Puchar KIA Picanto

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez smalec » wtorek, 28 sie 2007, 17:30

no ja mysle ze trzeba zapytac kogos z organizatorow ze strony kia... faktycznie dziwnie to wyglada
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55


Postprzez baqak » wtorek, 28 sie 2007, 17:34

Odpowiedź ze strony Kii - sędziowie nie są w 100% pewni, że w pierwszym wyścigu łączniki stabilizatorów były też niezamontowane :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Co to ma w ogóle znaczyć :!: :!: :?: :?: :!: :!:
www.strefatuningu.pl
baqak
N1
 
Posty: 75
Dołączył(a): niedziela, 12 mar 2006, 23:37
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez andrew » środa, 29 sie 2007, 08:20

ja uważam że prawidłowo zdecydowali pewnie mieli jakieś wątpliwości a wtedy zawsze decyzje są na korzyść zawodników
andrew
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): wtorek, 6 gru 2005, 14:29

Postprzez Karniak » środa, 29 sie 2007, 09:40

andrew napisał(a):ja uważam że prawidłowo zdecydowali pewnie mieli jakieś wątpliwości a wtedy zawsze decyzje są na korzyść zawodników


a moim zdaniem nie, wczesniej wykluczani zawodnicy nie byli klasyfikowani w odu wyscigach. to dlaczego teraz sie interpretuje to inaczej????
Karniak
Avatar użytkownika
Karniak
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): środa, 27 kwi 2005, 21:44

Postprzez eSWu » środa, 29 sie 2007, 10:47

Pojazd musi być zgodny z regulaminem od badania technicznego do końca eliminacji. Tak więc zawsze w takiej sytuacji stosuje się (powinno stosować się) domniemanie że auto w obu wyścigach było nie przepisowe.

Już nawet szkoda dodawać że wykluczenie powinno być z całego sezonu a do tego 2 letnia dyskwalifikacja.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez kiler » środa, 29 sie 2007, 16:51

No rzeczywiscie sedziowie nie mogli stwierdzic czy w pierwszym wyscigu Mciek miał/niemiał łacznika dlatego został zdyskwalifikowany tylko w drugim wyscigu. Na badaniu zabrano nam amortyzatory do sprawdzenia charakterystyki i sprawdzano sprzezyny. Kurczak, Spława maja problemy ze sprezynami ale niema jeszcze decyzji no i u Gregora znalezli reke człowieka :D w kolektorach ssących. Kolektor został zabrany do wawy i sprawa trwa...
Avatar użytkownika
kiler
 
Posty: 32
Dołączył(a): poniedziałek, 27 lis 2006, 20:25
Lokalizacja: Vacat Motorsport

Postprzez Karniak » środa, 29 sie 2007, 21:07

czyli wniosek ze u reszty zawodnikow wszystko bylo ok, czy sie nie myle :?: :?: :?: :?:
wg mnie runde stanowia dwa wyscigi i na pewno lacznikow nie bylo na swoim miejscu podczas obu wyscigow. chlopcy przeniesli ten patent z rajdowego pucharu Peugota, gdzie w regulaminie byl zapis ze laczniki stabilizatora maja byc w aucie, no i byly przypiete do klatki, w przypadku puchru kia byly w schowku :D :D :D

wg mnie bardzo dobrze ze sa szczegulowe kontrole po eliminacjach, tak trzymac dalej, jesli ktos sciagal plomby to obligatoryjnie powinien byc rozebrany co do srubki!!!!!!!!!!!! a kara z sciagnie plomb pownna byc taka ze sie nie oplaca tego robic
Karniak
Avatar użytkownika
Karniak
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): środa, 27 kwi 2005, 21:44

Postprzez kiler » środa, 29 sie 2007, 21:32

No własnie nie bo ty nie masz 100 procentowej pewnosci ze Maciek nie miał łącznika w piierwszym wyscigu. Ja reki bym sobie nie dał obciac :D
Wiec sedziowie postapili słusznie według mnie. A co do innych zawodników którzy byli sprawdzani to sie jeszcze okaze... napewno troche osób poleci...
Avatar użytkownika
kiler
 
Posty: 32
Dołączył(a): poniedziałek, 27 lis 2006, 20:25
Lokalizacja: Vacat Motorsport

Postprzez ARTX » środa, 29 sie 2007, 22:00

dziwnym trafem obaj zawodnicy z jednego teamu nie mieli zamontowanych lacznikow bo padly po pierwszym biegu... my swoje wiemy ale sedziowie udowodnic tego nie moga i rowniez uwazam, ze decyzja jest sluszna za wykluczenie tylko z drugiego biegu.
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez Karniak » środa, 29 sie 2007, 22:25

ARTX napisał(a):dziwnym trafem obaj zawodnicy z jednego teamu nie mieli zamontowanych lacznikow bo padly po pierwszym biegu... my swoje wiemy ale sedziowie udowodnic tego nie moga i rowniez uwazam, ze decyzja jest sluszna za wykluczenie tylko z drugiego biegu.


chodzi mi o to ze jesli auto jest niezgodne z regulaminem na bk 2, to zawodnik powinien byc wykluczony z calych zawodow :!: :!: :!: :!:
czy ktos widzial ze laczniki byly zdejmowane podczas przerwy miedzy wyscigami :?: :?: :?: :?:
juz tak bylo ze zawodnicy byli wykluczani z calej eliminacji patrz sikor splawik w 2006 roku korjat i szwarczynska w 2007 roku czy wg Ciebie to byl blad :?: :?: :?: :?:
Karniak
Avatar użytkownika
Karniak
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): środa, 27 kwi 2005, 21:44

Postprzez ARTX » środa, 29 sie 2007, 22:57

bardzo dobrze wiem o co chodzi ale nie jest to do udowodnienia, że drazki nie byly zamontowane podczas pierwszego biegu wiec sedziowie nie moga wykluczyc z obu biegow. Sikora w ubieglym roku przeciez silnika sobie nie przelozyl pomiedzy biegami a BK 1 chyba przeszedl. Szwarczynska w tym roku tez powinna poleciec z obu biegów i nie rozumiem do dzis dlaczego tak sie nie stało bo przeciez wałka tez nie da sie zmienic w przerwie :?
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez andrew » czwartek, 30 sie 2007, 08:05

Szwarczyńska była wykluczona z obu biegów; teraz to jest pierwszy przypadek wykluczenia z jednego biegu....
andrew
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): wtorek, 6 gru 2005, 14:29

Postprzez smalec » czwartek, 30 sie 2007, 09:48

cyrk :D:D:D
smalec
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 11:55

Postprzez baqak » czwartek, 30 sie 2007, 10:48

Ja zostałem wykluczony za brak oryginalnych zegarów i wywalili mnie z 2 biegów, a też mogłem sobie je wyjąć pomiędzy wyścigami, 3 minuty to dużo czasu. Dodam tylko, że brak zegarów w niczym mi nie pomógł, nie dodał mocy ani nie poprawił zawieszenia.
www.strefatuningu.pl
baqak
N1
 
Posty: 75
Dołączył(a): niedziela, 12 mar 2006, 23:37
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez andrew » czwartek, 30 sie 2007, 12:27

baqak, przestań ... brednie! napisz może jeszcze że za inną skrzynię biegów też byłeś niesłusznie wykluczony... za kolejne odstępstwo techniczne powinno się całkowicie dyskwalifikować zawodnika i odbierać mu licencję!
andrew
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): wtorek, 6 gru 2005, 14:29

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron