później?



O ile pamietam walnął fajny tekst o tym jakie to brzydkie auto, a to nie ma nic do rzeczy.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Kuba M. » piątek, 16 kwi 2004, 15:35

stein911 napisał(a):O ile pamietam walnął fajny tekst o tym jakie to brzydkie auto, a to nie ma nic do rzeczy.


Nie. Chodzi o to, że zostawił Cayenne na środku tej bazy czy gdzie je tam testował, i wrócił do studia na piechotę :)
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Kuba M. » piątek, 16 kwi 2004, 15:48

mototom napisał(a):Kuba bez urazy ale masz troche chore spojrzenie na motoryzacje.


Obrażać się nie mam zamiaru, ale dlaczego od razu chore?
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Itek » piątek, 16 kwi 2004, 16:05

Wrócił na piechotę bo było brzydkie (kwestia gustu). Reszta bardzo mu się podobała, stwierdził, że pod względem technicznym jest zadziwiające (cyt: astonishing) - tak dla ścisłości.
JID: itek (kr) chrome (kr) pl
GG: Mam, ale nie używam.
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez micz » sobota, 17 kwi 2004, 09:56

To jest właśnie gt2 robione przez techart. Innego nie znam. Jest czarna as you can see
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez stein911 » sobota, 17 kwi 2004, 11:06

To jest właśnie gt2 robione przez techart.


To popatrz na zdjęcie silnika, co jest napisane na kolektorze dolotowym? 9ff.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez micz » poniedziałek, 19 kwi 2004, 00:10

To popatrz na zdjęcie powyżej na zderzak :lol:
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez stein911 » poniedziałek, 19 kwi 2004, 14:28

To popatrz na zdjęcie powyżej na zderzak


:?:

Poza tym najwazniejszy jest silnik.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron