Sejcento gr.N SPRZEDAM

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Karol » piątek, 23 gru 2005, 11:27

Niom czyli miałem racje :twisted:

Zależy zresztą czy robi się "race car'a" na nówce prosto z salonu czy na używce. Zresztą to chyba bez większego znaczenia bo i tak trzeba powykładać "mechanizmy" przejżeć i od nowa włożyć. Zresztą ja samochodów nie buduje :cry: Ale może... kiedyś :P
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Postprzez mop » piątek, 23 gru 2005, 13:17

pol-car - chodzilo mi o to, ze czasem ludzie sa sklonni zaplacic wiecej kiedy samochod ma wyjezdzony tytul.
mysle, ze jakbys poczekal, to prawdopodobnie znalazlby sie czlowiek co kupilby Twojego nawet za 25.
inna kwestia jest okreslenie czasu oczekiwania na takiego klienta :)

budowac od podstaw na pewno sie nie oplaca. jednak dobrze zbudowany samochod ma duze szanse byc szybszym od dowolnej uzywki :)

(w moim przypadku mniej szpachli :D)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez Ari_Krakow » piątek, 23 gru 2005, 16:05

A jakie moce sa w takiej topowej N-ce??
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MSG Racing » piątek, 23 gru 2005, 19:42

Jak się niemyle to niektózy mają nawet 67KM ale raczej standardem jest 64KM.
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Ari_Krakow » piątek, 23 gru 2005, 19:44

O kurde to jak Tobi mowi ze budowa takiego auta to 45000 to chyba najdrozsze 10 KM w historii. Co tam tyle kosztuje, skoro mechaniczna obrobka jest zabroniona, auta jezdza na seryjnych hamulcach i taniutkich zawieszeniach? Ile moze kosztowac wydech i mapping?
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MSG Racing » piątek, 23 gru 2005, 20:18

No właśnie zdziwiłbyś sie (tak jak ja) (zawieszenie-amortyzatory+sprężyny, hamulce-tarcze i klocki), silnik rtobiony po każdej imprezie (tak na wszelki wypadek) skrzynia też. A to tylko Nka

Szok z tymi kosztami
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez nick555 » piątek, 23 gru 2005, 21:04

z tego co wiem zawias można usztywnić nie wolno na glebe opuszczać...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Karol » piątek, 23 gru 2005, 21:52

nick555: Jak N-1150 idzie na seryjnym zawiasie a nie usztywnionym to ja nazywam się Pedro Lamy :wink:

A to silnik robi się po każdej rundzie?? Ja myślałem, że tak rewizja po 2-3 i skrzynie rozebrać po każdej rundzie a "szturchnąć" profilaktycznie co 3 rundy. Jeżeli po każdej el. to koszty makabrycznie rosną... I MotorSport ma się w Polsce rozwijać :roll:

A wydech to też jest określony regulaminem :P
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez POL-CAR » piątek, 23 gru 2005, 22:12

chodzilo mi o to, ze czasem ludzie sa sklonni zaplacic wiecej kiedy samochod ma wyjezdzony tytul.


To znaczy, że do tej pory mieliśmy pecha przy sprzedaży wszystkich wyścigówek, bo nie znaleźli się tacy klienci. Ze sprzedażą CCS, który miał na koncie 5 tytułów w tym 2 mistrzowskie też były problemy, już nie mówiąc o mistrzowskiej alfie 156 Artura też z 3 tytułami.

O kurde to jak Tobi mowi ze budowa takiego auta to 45000 to chyba najdrozsze 10 KM w historii. Co tam tyle kosztuje, skoro mechaniczna obrobka jest zabroniona, auta jezdza na seryjnych hamulcach i taniutkich zawieszeniach? Ile moze kosztowac wydech i mapping?


te 45 000 to faktycznie dużo. Ale jak policzyć zakup auta cywilnego, klatkę, pasy, fotel i wszystkie niezbędne drobiazgi (zakładamy, że wszystko nowe ze sklepu :D ) typu homologowane otuliny na klatkę, wył prądu, itp. duperele to zbiera się konkretna kwota. Zawieszenia też nie muszą być zupełnie taniutkie, jeżeli masz np inne amory na każdy tor. Homologowany sportowy katalizator - to chyba ok. 500 euro. W seju masz homologowane 3 różne skrzynie - też je możesz mieć, a to znowu koszt.

Auto jeździło wcześniej jako cywil więc musi być oczywiście rozebrane, "prześwietlone", a co trzeba wymienione.

To przed sezonem, a utrzymanie auta w trakcie to inna historia.. :D

A to silnik robi się po każdej rundzie?? Ja myślałem, że tak rewizja po 2-3 i skrzynie rozebrać po każdej rundzie a "szturchnąć" profilaktycznie co 3 rundy. Jeżeli po każdej el. to koszty makabrycznie rosną...


Z doświadczenia wiem, że silnik w Nce bez problemu przejedzie cały sezon (jak oczywiście był dobrze zrobiony przed).
Skrzynia w zależności od stylu jazdy :D też może wytrzymać cały sezon(zakładamy, że była złożona na nowych częściach przed), ale rewizja co 2-3 wyścigi nie zaszkodzi.
Tarcze, klocki też w zależności od stylu jazdy (i klocków) wymienialiśmy co 2-3 wyścigi.
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez prezes-tk » piątek, 23 gru 2005, 23:01

Kupiłem kiedyś właśnie takie auto, z tytułem w WSMP N-1150, zewnętrznie mocno skatowane, ale w zasadzie powierzchownie, chociaż nawet obrotomierz był przyklejony taśmą. Obecnie jest to A-grupa, chociaż jeszcze czekam na pewne elementy, ale zasadnicze części silnika pozostały stare, zmieniona jest góra wg. VK, zawias, nowa skrzynia z jeszcze nowszym przełożeniem. Czytając poprzednie posty dokonałem szybkiego podliczenia wydatków i wyszło mi, że jestem (a właściwie byłem) bardzo zamożnym człowiekiem, bo wyliczyłem razem prawie 40 tysięcy zł., a na pewno o czymś zapomniałem, nie liczyłem kół i opon, no i oczywiście poświęconego czasu własnego i kolegów. Pomijam także groźby żony, że łożko wyniesie mi do garażu, bo i tak w nim mieszkam.
Ale pomimo tego, że na pewno moje auto ustępuje topowym A-1150, o czym przekonałem się boleśnie w Sopocie, to chyba mam większą satysfakcję, że zbudowałem je sam. A jak będę je musiał sprzedać, to też napiszę w ogłoszeniu, że to auto z tytułem.
prezes-tk
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez nick555 » piątek, 23 gru 2005, 23:20

Kotarba fan: w którym miejscu napisałem że nie można usztywniać?
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez MSG Racing » piątek, 23 gru 2005, 23:34

Byłem w środę w serwisie (robią i serwisują też rajdówki) założyć wyższy zawias i sobie trochę pogadałem i dowiedziałem się kilku ciekawych informacji. Np: dobre zawieszenie do Nki to wydatek 4000. Klocki nawet w sejach Nkowych (te lepsze oczywiscie) wyminiają po pętli bo schodzi 3/4klocka, tarcze po rajdzie a nawet czasem w trakcie. OSowych jest niecałe 100km podobnie w WSMP jak wszystko policzyć. Pożądny sprzęt kosztuje, ale są też okazje jak ten Kit Car 10tyś (euro)http://www.rajdy.hoga.pl/gielda/gielda.asp?strona=7&D=1&Sl=
Co do silnika i skrzyni to wiem że można cały sezon na tym pojechać, ale nie zdziwię się jeżeli byłyby kontrolowane po każdym starcie (tak na wszelki wypadek) jak sie ma kase, topowy sprzęt i chce się wygrywać i ma się kase i ma sie kase i ma się kase
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » sobota, 24 gru 2005, 00:17

Nick555: A gdzie ja napisałem że ty tak napisałeś :wink: :?:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez nick555 » sobota, 24 gru 2005, 10:25

KoTaRbA__fAn napisał(a):nick555: Jak N-1150 idzie na seryjnym zawiasie a nie usztywnionym to ja nazywam się Pedro Lamy...


Chyba że nie umiem czytać ze zrozumieniem tekstu.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Ari_Krakow » sobota, 24 gru 2005, 13:28

To jest troche. Nie chce seja :)
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron