Puchar Kia Cee`d

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez smalec » sobota, 1 wrz 2007, 23:42

nigdy nie twierdzilem ze tacy sa w polsce...
...przychodzi sobie lisowski i kladzie starym wyjadaczom jak tylko chce... i wcale nie uwazam ze lisowski dobrym kierowca jest, ale na pewno pokazal ze jest lepszym od reszty driverow z wieloletnim doswiadczeniem...

jak ogladam wyscigi w picanto to podoba mi sie jak jezdzi raczek i podziwiam grzesinskiego za odwage i umiejetnosc walki... ale to nie na temat i pewnie moderator mnie uciszy na czyjąś prośbę :D:D no cóż... tez nie popieram pewnej grupy spolecznej... :D:D

Uciszać nie będzie bo nic złego się nie wylewa z postów, zaznaczam tylko jeszcze raz że to temat o Pucharze Cee'da, jak chcecie toczyć rozmowy o "grupach społecznych" i ich poprawności ( :wink: ) to napewno nei tutaj. Pzdr. K
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55


Postprzez PAKO » piątek, 7 wrz 2007, 03:07

smalec napisał(a):jezeli nie potrafi dobrze ustawic zawiasu to widocznie nie jest dobrym kierowca... zastanow sie eswu zanim cos napiszesz... wyscigi to nie tylko umiejetnosc krecenia kolkiem, tak jak ci sie wydaje... dobry kierowca to kierowca kompletny....


pewnie ...gwinty , slicki, itp. a wtedy bedzie sie scigać pieciu jak w innych autach... to ma byc w miare podObny puchar do picanto.. nie super drogi zeby mial przyszlosc , nie jak golf.
www.interpako.wkielcach.pl - service Mercedes-Benz Kielce
Avatar użytkownika
PAKO
 
Posty: 26
Dołączył(a): środa, 24 sty 2007, 01:46
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez kiler » niedziela, 9 wrz 2007, 17:45

smalec:puchar markowy powinien z załozenia wskazac prawdziwe talenty wyscigowe.Samochody maja być identyczne i nie powinien sie tu liczyc budzet teamu.
Nie zgadzam sie z twoim postem ze jezeli nie potrafi dobrze ustawic zawiasu to widocznie nie jest dobrym kierowca...
kazdy kierowca potrafi powiedziec co mu nie pasuje i to dobry mechanik a taki jest drogi potrafi przeanalizowac spostrzezenia kierowcy i przełozyc to na nastawy. Rozumiesz??
Avatar użytkownika
kiler
 
Posty: 32
Dołączył(a): poniedziałek, 27 lis 2006, 20:25
Lokalizacja: Vacat Motorsport

Postprzez MSG Racing » niedziela, 9 wrz 2007, 22:01

kiler napisał(a):smalec:puchar markowy powinien z załozenia wskazac prawdziwe talenty wyscigowe.Samochody maja być identyczne i nie powinien sie tu liczyc budzet teamu.
Nie zgadzam sie z twoim postem ze jezeli nie potrafi dobrze ustawic zawiasu to widocznie nie jest dobrym kierowca...
kazdy kierowca potrafi powiedziec co mu nie pasuje i to dobry mechanik a taki jest drogi potrafi przeanalizowac spostrzezenia kierowcy i przełozyc to na nastawy. Rozumiesz??


Z jednej strony masz rację ale to działa w ogólnym podejściu do jazdy. Jeśli chodzi o szczegóły i zdobywanie nie sek a tysięczych to każdy kierowca powinien wiedzieć jak działa zawias dyfry skrzynia aby móc ustawić to wszystko dokładnie pod siebie a nie na wyczucie.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez eSWu » poniedziałek, 10 wrz 2007, 11:54

smalec napisał(a):jezeli nie potrafi dobrze ustawic zawiasu to widocznie nie jest dobrym kierowca... zastanow sie eswu zanim cos napiszesz... wyscigi to nie tylko umiejetnosc krecenia kolkiem, tak jak ci sie wydaje... dobry kierowca to kierowca kompletny....


Widzę że Twoje pojęcie o wyścigach jest nikłe.
Obowiązkiem kierowcy jest informowanie mechanika o tym jak się prowadzi auto, a w jego gestii jest odpowiednio ustawić zawieszenie. I tu się pojawia problem o którym pisałem wcześniej że mało jest ludzi w Polsce którzy potrafią tak sprzęt ustawić aby zachowywał się tak jak kierowca tego oczekuje.
Owszem można być kierowcą z doskonałą znajomością mechaniki (jak choćby udzielający się tutaj Tobi) ale można również nie umieć koła zmienić co absolutnie kierowcy nie przekreśla jako kierowcy.

Prezes rafinerii musi umieć nią zarządzać a procesów chemicznych znać nie musi.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez Krzychu autim » poniedziałek, 10 wrz 2007, 13:01

eSWu masz rację, faktycznie kierowca jest od tego aby powiedzieć jaki chce samochód a mechanik od tego aby taki samochód zrobić. Niestety w naszych warunkach gdzie, za zgodność samochodu z regulaminem odpowiada tylko kierowca, wielu mechaników aby się wykazać robi "regulacje" nie zawsze zgodne z regulaminem. Kierowca który nie zna chociaż podstaw mechaniki może się bardzo ździwić na badaniu technicznym. Wracając do tematu pucharu Ceeda, też uważam że auto wyposażone w rozbudowane zawieszenie z dużą iloscią możliwych regulacji jest zbyt "nowoczesne" jak na polskie warunki takie samochody wymagają solidnego, zawodowego serwisu. Dobrym przykładem były Alfy Romeo z prostym zawieszeniem które mógł obslugiwać każdy warsztat i
Golfy z trochę większą ilością regulacji które wymagały wiekszej ilości sprzętu do obsługi i lepiej zorganizowanej ekipy.
Krzychu autim
 
Posty: 10
Dołączył(a): sobota, 10 cze 2006, 09:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez smalec » poniedziałek, 10 wrz 2007, 14:54

chlopaki zgadzam sie z wami w 100% - w takim cee'dzie zawias powinien byc w miarety prosty, bo to ma byc jakas tam odmiana "taniego" pucharu.
Piszac o dobrym kierowcy chodzilo mi o ogolna definicje i tez nie mialem na mysli ze kierowca ma sam krecic przy zawiasie, ale musi byc to zdolny przekazac odczucia odpowiedniej osobie w zespole - nie wystarczy przeciez powiedziec inzynierowi, ze chce miec bardziej miekki woz - inzynier, nawet najlepszy i najdrozszy, wrozka przeciez nie jest :D
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55

Postprzez bettton » czwartek, 13 wrz 2007, 11:34

Dla mnie to ceed juz jest pucharem mało uczciwym bo gregor z tobiaszem juz walą treningi co prawda 5 drzwi ale opony i zawias sie nie zmienia no ale warszawa moze :roll:
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ze jedziesz za wolno :)

['] Romek dlaczego nam to zrobiłeś :(
bettton
 
Posty: 13
Dołączył(a): piątek, 14 sty 2005, 16:42
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Tobi » czwartek, 13 wrz 2007, 18:03

Jest absolutny zakaz bycia idiotą.
TOBI - LOŻA SZYDERCÓW
Tobi
N2
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 10 kwi 2004, 00:05

Postprzez THIM » czwartek, 13 wrz 2007, 21:06

bettton napisał(a): opony i zawias sie nie zmienia


Czyli :?:
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez ARTX » czwartek, 13 wrz 2007, 22:09

bettton napisał(a):Dla mnie to ceed juz jest pucharem mało uczciwym bo gregor z tobiaszem juz walą treningi co prawda 5 drzwi ale opony i zawias sie nie zmienia no ale warszawa moze :roll:

a to prosze... takich bredni jeszcze nie slyszalem :lol:
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez bettton » piątek, 14 wrz 2007, 06:55

1)jeżeli chodzi o odpowiedz tobi-ego - brak słów 2)thim wszystkie opony czy zawieszenia do testów pierwszy dostaje tobi sam ostatnio widziałem w srode jak gregor zamiata ceedem i mysle ze bedzie tak czesto trenowac 3)artx jestes kierowca wyscigowym i wiesz ile czsu potrzeba aby znaleź tzw set-up czyli katy zbie. i ciśnienia to jest masa czasu i pracy

Jak połączyc te pare czynników to wyjdzie ze na nowy sezon gregor bedzie w ceed-ie jakie s 3-4 treningi do przodu bo bedzie juz mial chociaż część set-up


Wydaje mi sie ze w tym co pisze jest duzo prawdy i wypowiedzi typu :a to prosze... takich bredni jeszcze nie slyszalem lub Jest absolutny zakaz bycia idiotą ukazuje kto i jak sie na wszystkim zna

Z pozdrowieniami
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ze jedziesz za wolno :)

['] Romek dlaczego nam to zrobiłeś :(
bettton
 
Posty: 13
Dołączył(a): piątek, 14 sty 2005, 16:42
Lokalizacja: Poznań

Postprzez andrew » piątek, 14 wrz 2007, 08:28

Post wykasowany i za jego treść ostrzeżenie!!!
andrew
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): wtorek, 6 gru 2005, 14:29

Postprzez ARTX » piątek, 14 wrz 2007, 11:10

ale co z tego, ze trenuje skoro z tego co wiem... ani opony ani zawias nie zostaly jeszcze wybrane - teraz wlasnie sa testowane co bedzie najlepsze do pucharu. chyba tylko klatka jest pewna - wykona ja IRECO :)
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez mm » piątek, 14 wrz 2007, 11:41

widocznie ten zakaz dotyczy tylko mazowieckiego i osciennych :lol: :wink:
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

cron