Golf TDI Cup - V eliminacja Eurospeedway

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Golf TDI Cup - V eliminacja Eurospeedway

Postprzez Gitol » wtorek, 16 sie 2005, 15:55

Jak to było z Sawickim? Na autoklubie jest napisane, że był najlepszy w piątek a nikt nie wspomina o przeprogramowanym sterowniku za który prawie został zdyskwalifikowany. Czy ktoś wie coś na ten temat???
Gitol
 
Posty: 16
Dołączył(a): wtorek, 16 sie 2005, 12:14
Lokalizacja: Częstochowa


Postprzez mop » wtorek, 16 sie 2005, 20:17

prawie? to go prawie przeprogramowal moze :/
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez Glitol » środa, 17 sie 2005, 07:21

Słyszałem z nieoficjalnego źródła (pozdro dla źródła :D ), że Sawicki musiał zapłacić karę pieniężną. I to sporą, dużo większą niż za pobicie sędziego faktu.
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez nick555 » środa, 17 sie 2005, 22:52

ale kare też płacił nieoficjalnie czy oficjalnie? :)
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Gitol » czwartek, 18 sie 2005, 15:42

Dziwi mnie fakt, że na takie kanciarsie ewolucje zgadza się team, który Go obsługuje, czyli Auto Premium z Poznania - to przecież firma należąca do Kulczyk Tradex a Kulczyk to przecież baaardzo popularne nazwisko w sferze różnych udziwnień i przekrętów. Ja z kolei słyszałem z nieoficjalnych źródeł, że Auto Premium wypuściło na przeprogramowanym sterowniku Sawickiego, żeby sprawdzić czy przekręt "przejdzie", a wtedy Szwagier z Golcem dostaliby takie same...
Gitol
 
Posty: 16
Dołączył(a): wtorek, 16 sie 2005, 12:14
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez eSWu » piątek, 19 sie 2005, 11:19

Aby uściślić to nie jest team "Auto Premium".
Szwagier jeżdzi jako zawodnik dealera "Auto Premium" , Goluś "Marszałek Częstochowa" natomiast Sawicki bez dealera. Wszystcy tworzą zespół "Polish Racing Development" a firmą obsługującą auta jest poznański "Autim" wykorzystujący swoich ludzi których wspomagają mechanicy z Auto Premium i chyba również od Marszałka.

Na temat samego incydentu się nie wypowiadam bo nie widząc "dowodu przęstępstwa" w postaci np. wydruku ciężko coś rzetelnie komentować.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez dembol SC » poniedziałek, 22 sie 2005, 10:58

OT: Co otwieram kolejny wątek to czytam o przekręconych silnikach, nieoficjalnych karach, kombinacjach, wzajemnych układach. Chcialbym jechac w przyszłym sezonie kilka eliminacji WSMP (nie golfem) i sam juz nie wiem co o tym wszystkim myslec. Mam skromny budżet, nie mam "znajomych" gdzie trzeba... jest sens pchac sie do wyscigow?
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Leesoo » poniedziałek, 22 sie 2005, 14:26

Cała sprawa z Damianem Sawickim i startem w Lausitz jest wyjątkowo skomplikowana. Damian korzysta wyłącznie z obsługi serwisowej Polish Racing Development (podczas wyścigów) i wszelkie próby łączenia wyników BT1 samochodu D.Sawickiego z kierowcami Z.Szwagierczakiem i K.Golcem są bezpodstawne i pozbawione sensu. Pamiętajcie to tylko sport, a sport ma różne oblicza....
pozdro


www.racing.com.pl
Avatar użytkownika
Leesoo
 
Posty: 1
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 17:00


Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron