
Zależy zresztą czy robi się "race car'a" na nówce prosto z salonu czy na używce. Zresztą to chyba bez większego znaczenia bo i tak trzeba powykładać "mechanizmy" przejżeć i od nowa włożyć. Zresztą ja samochodów nie buduje


Moderator: SebaSTI
chodzilo mi o to, ze czasem ludzie sa sklonni zaplacic wiecej kiedy samochod ma wyjezdzony tytul.
O kurde to jak Tobi mowi ze budowa takiego auta to 45000 to chyba najdrozsze 10 KM w historii. Co tam tyle kosztuje, skoro mechaniczna obrobka jest zabroniona, auta jezdza na seryjnych hamulcach i taniutkich zawieszeniach? Ile moze kosztowac wydech i mapping?
A to silnik robi się po każdej rundzie?? Ja myślałem, że tak rewizja po 2-3 i skrzynie rozebrać po każdej rundzie a "szturchnąć" profilaktycznie co 3 rundy. Jeżeli po każdej el. to koszty makabrycznie rosną...
KoTaRbA__fAn napisał(a):nick555: Jak N-1150 idzie na seryjnym zawiasie a nie usztywnionym to ja nazywam się Pedro Lamy...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości