Moderator: SebaSTI
THIM napisał(a):Ktoś się orientuje, jaki procent kosztów stanowi nawierzchnia toru (nie licząc barier itp)? I na czym polega remont - czy wymiana wierzchniej części, czy całej podbudowy?
Pancin napisał(a):THIM napisał(a):Ktoś się orientuje, jaki procent kosztów stanowi nawierzchnia toru (nie licząc barier itp)? I na czym polega remont - czy wymiana wierzchniej części, czy całej podbudowy?
Żeby tor spełniał wymogi postawione przez Komisję Torów, powinien zostać całkowicie przebudowany odcinek leśny. Czyli ok. 1,5km kompletnego remontu z poszerzeniem z 9 do 12m (więc bez podbudowy się nie obejdzie), wymianą barier, punktów sędziowskich, itp. Warunki terenowe też tej modyfikacji nie ułatwiają. Do tego budowa pierwszej linii zabezpieczeń na prostej startowej, czyli mur i spełniająca wymogi FIA siatka ochronna. Dochodzą jeszcze strefy bezpieczeństwa na części zakrętów. Generalnie koszt remontu to lekką ręką jakieś 4 mln.
Pancin napisał(a):THIM napisał(a):Ktoś się orientuje, jaki procent kosztów stanowi nawierzchnia toru (nie licząc barier itp)? I na czym polega remont - czy wymiana wierzchniej części, czy całej podbudowy?
Żeby tor spełniał wymogi postawione przez Komisję Torów, powinien zostać całkowicie przebudowany odcinek leśny. Czyli ok. 1,5km kompletnego remontu z poszerzeniem z 9 do 12m (więc bez podbudowy się nie obejdzie), wymianą barier, punktów sędziowskich, itp. Warunki terenowe też tej modyfikacji nie ułatwiają. Do tego budowa pierwszej linii zabezpieczeń na prostej startowej, czyli mur i spełniająca wymogi FIA siatka ochronna. Dochodzą jeszcze strefy bezpieczeństwa na części zakrętów. Generalnie koszt remontu to lekką ręką jakieś 4 mln.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości