Tor uliczny w Polsce?!

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez eSWu » wtorek, 7 lut 2006, 13:39

mm napisał(a):od zawodnikow, ktorzy nie znaja regulaminow, ciagle kombinuja ze sprzetem i twierdza, ze to wszyscy inni sa oszustami



Miłosz tylko gdyby komisja techniczna będąca ciałem pezetmotowskim pracowała tak jak powinna i trzymała się regulaminów to ona właśnie by wywalała na pysk tych co mieli auta niezgodne a Ty mógłbyś się zająć tylko jazda a nie pisaniem protestów (słusznych) na innych zawodników.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia


Postprzez Pancin » wtorek, 7 lut 2006, 14:11

Pewnie bym się w ogóle nie odzywał w tym temacie, bo nie lubię bicia piany o coś, czego się gadaniem nie zmieni, ale nie wytrzymałem.

Wiele się gada o tym, że w PZMocie jest źle i nic się nie dzieje, ale jakoś nie ma chętnych do działania. Ciągłe dyskusje niczym na bazarze. Słusznie zauważył kolega mm, że większość komentarzy wychodzi od osób w ogóle nie znających tematu. A jak zobaczyłem, że pojawił się tutaj szanowny pan Igor K., to pomyślałem, że naprawdę będzie interesująco. Przeczytałem jego przechwałki o wielkich próbach działalności i się nieźle uśmiałem.

Nie zamierzam komentować różnych układów pana Kurkowskiego z Automobilklubem, bo to nie moja sprawa. Mam tylko wrażenie, że to jakieś żale, że nie został wybrany do Zarządu. Jego "wielki przyjaciel" Maciej Stańco, na którego się tu powołuje nawet nie próbował zgłosić jego kandydatury. Zrobił to jakiś kilkunastolatek. Jakoś się nie dziwię, że nikt na to nie zwrócił uwagi. Zgłoszenie było tak wiarygodne jak i sam zgłaszany. Nie będę więcej wyciągał śmiesznych rzeczy z działalności pana K., bo nie o to chodzi.

Nie pozwolę natomiast, żeby taki wielki filozof, Racing Driver (jak miał kiedyś napisane na wizytówce) :D , który nic wielkiego nigdy nie zdziałał ani w ogranizacji ani w samym sporcie (pierwszy, który strzelił dacha na Pucharze CC) wyrażał się źle o klubie, którego jestem współzałożycielem i nazywał mnie "gówniarzem".

Na torze "jezdziło" troche młodych ludzi. Tak samopas bo robili błedy ale pędzili po owalu.


Na torze odbywało się, jak co 2 tyg., spotkanie klubowe. O tym kto robi jakie błędy jeżdżąc powinien się wypowiadać ktoś, kto sam jeździ bardzo dobrze, a ty się do takich ludzi nie zaliczasz. Przypomnę tylko jedno spotkanie naszego klubu, na które przyjechałeś za zgodą prowadzących i zostałeś objechany przez prawie wszystkich "popełniających błędy" klubowiczów. Jakoś się nie popisywałeś bezbłędną jazdą. A samopas, to był twój wjazd na tor, bez uzgadniania tego z odpowiedzialną za spotkanie osobą. A ja takiego zachowania nie toleruję.

Dwa kółka po pustym kartingu i zostałem zgoniony przez gówniarza bo "teraz jezdzi koło SCYZOR!!!" Cholera! Najwidoczniej były zawodnik kartingowy i samochodowy, instruktor sportu i dtj nie dorasta aby móc pojezdzić u boku członków "High Society SCYZOR"


Kim ty jesteś, żeby nazywać mnie gówniarzem? Mało mnie interesują twoje tytuły. Możesz je sobie wsadzić w swoje nieodłączne buty OMP. Wielki instruktorze bez własnego auta. Spotkanie klubowe na torze jest równoznaczne z jego wynajęciem, a wiele wysiłku i czasu ja i moi klubowicze włożyliśmy w pracę przy rożnych zawodach, żeby móc na tym torze trenować. Ten klub został stworzony przez ludzi, którzy chcieli coś zrobić i jakoś dali radę. Tyle, że zamiast dyskutować podwinęliśmy rękawy i wzięliśmy się do roboty. A pojeździć z nami może każdy po uzgodnieniu tego z prowadzącym spotkanie. Samowolne wjazdy na tor w trakcie spotkań były, są i będą przez nas tępione. Wyobraź sobie, że ktoś za to spotkanie bierze odpowiedzialność.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Booyac » wtorek, 7 lut 2006, 14:22

igor: jest wiele racji w tym co piszesz ale to ze zupelnie bezpodstawnie atakujesz Scyzzora to nie moge odpuscic. Mamy od jakis 2-3 lat co dwa tygodnie treningi na torze, w niedziele po gieldzie, nie jest to dla nikogo tajemnica. Mamy ten przywilej ze wzgledu na to ze pomagamy AK w organizacji imprez sportowych od wspolnego ustalania schematow prob, przez sedziowanie, do zapraszania zawodnikow i pozyskiwania sponsorow. Akurat w ta niedziele bylem bardzo krotko na treningu i nie mielismy okazji sie spotkac, ale moze pamietasz jak pare dni wczesniej przyjechalem wraz z kolega z klubu niebieskim STi kiedy jezdzil sjs. Kiedy na torze bylo szkolenie my troche z wami pojezdzilismy w kolko po parkingu . Czekalismy az sjs skonczy poniewaz mielismy od nich zapewnienie ze jak skoncza tor jest wolny, ale potem okazalo sie ze jednak nie, bo... nie. Jednak wy wjechaliscie, a my wrocilismy do domu pozegnani do domu przyslowiowym 400zl/h. I kto tu jest higher society??
W naszym klubie dziala kilkanascie osob, wiele jest nowych i aspirujacych do czlonkowstwa, jednak staramy sie trzymac pewnych zasadach jesli chcemy wymagac tego od innych. I tak treningi nie sa jazda samopas przypadkowych osob ale zorganizowanym przez nas spotkaniem w celu podnoszenia umiejetnosci prowadzenia samochodu przez naszych klubowiczow ktorzy spelnili pewne warunki (z wazniejszych: czlonkowstwo w AK, oplacenie skladki, akceptacja regulaminu, podporzadkowanie sie koordynatorowi treningu). Przez te kilka lat mielismy rozne przypadki, od osob ktore po pierwszym treningu rezygnowaly z przystapienia do klubu, przez takie ktore lamaly nasze zasady i to my musielismy sie z nimi pozegnac, po takie ktore podszywaly sie pod nas w celu samowolnego wjazdu na tor. Nie jestes czlowiekiem z zewnatrz zeby nie wiedziec ze ten sport moze byc potencjalnie niebezpieczny i w swietle tego powinienes rozumiec z czego wynikaja takie a nie inne rygorystyczne zasady. powolywanie sie na swoje starty w przeszlosci to tylko przejaw pychy. Tak dla rownowagi napisze ze tego dnia mielismy na torze zawodnika WSMP, bylego kartingowca, debiutanta w tym sezonie pucharu PZMot i kilku zdobywcow takiej ilosci pucharow na rajdach amatorski ze polki im sie w domu urywaja. A z nimi kilku takich co nie mieli jeszcze na swoim koncie ani jednego startu w kjsie ale chca sie uczyc jezdzic i to wlasnie z nami robia.
Z AK mamy okazje wspolpracowac duzo i tez uwazam ze wiele rzeczy mozna zrobic lepiej i szybciej. Dzieki naszemu uporowi udalo sie stworzyc SuperOESy. Czy bez zaangazowania Scyzzora by sie to stalo? Na pewno nie.
Widze ze masz w duzej czesci zbiezne z nami poglady i duzo zapalu, chetnie w wielu sprawach pomozemy, ale wytrzasanie sie na ludzi ktorzy duzo robia w kierunku poprawy sytuacji ze sportem motorowy w Kielcach, okreslanie ich per "gowniarz" (notobene osoba o ktorej tak mowisz ma ponad 30 lat...) jest raczej droga w zlym kierunku
ScyZzoR Squad Kielce
-=www.scyzzor.com=-
Booyac
N1
 
Posty: 85
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lip 2005, 12:20
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MSG Racing » wtorek, 7 lut 2006, 22:30

Karol - dlaczego nie widzisz się w seju czy kia?
z tego co sie orientuję to na zachodzie w wieku 13-14 lat chłopaki startują mocnymi kartami, a mając ok 15 jeżdżą w np Formule Ford czy BMW które są szybsze od Seja nie wspominając o KIA.
Nie widzę problemu oczywiście niemówię ( bo też nie wiem jak to wyglada) ze nie ograniczać max poj pojazdu czy mocy, ale to trzeba by sprawdzić aby móc się wzorować. Tak przynajmniej robią ludzie inteligetni, co trudno powiedzieć o naszym PZM.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » środa, 8 lut 2006, 00:19

Hmm czy ja wiem nie widze, może i widzę... W sumie ciekawa byłaby taka rywalizacja np. w N-1150 (tanio auto można kupić) 13 latek, nie mający jeszcze bladego pojęcia o wyścigach z starym wyjadaczem, który tor zna jak własną kieszeń... Mogłoby być niezłe show :twisted: O ilości cyrkowych manewrów nie wspominając :D Inna sprawa to finanse, większość startujących w kartingach jeździ za kase rodziców (sponsorzy, taaa jasne...). Ale zdaję sobie doskonale z tego sprawe, że sam koszt Kijanki to 30 tysiów plus jeszcze koszty startów. Niekażdy może sobie pozwolić na taki prezent dla pociechy. Gdyby z pomocną dłonią wyszła jakakolwiek organizacja (nie mówię o PZM) to mogłoby być łatwiej. Hmmm i nie dziwmy dlaczego najlepsi kartingowcy jak najszybciej próbują się wyrwać za granice...

Pozdrawiam,
Karol.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez mm » środa, 8 lut 2006, 01:26

w kwestii organizacyjnych w ak.kieleckim nie wypowiadam sie, a mysle, ze to niewielu interesuje. moim skromnym zdaniem tego typu,rzeczy to raczej na privie... ale ok. to jest forum. ja nie czytam.
ale mam pytanie:

czemu w Kielcach nie mozna dorobic toche szutru co w polaczeniu z owalem i moze kartingiem mogloby dac tor rallycrossowy???!!!???!!!
ktos mi na to odpowie? tylko nie zaslaniac sie gielda samochodowa w niedziele...

co do licencji junior... zgadzam sie w 100%, po wyscigu w Opolu w 2002 roku dokladnie to samo powiedzialem (i tylko to) w wywiadzie dla tvp1 dla jedynki (to byl taki sezon,ze z kazdych zawodow byla relacja w tv publicznej i pokazywali duuuzo n1150!!!), no i byla pozniej licencja Junior.
z tego co pamietam nie trzeba bylo miec prawka - Mlodszego z braci Krotoskich dowozono na tor, bo nie mial jeszcze prawka, a startowal w wsmp.
czemu tego wieku nie obniza, nie wiem?
ale z tego co pamietam to dzieciaki zaczynaja od kartow na litwie, bo tam tez mozna wczesniej wsiadac do wozka...

inna sprawa czy u nas pojawilby sie jakis 14 latek na torze?!?!?!
zwrocmy uwage kto sie tu sciga, w sensie jakich mamy zawodnikow.
poza tym, czy jakikolwiek rodzic inwestowalby w 13 czy 14 latka, chcac z niego zrobic Mistrza (przez duze M) w starty na dwoch tzw torach???
nie wiem, ale czemu nie wprowadzic takiego zapisu - obnizajacego wiek, ale ograniczajac klase/poj silnika. No bo 13 latek w porshe to troche malo realne, humorystyczne, ale mogloby byc nieodpowiedzialne...

co do komisji technicznych - przeciez sprawdzaja cos tam po zawodach, sam rozkrecalem nie raz auto i NIE MAM najmniejszych do nich uwag jezeli chodzi o fachowosc czy zapal! tu bardziej chodzilo mi o tlumaczenie zawodnikow,ktorzy zajmuja dalsze pozycje wlasnej porazki tym, ze Ci z czuba to przekrety. jak sie kogos nie zlapie za reke to nie mozna tak! i nie powinno sie, bo takie gadanie szkodzi dyscyplinie jaka sa wyscigi. jak to wyglada dla kogos z boku,kibica,ktory slyszy takie,a to taaaakie historie (chociazby o wczasach nad morzem.... zenada, bo nawet nie smieszne...).

prezesa pzmotu - z raz na rok. jednak on sie zajmuje pzm jako caloscia, to nie tylko wyscigi czy rajdy...
poza tym sprawami rajdow czy wyscigow zajmuja sie komisje w pzmot, w sklad ktorych wchodza przedstwiciele z klubow!! wybierani oni byli rowniez przez przedstawicieli z klubow na walnym PZMotu.

wiec to do komisji wyscigowej trzeba pisac postulaty, a kto w niej zasiada? napewno ktos z kieleckiego,wielkopolskiego, przewodniczacym jest Pan Karczewski.

nie wiem czy PZMot ma w ogole kase na dofinansowywanie imprez. ale tutaj powinni sie wykazywac Ci,ktorzy zarzadzja torami i organizuja wyscigi! tylko moim zdaniem prosciej jest zarobic na zorganizowaniu gieldy, niz na wyscigu.
wyscig to problem, a jeszcze zeby na nim zarobic? to trzeba zrobic reklame, nalezaloby poprawic infrastrukture (dojazd do wierzy w poznaniu,itp), ato sa inwestycje, a poza tym trzebabyloby cos robic... a gielda, prosto,spokojnie,na miejscu, bez zbednych nakladow...

ale kluby,ktore maja kase z dzialalnosci gospodarczej to moga jeszcze cos zorganizowac, gorzej z malymi klubami w malych miasteczkach. tam nie ma kasy, tam dzialaja ludzie spolecznie! tam cos chca, probuja i super!!!
dla tych ludzi zorganizowanie KJSu jest wazniejszym wydarzeniem niz dla Kielczan wyscig na Miedziance...

rozpisalem sie cos duuuuzo....

wracajac do tematu, bo tu cos o torach uicznych bylo - ja bym zaliczyl do tego OS Karowa. jest w miescie, jest na ulicy, jest maximum show i da sie zrobic! mysle, ze najwazniejszy jest 1 raz, jak sie uda, jak sie bedzie podobalo to w kolejnych latach tez bedzie rozgrywane.

kiedys bylem (chyba 96) na kjs w nowym miescie lubawskim - to bylo wydarzenie niesamowite dla mieszkancow i miasta, proby organizowane na ulicach, duzo ludzi, swieto!
a jak jest na monte calvari - tez zamykaja ulice w G.Kalwarii!
wyscig gorski w Korczynie - start z rynku miasteczka!

jak sie chce to sie uda! ale trzeba zrobic porzadny projekt (z zabezpieczeniem, zeby nacisk byl na bezpieczenstwo!), biznesplan,pozyskac sponsorow i PRZEDE WSZYSTKIM MEDIA W POSTACI TVP, zaprosic jakas slawe by tym przekonac urzednikow miejskich i chodzic za tym!
napewno latwiej cos takiego zorganizowac w mniejszych miastach niz np.w Wawie, ale probowac warto.
...kiedys na os mialem 10min spacerkiem, bo byl pod palacem kultury... gdyby przypomniec o czyms takim i podsycic to tym, ze bedzie kilka aut na raz jechac.... fajnie by bylo....

z moich pomyslow - miasto Lodz. organizowana WOSP z jazdami po zamknietej ul. w centrum miasta... juz jest pkt zaczepienia by probowac zorganizowac wyscig... trzeba tylko chciec i podjac sie organizacji tego,a wtedy zapal mija...

koniec na dzis
mm
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Krecik » środa, 8 lut 2006, 09:21

Czy ktoś z szanownych kolegów wie może co obejmie remont toru poznań? Czy tylko sama nawierzchnia?
Czy także jakieś poszerzenia, dojazdy w środku itp.?
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Pancin » środa, 8 lut 2006, 11:08

Na razie ma się odbyć modernizacja całego odcinka leśnego, co pochłonie naprawdę duże środki. Pewnie gdyby nie odbywała się na torze giełda nigdy by do tego nie doszło, ponieważ zarząd miasta, powiatu ani województwa nie jest tym zainteresowany. Stadion piłkarski jest OK, bo to przecież piłka, a tor wyścigowy 1 z 2 w Polsce jest mało interesującą inwestycją. Aczkolwiek determinacja Prezesa Tutaka jest naprawdę duża i mam nadzieję, że przedsęwzięcie się uda. Plany modernizacji toru z dorobieniem odcinka szutrowego pod kątem rozgrywania na nim imprez innych niż wyścigi też są, aczkolwie nie wiem, czy będzie to coś w stronę Rallycrossu, czy może raczej Super Moto.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MSG Racing » środa, 8 lut 2006, 11:28

Topowe karty kosztują mniej wiecej tyle co KIA, wiec finansowy przeskok nie jest duży. W takiej klasie można by tak jak jest w KIA ograniczyć też wiek od góry. np: klasa junior a dla sterszych bez kasy byłaby master.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Krecik » czwartek, 9 lut 2006, 12:58

Na razie będzie tor uliczny w Rumunii,
Co to się porobiło

I to świadczy jak daleko jesteśmy za Rumunią


PS
Na moje pytanie odnośnie zakresu prac na w Poznaniu nikt nie odpowiedział,
wie może ktoś czy oprócz asfaltu coś będzie?
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez MSG Racing » czwartek, 9 lut 2006, 13:01

2006-02-09 11:17:38 Opóźnienie w Bukareszcie

Nowa trasa uliczna w Bukareszcie, miejsce inauguracji sezonu FIA GT Championship, prawdopodobnie nie będzie gotowa na kwiecień - impreza ma zostać przesunięta na nowy, jesienny termin, a mistrzostwa rozpoczną się 7 maja w Silverstone.

Budową toru okrążającego rumuński parlament, zaprojektowanego przez Hermanna Tilke, zajmuje się niemiecka spółka Beyer Industrial Consulting GmbH, własność Hartmuta Beyera, byłego kierowcy F3 i GT. Przewidziano trybuny dla 93.000 widzów, możliwe do zdemontowania w ciągu 48 godzin. Beyer odwiedził Bukareszt w połowie stycznia, ale prace w parku Izvor mogą się rozpocząć dopiero wiosną. Długość pętli, planowaną na 3,115 km, trzeba wydłużyć na polecenie FIA do 3,5 km.

Burmistrz Bukaresztu, Adriean Videanu znalazł niemieckich inwestorów do sfinansowania przedsięwzięcia. Nawiązał kontakt z Bernie Ecclestonem i nie wyklucza zorganizowania w przyszłości ulicznej Grand Prix Rumunii F1.



Dlaczego u nas tak się nie da? :( - wyjśnił Igor

I jak tu nie być wściekłym :evil: :twisted:
W Rumunii będą mieć FIA GT!!! aaaaaaaaaaaaa


PS
Z tego co wiem w poznaniu tylko nikta jest zmieniana
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Krecik » czwartek, 9 lut 2006, 13:48

A kobiety z Rumunii jeszcze przyjeżdżają do Polski do pracy bo wielka bieda...Polki na tamtejszej ulicy nie uświadczysz

...A FIA GT mają

PS

Dzięki MSG, myślałem że coś więcej

ale nie wiem dlaczego wymieniają, przecież ta nawierzchnia jest idealna ;)
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez :alfan: » czwartek, 9 lut 2006, 14:48

Mówi się, ze może być zrobione dużo więcej (nowe kerby, więcej kostki na padoku, karting niezależny od głównego i coś tam jeszcze tylko nie pamiętam teraz), ale jeden Chuck Norris wie ile tak naprawdę zrobią.

Co więcej, w kalendarzu imprez motocyklowych jest runda Supermoto na Torze Poznań - jeśli to prawda i nie zostanie odwołane, to może coś pod tym kątem będzie przygotowywane.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Krecik » czwartek, 9 lut 2006, 15:31

No to kolejna miła informacja w tym roku:

1. Remont toru poznań
1. F1
2. JWRC
3. PCWRC


.... aż łza się w oku kręci


Kolejność została specjalnie tak ułożona ponieważ remont toru Poznań to większe wydarzenie niż Kubica w F1 ;)
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez eSWu » czwartek, 9 lut 2006, 17:34

Moje roczniki i trochę starsi pamiętają powiedzonko " jest kur.a ciemno jak w Rumunii". Wzięło się to z tego że przywódca kraju niejaki Nicolae Ceauşescu aby spłacić dług wobec zachodu (Polska go do dziś nie spłaciła) wyłączał co wieczór prąd bodajże o 22. Cała Rumunia wówczas pogrążała się w ciemnościach.
Dług został spłacony co do centa ale.... Nicolae razem z żoną rozstrzelany, rumuńskie dziwki obstawiły polski drogi ale... ruszyła budowa kilkudziesięciu pięknych hoteli w czrnomorskich kurortach.
Ogólnie niby syf tam mają a FIA GT pojedzie po mieście bo... się komuś chce.

ALE MY W POLSCE MAMY RAJ ROMEK, ANDRZEJ , JAROSŁAW.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron