DAMIAN SAWICKI

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Loeb1987 » niedziela, 5 paź 2008, 18:28

Miękoś sam się sponsoruje. Dla mnie może być nawet mistrzem Polski ale i tak jest marnym kierowcą. Zobaczymy jaki łomot na Epilogu dostaną :lol:
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Karol » niedziela, 5 paź 2008, 19:24

Loeb1987 napisał(a):Miękoś sam się sponsoruje.


Jest sam sobie szefem, sponsorem, i pracownikiem. Jako sponsor chce osiągnięcia jakoś wykorzystać do reklamy firmy. A jakby nie patrzeć tytuł v-ce mistrzowski jest już nie taki błachy. Cały paradoks polega na tym,że tytuł v-ce mistrzowski, a nawet mistrzowski jest mało wartościowy, w wymiarze sportowym. Efekt mamy taki jaki mamy.

A co do Damiana to życze mu jak najlepiej, jezeli wypali zdobycie budżetu, i jest szansa na WTCC, niech próbuje. Aczkolwiek bedąc realistą, nie wróże mu jakiegoś kontraktu w zespole fabrycznym.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Ari_Krakow » niedziela, 5 paź 2008, 21:26

Jak chcecie to Miękoś bierze w leasing 4. porsche z kolei tylko szuka jeźdźca :D[/url]
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SVLA » niedziela, 5 paź 2008, 22:07

też myśle że kontrkat z fabryka to nierealne na pierwszy sezon... ale jakiś dobry w niezależnych to już git :)
SVLA
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): środa, 20 lut 2008, 15:08

Postprzez Karol » niedziela, 5 paź 2008, 22:24

SVLA napisał(a):też myśle że kontrkat z fabryka to nierealne na pierwszy sezon... ale jakiś dobry w niezależnych to już git :)


Nie tylko na pierwszy sezon. Nie wróże mu kontraktu w fabryką w WTCC w całej jego karierze przyszłej. Aczkolwiek mu tego życzę.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Krecik » poniedziałek, 6 paź 2008, 12:34

Menadżerem jest na pewno Dorian Patynowski a na przyszły rok liczę,
że będzie jakaś miła niespodzianka ;)
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pi0ter » wtorek, 10 lut 2009, 01:27

Zna ktoś plany Damiana na sezon '09?

Z tego co wiem, nie będzie jeździł już w niemieckiej Supercopie. WTCC to chyba cały czas za wysokie (budżetowe) progi. Najbardziej prawdopodobną opcją wydaje mi się Seat Leon Eurocup, nieco mniej Renault Megane Trophy (w tym roku w użyciu będą nowe maszyny: http://www.renault-sport.com/en/world_s ... 9114.html#) i Porsche Carrera Cup.
Avatar użytkownika
pi0ter
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 16 kwi 2008, 11:18

Postprzez THIM » wtorek, 10 lut 2009, 12:15

Z tego, co wymieniłeś, najbardziej by pasował Seat Eurocup - w miarę tanio (tylko 6 wyścigów, wszystkie w Europie), no i można wygrać udział w rundzie WTCC ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez micz » wtorek, 10 lut 2009, 12:44

Krecik napisał(a):Menadżerem jest na pewno Dorian Patynowski a na przyszły rok liczę,
że będzie jakaś miła niespodzianka ;)


jeżeli kase załatwia mu gośc, który nie potrafi przygotowac odpowiedniego komunikatu prasowego to wątpię, aby stac go było na cokolwiek
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez Loeb1987 » wtorek, 10 lut 2009, 14:11

Najlepiej mieć jakiegoś znajomego który ma dobre kontakty i kasa się znajdzie ;)
Mam nadzieje że będzie wogóle jeździł.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pi0ter » wtorek, 10 lut 2009, 21:26

Dokładnie, najważniejsze żeby Damian nie przesiedział tego roku w domu. Serie, które wymieniłem wcześniej to jedynie moje domysły, w kontekście tej wypowiedzi:
... w pełni koncentruję się na sezonie 2009. Mamy parę interesujących ofert oraz własnych pomysłów. W przyszłym roku kibice zobaczą mnie w innej serii wyścigowej o znacznie wyższym międzynarodowym prestiżu.

Eurocup wydaje się prawdopodobny i na pewno ma wyższy międzynarodowy prestiż niż niemiecka Supercopa. Sześć eliminacji może oznaczać, że poza tym zobaczymy Damiana startującego mniej lub bardziej regularnie w jakimś innym serialu.
Avatar użytkownika
pi0ter
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 16 kwi 2008, 11:18

Postprzez Krecik » czwartek, 12 lut 2009, 00:32

micz napisał(a):
Krecik napisał(a):Menadżerem jest na pewno Dorian Patynowski a na przyszły rok liczę,
że będzie jakaś miła niespodzianka ;)


jeżeli kase załatwia mu gośc, który nie potrafi przygotowac odpowiedniego komunikatu prasowego to wątpię, aby stac go było na cokolwiek


I tu się nie zgodzę, dostałem od niego ofertę sponsorowania na 2009 rok i muszę przyznać, że wykonana jest perfekcyjnie.
Powiem tyle. Jeśli uda się zrobić to co jest zaplanowane będziecie zaskoczeni!!!

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez nick555 » czwartek, 12 lut 2009, 14:00

do DTMu chłopaka :)
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pi0ter » sobota, 14 lut 2009, 14:51

DTM to w tej chwili grząski grunt. Samochody rewelacyjne, ale sama seria trochę dziwna. Ośmiu kierowców w fabrycznych sprzętach, a reszta to tzw. grid fillers w rocznych lub dwuletnich samochodach, którzy walczą o pietruszkę. Wystarczy spojrzeć na ostatni sezon w wykonaniu Ralfa i Albersa, którzy przecież złymi kierowcami nie są. Albers w 2003 roku był wicemistrzem, a w poprzednim sezonie nie zdobył nawet punktu!

W WTCC kierowcy prywatni klasyfikowani są Yokohama Independent's Trophy. Jest o co walczyć, konkurencja większa, a droga do angażu w fabrycznej ekipie wydaje się krótsza. Ubiegłoroczny zwycięzca Sergio Hernandez w tym roku będzie jeździł fabrycznym BMW.
Avatar użytkownika
pi0ter
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 16 kwi 2008, 11:18

Postprzez SVLA » środa, 25 lut 2009, 19:09

Krecik napisał(a):
micz napisał(a):
Krecik napisał(a):Menadżerem jest na pewno Dorian Patynowski a na przyszły rok liczę,
że będzie jakaś miła niespodzianka ;)


jeżeli kase załatwia mu gośc, który nie potrafi przygotowac odpowiedniego komunikatu prasowego to wątpię, aby stac go było na cokolwiek


I tu się nie zgodzę, dostałem od niego ofertę sponsorowania na 2009 rok i muszę przyznać, że wykonana jest perfekcyjnie.
Powiem tyle. Jeśli uda się zrobić to co jest zaplanowane będziecie zaskoczeni!!!

pozdrawiam


I ja się nie zgodzę z Miczem. My rownież otrzymaliśmy ofertę sponsoringowa na 2009. Zajmujac sie ta kwestia w naszej firmie od 5 lat, powiem ze to pierwsza tak poprawnie i profesjonalnie przygotowana oferta, jaką widziałem.

Na moją prośbę otrzymuję też od pewnego czasu komunikaty prasowe Damiana Sawickiego i zupełnie nie widzę, o co chodzi z tym "(...) nie potrafi przygotowac odpowiedniego komunikatu prasowego (...)" ...

pzdr
SVLA
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): środa, 20 lut 2008, 15:08

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron