Wyścigi 2005

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Wyścigi 2005

Postprzez marecki » sobota, 9 paź 2004, 23:02

Czy w ogóle będą :?: . A jeśli tak to czy będą podobne do tegorocznych co dalej z DSMP :?: , czy będą jakieś modernizacje-zminy na torach krajowych :?: .
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22


Postprzez nick555 » sobota, 9 paź 2004, 23:38

płaskie może bedą choć ciekawe jak w Kielcach wybrną z opłatą za droge. Ale chyba pod góre to nigdzie w Polsce nie bedzie . A moze jakaś nowelizacja do tego chorego przepisu zostanie wymyslona, jakies wyjatki?!!
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mop » niedziela, 10 paź 2004, 00:02

a wygladalo ze sie rozkreca.. jest pucharek jakis, duzo ludzi chce sie przeniesc np z relikrosu jesli pojdzie choc czesc z tych co mowia to moze byc kolo 30 samochodow w N1150.. miejmy nadzieje ze wypali
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez SeBa » niedziela, 10 paź 2004, 11:16

a czemu niby miały by się rozlecieć??

rozumiem w zeszłym roku to był naprade dramat, ale teraz ma powstać puchar golfa, a co za tym idzie będzie obsługa medialna a dzięki temu będą też kibice. Wiem także, ze swoich źródeł że GPP dość usilnie szuka sponsora na sponsorowanie N-1150!! :D
SeBa
N2
 
Posty: 133
Dołączył(a): poniedziałek, 4 paź 2004, 09:58
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Fan wyścigów » niedziela, 10 paź 2004, 12:30

Ja jestem ciekaw jak bedzie wyglądało w przyszłym roku. Dla mnie jedyny pewniak to N1150 i A1150, wygląda na to że może być jeszcze lepiej niż teraz. Słyszałem o większej ilości wyścigów za granicą, nie wiem czy to dobry pomysł dla N1150 i A, bo koszty wyjazdu i zakwaterowania np.w Niemczech będą kilkakrotnie wyższe niż teraz. Dla niektórych może być to granica.
Nie wiadomo co z GP według mnie może umrzeć, bo cześć "pompek" (kierowcy alf i innych małych aut) może przejść do pucharu golfa. I tak jest mało aut wystarczy kilku żeby całkiem położyć tą klasę. Stanco mowi że w przyszlum roku zagranica razem z Janusem.
Tak samo nie wiem czy wystarczy tylu kierowców z kasą żeby istniał naraz długi dystans i puchar golfa. Wielu traktowało starty w GP i długim jako poczekalnie na jakis puchar. Chociaz biorąc po uwagę fakt że puchar golfa będzie bardzo drogi: wysokie ceny opon, części, itp, brak wsparcia czesciami ze strony vw tak jak kiedys w alfie, nie wiem czy rzeczywiscie bedzie tak silnie obsadzony. Podobno topowy sezon golfem bedzie kosztowal kierowce okolo 150-200 tys. zł plus auto za ok.125 tys.zł (ale mozna wziąść kredyt). Ze sponsorami na golfa tez może być problem bo podobno wiekszość powierzchni auta ma bvc zarezerwowane dla organizatora. A najgorsze jest to że na razie zawodnicy musza wplacic zaliczke w ciemno nie znajac regulaminu warunkow uczestnictwa i przedewszystkim cen czesci zamiennych itp. Nie jestem pewien czy wypali ten puchar w 100%, albo w polowie sezonu polowa zawodnikow odpadnie. Chyba ze mozna pojechac oszczedzajac ale chyba nikt nie bedzie chcial
To tylko moje prywatne zdanie, możecie się ze mna nie zgodzic. Chetnie przeczytam Wasze opinie.
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mop » niedziela, 10 paź 2004, 14:51

seba: bo mamy tylko dwa tory w polsce, a jesli te oplaty zostana za droge jak sa to mamy tylko 1 tor w polsce.

co do startow za granica to bym bardzo chcial, tylko moze byc za drogo.. a mieszkac mozna w namiocie przy torze :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez :alfan: » niedziela, 10 paź 2004, 15:06

Jeśli wierzyć zapewnienion oragnizatora podanym na konferencji prasowej, to ceny cześci eksploatacyjnych i opon do Pucharu Golfa mają być dość atrkacyjne (opony monomarkowe przy wsparciu producenta - nie było to jednak do końca dogadane), możliwośc kredytowania i lasingu też jest obiecująca. Tak więc IMO Golf wypali. Nie sądzę też, aby ktoś zakazał startu Golfem w DSMP - stworzy się klasę turbodiesel i wsio.

Szykuję o tym tekst, ale będzie dopiero w przyszłym tygodniu.

Ilośc reklam organizatora tez nie jest przytłaczająca. Zeskanowałbym rysunki, tylko nie mam czasu i mozliwości na razie :( Podobno te informacje mają się pojawic wkrótce na www.vwracing.pl , więc szukajcie..

Chciałem też w sobotę popytac zawodników o plany na następny sezon i to opisać, ale niespodziewanie dostałem wtedy inną fuchę ( pozdro Goldi :wink: ) i popytałem tylko kilku.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez cotic » niedziela, 10 paź 2004, 19:13

Ja słyszałem ze w następnym roku PZM nie bedzie miał nic do gadania. Wyścigi bedą organizowane przz Grand Prix Promotion.

A co z torem w Opolu?????
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez :alfan: » niedziela, 10 paź 2004, 19:43

cotic napisał(a):Ja słyszałem ze w następnym roku PZM nie bedzie miał nic do gadania. Wyścigi bedą organizowane przz Grand Prix Promotion.

A co z torem w Opolu?????


Hmmm...PZMot widnieje jako współorganizator Pucharu Golfa..o GPP nie ma tam ani słowa...z drugiej strony, wiadomo Gładysze...

Oczywiscie,PZMot może tam widniec tylko po to, zeby szczęśliwy zwycieżca mógł się zwać Miszczem Polski. :wink:

Co do Opola, najszybiej pewnie Krzysiek bedzie coś wiedział, ale wątpię, aby miał jakieś optymistyczne informacje.

PS jak widzę, na stronie Pucharu Golfa sa już loga Dunlopa - czyli kwestia opon została dogadana.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez cotic » niedziela, 10 paź 2004, 19:55

Podbno felga ATS bedzie kosztować 500zł/szt do Golfa. Wydaje mi sie ze jeśli sponsorzy Pucharu dadzą takie ceny to zawodnik zmieści sie bez problemu w 50.000zł na sezon
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez :alfan: » niedziela, 10 paź 2004, 20:00

I własnie z tego - i innych podobnych - powodów, zmieniłem się swoje podejście do PG ze skrajnie sceptycznego do umiarkowanie optymistycznego. :)
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Fan wyścigów » niedziela, 10 paź 2004, 22:26

Wszystko jest :podobno", nic nie ma na papierze.
Same opony weż pod uwagę. Będziesz musiał mieć minimum 6 nowych na weekned (na starych nie pojedziesz bo inny pojadą na nowych i lezysz)
czyli jesli opona będzie kosztowała 1000 zł sztuka razy 8 weekendów po 6 opon daje 48 sztuk czyli 48 tys. zł. Jeśli w co nie wierzę ktoś dołoży do opony to cena spadnie. Nie liczę opon do testów i deszczówek.
Klocki, tarcze wszystko nie będzie takie tanie jak do fiata. Same wyjazdy busa z autem jacys mechanicy, hotele, wyzywienie. Podejrzewam że jeszcze podczas sezonu wyjdzie conajmniej jeden remoncik silnika i skrzyni. Ubezpieczenie. Nie wiem jak Ty chcesz się zmieścić z 50 tys. chyba że dołożysz ze swoich.
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cotic » poniedziałek, 11 paź 2004, 07:21

Ktoś wie ile sezon w Alfie 156 kosztował?
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez subarek » poniedziałek, 11 paź 2004, 09:40

Nie wydaje mi się, by PG był tak bardzo tanim pucharem i nie o to chodziło. O ile też, znam się na medycynie :) GPP niewiele ma wspólnego z tym przedsięwzięciem. Zawsze myslałem, że to Gładysz/Kulczyk organizuje, a właściwie odwrotnie. Doszły mnie też cynki, o zamiarach organizacji taniego pucharu, małego samochodu ( nie seya), ale jak narazie nic konkretnego. Niejmy nadzieję, że to nie tylko plotki, a coś z tego bedzie.
Co do Opola :( to chyba niestety nic z tego nie będzie, choć cały czas, podejmowane są próby załatwienia czegoś, ale w tym temacie moge byc do tyłu.
subarek
N2
 
Posty: 118
Dołączył(a): środa, 22 wrz 2004, 23:34

Postprzez eSWu » poniedziałek, 11 paź 2004, 11:21

Koszt startu w PAR oscylował od 15000 PLN za sezon (w roku 2002 gdy dawali wszystkie gumy) i była to wersja "druciarska" i oczywiście bez ubezpieczenia do około 100 000 za sezon w wersji "profi".

W golfie minimalny koszt to:
1. felgi 20 sztuk x 500 PLN = 10 000
2. opony (jeśli będzie limit 6 nówek na eliminacjei obiecana cena 500 PLN za sztukę) to: 8 elim. x 6 = 48 + 12 wetów +16 na wolne traningi = 38000 PLN.
3. wpisowe 8x 600 = 4800
4. noclegi , żarcie , mechanicy, busik 8 x 2500 PLN = 20 000
5.ubezpieczenie od 10000 do 55 000 PLN (od 8 do 45 %)

Zakładając że auto ani razu się nie zepsuje i jedziemy bez ubezpieczenia (szaleństwo) wychodzi 72800 PLN, jak dodamy ubezpieczenie wyjdzie od 82800 PLN do 127800 PLN.
A czy może się nie zepsuć ??? może ale pod warunkiem że po każdym wyścigu skrzynia zrobi wyjazd i w niej wszystko nawet delikatnie ryśniete wymienimy (a to robi koszty) itd itp.
Wypadałoby mieć z jedno dodatkowe zawiecho bo czołówka będzie miała itd......
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości