Puchar Kia Cee`d

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez THIM » piątek, 31 sie 2007, 14:03

Alfy mialy chyba 155 albo 165, o ile pamietam.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Tobi » piątek, 31 sie 2007, 14:19

Ciekawy jestem kto obiecał 180 KM ? Chyba nikt się z Kii nie obrazi że podaję te informacje: teraz walka z masą, elementami bezpieczeństwa, zawieszeniem + obniżeniem środka ciężkości i wydechem. Wszystkie porady uwagi mile widziane.
TOBI - LOŻA SZYDERCÓW
Tobi
N2
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 10 kwi 2004, 00:05

Postprzez smalec » piątek, 31 sie 2007, 14:54

180KM to ktos z KIA chyba oglaszal ... ale tam sie nie znaja...
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55

Postprzez Tobi » piątek, 31 sie 2007, 15:16

Znają się znają - coś widzę że wszytskie rozmowy muszą być nagrywane :D
TOBI - LOŻA SZYDERCÓW
Tobi
N2
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 10 kwi 2004, 00:05

Postprzez eSWu » piątek, 31 sie 2007, 16:18

Alfa na fakturze miała 180 abyło od 155 do 165 więc tu można przyjąć że będzie 155 i będzie git.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez mop » piątek, 31 sie 2007, 16:21

http://wyscigi.autoklub.pl/16760,news.html

Tu ktosik deklaruje o 180 koniach :)

A tak naprawde jakby byl ten Ceed w miare lekki to nawet te 140-150 koni gwarantowaloby super zabawe. Tez lepiej zamiast w moc byloby zainwestowac w jakis fajny gwint i pozwolic na pelna regulacje zawieszenia :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez baqak » piątek, 31 sie 2007, 16:22

180 KM można spokojnie wyciągnąć z Cee'da , ale warto dodać , że nie z wersji 143KM tylko z 140, znaczy się 2.0 CRDi :lol: :lol: :lol:
A w tym przypadku zobaczymy co nam Tobi wyciągnie :wink:
www.strefatuningu.pl
baqak
N1
 
Posty: 75
Dołączył(a): niedziela, 12 mar 2006, 23:37
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez eSWu » piątek, 31 sie 2007, 21:29

mop napisał(a):http://wyscigi.autoklub.pl/16760,news.html

Tu ktosik deklaruje o 180 koniach :)

A tak naprawde jakby byl ten Ceed w miare lekki to nawet te 140-150 koni gwarantowaloby super zabawe. Tez lepiej zamiast w moc byloby zainwestowac w jakis fajny gwint i pozwolic na pelna regulacje zawieszenia :)


Dobrze ustawić dobry gwint umie może z kilka osób w Polsce. Więc często dobry kierowca przegrywałby dlatego że nie umię profesjonalnie ustawić zawiasu, a ci co umieliby mu ustawić są dla niego zbyt drodzy.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez smalec » piątek, 31 sie 2007, 21:57

jezeli nie potrafi dobrze ustawic zawiasu to widocznie nie jest dobrym kierowca... zastanow sie eswu zanim cos napiszesz... wyscigi to nie tylko umiejetnosc krecenia kolkiem, tak jak ci sie wydaje... dobry kierowca to kierowca kompletny....
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55

Postprzez Tobi » piątek, 31 sie 2007, 22:18

Wydaje mi się że racja leży po środku - można ustawić zawieszenie (chodzi o twardość sprężyn i amortyzatorów nie o geometrię) ale wymaga to wiele czasu poświeceń na torze a co za tym idzie dużo pieniędzy. Dobry kierowca nie musi się znać na tym co trzeba zmienić natomiast musi przekazać informację co jest nie tak dla niego z samochodem. A już sama geometria to pewnego rodzaju kompromisy i upodobania kierowcy do charakterystyki samochodu.
TOBI - LOŻA SZYDERCÓW
Tobi
N2
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 10 kwi 2004, 00:05

Postprzez smalec » piątek, 31 sie 2007, 22:35

zgdza sie Tobi... nie wyobrazam sobie dobrego kierowcy, ktory wsiada w samochod ustawiony przez kogos innego i pod kogos innego... dobry kierowca to taki, ktory jest w stanie ta wiedze przekazac mechanikowi (inzynierowi, itp.) i samochod ustawia pod siebie i pod swoj styl jazdy...
piekno w wyscigach to nie tylko umiejetnosc szybkiego krecenia kolkiem, ale cala ta walka o lepsze osiagi maszyny, po to zeby urwac jeszcze kilka dziesiatych sekundy...
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55

Postprzez mop » sobota, 1 wrz 2007, 11:13

To prawda, dobre ustawienie to kilkadziesiat godzin na torze. No ale gwint taki jak koni, 16 ustawien twardosci amorka, wysokosc, sprezyna o jednej twardosci i o, sprawa ulatwiona :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez smalec » sobota, 1 wrz 2007, 14:33

a na jakim zawiasie testowali ceeda w poznaniu? jak to sie spisywalo?
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55

Postprzez Glitol » sobota, 1 wrz 2007, 19:31

smalec: to pokaż paru kompetentnych kierowców z Polski?? Może wawka która w kolejnym pucharze robu syf. I tylko mam satysfakcję, że przed sezonem wskaztwałem na Kilera jako dobrego kierowcę (kiedyś takim był Tomek Krukowski)
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Tobi » sobota, 1 wrz 2007, 21:50

Uprasza się szanownego Moderatora o usunięcie postu wyżej ponieważ nie jest na temat za to obraża pewną grupę społeczną

Szanowny moderator w pełni swej łaskawości uchyla prośbę, zaznaczając jednak Offtopowośc postu o którym mowa. Pzdr. K
TOBI - LOŻA SZYDERCÓW
Tobi
N2
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 10 kwi 2004, 00:05

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron