GSMP Prządki

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez krist » sobota, 27 wrz 2008, 12:07

Patrze na wyniki online z GSMP w Korczynie i MSR PAV+ Berg Trophy z Banovców. W Korczynie jedzie 69 aut, W Banovcach w 80. W Korczynie o 12.00 w wynikach pokazują że trwa przejazd zapoznawczy, w Banovcach zakończył się drugi trening (tam nie ma zapoznania, od razu jest pierwszy mierzony trening).
Jak u nas ma sie kończyć na czas i bez opóźnień skoro od początku jesteśmy 3 godziny z tyłu? Chyba że ostatni przejazd ma być jak u Kubicy w Singapurze :)

16.45 słowacy skończyli, było slisko i kupe wypadków, 2x olej na trasie sprzatali, u nas połowa 1 przejazdu
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45


Postprzez darek90r » niedziela, 28 wrz 2008, 17:53

Zawody zaje.....! Super pogoda mnustwo kibicow i bardzo efektowa jazda zawodnkiow ktora niestety czasem konczyla sie poza droga lub w oponach :wink: Podczasz dwoch dni swoje zniwo zbierala szykana :D w sobote i w niedziele bylo kilka "wiekszych " akcji z jej udzialem. Jedyne co mnie denerwowalo to opoznienia :evil:
Avatar użytkownika
darek90r
N2
 
Posty: 189
Dołączył(a): piątek, 25 lip 2008, 10:20
Lokalizacja: okolice Krosna

Postprzez dar00 » niedziela, 28 wrz 2008, 19:47

www.do6ciu.xwp.pl
http://www.youtube.com/do6ciunwfa
http://www.vimeo.com/do6ciu
Avatar użytkownika
dar00
N3
 
Posty: 268
Dołączył(a): niedziela, 3 kwi 2005, 17:58
Lokalizacja: Wojnicz

Postprzez KKoza » niedziela, 28 wrz 2008, 21:00

darek90r napisał(a):Jedyne co mnie denerwowalo to opoznienia :evil:

Gdyby nie opóźnienia, to na GSMP mógłbym chodzić codziennie, a tak to mnie trafia i wytrzymać na trasie nie mogę :?

"Prządki" - poza opóźnieniami bardzo fajny wyścig. Ciekawa trasa i tak jak wspomniano - dużo kibiców. Odkąd wyścig jest w Korczynie, stan drogi w kierunku Rzeszowa zdecydowanie się poprawił :D
http://www.kamilkoza.pl Obrazek
Avatar użytkownika
KKoza
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): wtorek, 19 wrz 2006, 15:59
Lokalizacja: Korczyna/Krosno/Wawa

Postprzez b182 » poniedziałek, 29 wrz 2008, 12:18

Mnie się też strasznie podobało, byłem od piątku z kumplekm, który startował. Krist, te GSMP nie są takie złe. Owszem droższe wpisowe niż BT ale do gór w Polce nie ma co się czepiać. To są najlepsze obecnie zawody w kraju. Dużo auto wszystko można oglądać. RSMP tragedia, wyscigi torowe miernota. GSMP się rozwija! Mam nadzieje ze za rok tam wystartuję.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez darek90r » poniedziałek, 29 wrz 2008, 15:34

Masz racje GSMP sie rozwija. Wystarczy popatrzec na liste zgloszen 70aut a na rajd orlen 36 (podniecali sie ze jest jedna z mocniejszych obsada jesli chodzi o RSMP)... Super bylo by gdyby Korczyna byla eliminacja mistrzostw europy :D wtedy by sie dzialo :lol:
Avatar użytkownika
darek90r
N2
 
Posty: 189
Dołączył(a): piątek, 25 lip 2008, 10:20
Lokalizacja: okolice Krosna

Postprzez KKoza » poniedziałek, 29 wrz 2008, 15:50

Starania w kierunku uczynienia GSMP "Prządki" jako ME są prowadzone, osobiście trzymam kciuki.
http://www.kamilkoza.pl Obrazek
Avatar użytkownika
KKoza
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): wtorek, 19 wrz 2006, 15:59
Lokalizacja: Korczyna/Krosno/Wawa

Postprzez krist » poniedziałek, 29 wrz 2008, 17:09

W GSMPdalej by jeździło 30-40 aut. Popatrzcie na liste startową, połowa to klasa HS. Czyli co się zmieniło, wprowadzili klasę gdzie można wystartować starszym, tańszym autem, płacąc tańsze wpisowe, i z mniejszymi wymaganiami co do "osprzętu". I wystarczyło żeby góry odżyły. Gdyby maluchy miały jeździć za 1000zł i z pełnymi wymaganiami założe się że ani jeden by nie startował. A tak to jest 5-6 na runde.
Gdyby RSMP zrobiły to samo, obniżyły wpisowe i zmniejszyły wymagania, też by odżyły, WSMP tak samo, chociaz tam jest gorzej bo nie ma torów poza Poznaniem.
Ale wracając do GSMP, nie byłem w Korczynie ale moi ludzie tam byli i mam takie uwagi: dalej uważam że BT jest bez porównania lepsze niż GSMP.
OK, zawody organizowane przez A Małopolski są powyżej średniej krajowej, ale oni tylko 4 rundy robią niestety, na innych tak różowo nie jest. A i tak można by sporo poprawić.
Po 1 zapisy, w Bergu kase płaci się na miejscu przed startem, jest możliwość odzyskania 100% wpisowego za 2 dzień jeśli auto się zepsuje w sobotę. Wystarczy pojawić się w sobote rano. Nie ma żadnych kar finansowych, jedyna sankcja za zapisanie się a nie pojawienie na zawodach to wpisanie na czarną liste, co bardzo utrudnia następne starty. I ta czarna lista wystarcza żeby zdyscyplinować towarzystwo. Nie wiem czemu u nas nie mogło by być tak samo, zlikwidować kary za np spóźnienie się na odprawę administracyjną czy BK, pieniądze wpłacać na miejscu.
Po 2 zaczynać zawody punktualnie o 8, max 8.30, dzielić towarzystwo na 2 grupy, robić 2 zwozy. To pozwala jeździć na okrągło, jedni jadą na góre inni w tym czasie serwisują auta. Zanim 2 grupa zjedzie na dół pierwsza już powinna zacząć się ustawiać. 5 min przerwy i można zaczynać następny przejazd. Dzięki tamu ani kierowcy ani kibice sie nie nudzą, na dodatek 2 osoby moga startować 1 autem, albo 1 osoba 2 autami, powiększa się lista startowa a zawody idą płynnie.
po 3 dalej obniżać wymagania, z niektórych rzeczy można by spokojnie zrezygnować bez większego uszczerbku dla bezpieczeństwa. Na przykład, obok normalnych klas i historycznej wprowadzić klase amatorską, bez licencji, auta nie muszą mieć homologacji, obowiązkowe klatki wg J, pozostałe wyposażenie (kaski, kombinezony fotele i pasy) może być z wygaśnientą homologacją o ile jest w dobrym stanie technicznym.
Wpisowe odrobine tańsze niż dla HS, za to nie nazywać tego Mistrzostwami tylko puchar amatorów albo coś takiego.

Gdyby PZM poszedł na te 3 rzeczy gwarantuje że na trasie było by nie 70 tylko 150 aut na weekend, pojawiły by się takei fury że oczy by wam zbielały a zawody by szły jak po sznureczku. Czyli byłoby jak na Berg Trophy :)
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez MarcinRally » poniedziałek, 29 wrz 2008, 18:04

Krist zgadzam się z Tobą,ale z twoim postem na samej górze strony nie , byłem tam i godzinne opóźnienie mieli fakt, miało się zacząć o 10 zaczęło się o 11 , ale później co chwilke w szykane dzwonili , albo do rowu, i znów zatrzymanie i na start . Ogólnie impreza super! Szykana przyciągała :wink: Pozdro,.!
Avatar użytkownika
MarcinRally
A5
 
Posty: 749
Dołączył(a): niedziela, 25 lut 2007, 10:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez krist » poniedziałek, 29 wrz 2008, 20:01

MarcinRally napisał(a):Krist zgadzam się z Tobą,ale z twoim postem na samej górze strony nie , byłem tam i godzinne opóźnienie mieli fakt, miało się zacząć o 10 zaczęło się o 11 , ale później co chwilke w szykane dzwonili , albo do rowu, i znów zatrzymanie i na start . Ogólnie impreza super! Szykana przyciągała :wink: Pozdro,.!


Ok szykana przyciągała, zawsze przyciąga. Trzeba było zacząć o 8! Tym bardziej że 1 przejazd jest bez pomiaru czasu. Na Banovcach o 8 rano juz działał pomiar i wyniki online
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez MarcinRally » poniedziałek, 29 wrz 2008, 20:28

krist napisał(a):
MarcinRally napisał(a):Krist zgadzam się z Tobą,ale z twoim postem na samej górze strony nie , byłem tam i godzinne opóźnienie mieli fakt, miało się zacząć o 10 zaczęło się o 11 , ale później co chwilke w szykane dzwonili , albo do rowu, i znów zatrzymanie i na start . Ogólnie impreza super! Szykana przyciągała :wink: Pozdro,.!


Ok szykana przyciągała, zawsze przyciąga. Trzeba było zacząć o 8! Tym bardziej że 1 przejazd jest bez pomiaru czasu. Na Banovcach o 8 rano juz działał pomiar i wyniki online


Też to mówiłem, żeby zacząć wcześniej, np.9 była by już w miare, ale i tak impreze zaliczam do udanych :wink: Pozdro!
Avatar użytkownika
MarcinRally
A5
 
Posty: 749
Dołączył(a): niedziela, 25 lut 2007, 10:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez zachu » poniedziałek, 29 wrz 2008, 20:29

krist napisał(a):Po 2 zaczynać zawody punktualnie o 8, max 8.30, dzielić towarzystwo na 2 grupy, robić 2 zwozy. To pozwala jeździć na okrągło, jedni jadą na góre inni w tym czasie serwisują auta. Zanim 2 grupa zjedzie na dół pierwsza już powinna zacząć się ustawiać. 5 min przerwy i można zaczynać następny przejazd.

Pomysł z podzieleniem podjazdu na 2 grupy wcale nie głupi -to ma sens, ale co do 5 minutowych przerw między podjazdami to ma to jedną wadę, kibice mieli by problemy z przemieszczaniem się po trasie między przejazdami, myślę że przerwa powinna trwać jakieś 20-30 minut. Można wtedy przejść spory kawałek trasy i nie jest to wcale tak dużo czekania.
Do opóźnień i przerw niestety trzeba się przyzwyczaić
Ale wyścig świetny Korczyna to chyba najfajniejsza trasa w GSPM
Avatar użytkownika
zachu
A5
 
Posty: 580
Dołączył(a): poniedziałek, 15 paź 2007, 11:16
Lokalizacja: Ryglice koło Tarnowa

Postprzez krist » poniedziałek, 29 wrz 2008, 20:56

Na Bergu jest przerwa, zawody sie zaczynają o 13 a treningi koncza o 12, góra 12.30. Wystarcza zeby się przemieścić, zresztą tam kibice się nauczyli chodzić bokami i przez las, nie trzeba zawsze leźć środkiem jak bydło rogate :)
Sam czesto odpuszczałem 1 trening w niedziele żeby popatrzyć jak inni jeżdżą i nie było problemu z przejściem "bokami".

Marcinrally a czemu aż o 9?? co wyspać sie muszą? kibice i tak przycodzą później, zawodnicy i tak są na nogach, to chyba bardziej przyzwyczajenie żeby zaczynać późno a potem panika że się ciemno robi
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez Mars » poniedziałek, 29 wrz 2008, 20:59

No dla mnie były to pierwsze "Góry".
Wrażenia mieszane ...
Z plusów to bardzo fajna, zróżnicowana stawka, dużo fajnych, historycznych sprzętów. Tego nie ma w rajdach. Druga sprawa, to nie ma przerwa jak już jadą ... napier... co 30 sekund i zdarza się, że 3-4 fury pojechały, a kamery nawet nie wyłączyłem ;) No i co mi się podobało najbardziej ... zjazd z mety na start ;) Bezpośredni kontakt z zawodnikami, odmachiwanie, mruganie długimi ;) Podobało mi się to ;)
Jednak aspekt widowiskowości to jak dla mnie na niższym poziomie niż PPZM na ciekawej trasie. Fakt, popitalali fest, szybko i na granicy, jednak dużo "tramwajarstwa" i czasem nuda. Kilku zawodników to noł limit fajterzy, ale jak na tak suchej i szerokiej trasie ktoś nie ciśnął, to wiało nudą.
Wniosek taki, że warto było pojechać, poznać specyfikę górskich, jednak mając do wyboru wydać kasę na wachę na PPZM, a GSMP to wybrałbym PPZM. Co nie znaczy, że nigdy już nie zawitam w góry. No i piękne widoki ;)
Jeszcze raz zaznaczę .... fajna stawka, różne auta ... historyki, oj brakuje tego w rajdach. Aczkolwiek mogłoby być więcej tylnopędów :D

A na marginesie to fajnie się spało w samochodzie :lol: No i w sumie sukces ... przejechać prawie 800km autem, w którym panewki tak napier... że 90km/h w trasie to max, to w sumie jakiś wyczyn :lol:
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krist » poniedziałek, 29 wrz 2008, 21:17

popraw panewki, dołóż pare km i wybierz się na banovce za rok

http://www.stream.cz/video/10/122566-hi ... v-sok-2008
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron