Bartosz Cieluch napisał(a):Nie sądzę aby klasa ruszyła od 2010 od poczatku sezonu bo wspominany tu i uwdzie Pan U powiedział że auta musza same jechać, bo nie można łączyć zamknietych i otwartych samochodów...
A od kiedy tak i na jakiej podstawie? Przeciez w 2005r. Tigery bez problemow jezdzily w jednym biegu z HSami "z dachem" i A/N-1150. Nic sie w tym wzgledzie w wytycznych FIA nie zmienilo. Chyba widzimisie to jednak za malo, aby tworzyc precedens? Tym bardziej, ze sa to konstrukcje z klatka typu cela, z siatka nad glowa i od strony kierowcy. Konsekwentna obstawanie przy tym, zeby jednak umozliwic starty z turystykami ma sens tym bardziej na wstepnym etapie takiego projektu, gdzie sila rzeczy na poczatku beda problemy z odpowiednim poziomem frekwencji, pomimo deklaracji i entuzjazmu ze strony potencjalnych zainteresowanych startami takim autem.
Co do silnika i przeniesienia napedu - regulaminowo musi to byc okreslone z dopuszczalnymi przerobkami wlacznie. Zadna wolna amerykanka. Tak jak napisal THIM - jesli ma to miec znamiona pucharu to nie moze zalezec w tak znaczacej mierze od zasobnosci portfela. Proponuje Nkowe silnik, skrzynie + most z danym przelozeniem lub opcja dopuszczonych przelozen (wtedy kazdy dobierze wedle preferencji, konfiguracji toru itp). Agregat to oczywiscie najchetniej Zetec z Focusa MK1 ST, ale z racji dostepnosci powaznie rozwazylbym jego bazowa wersje, czyli 2.0 16v 130KM. Tak czy inaczej jestem zainteresowany.
Możemy przygotowac zestaw zmontowany oprócz mechaniki (tzn plastiki, klatka, wężyki, rurki, zbiornik itp) za około 25tys zł
Kto mialby to budowac? T-C? LPM?
BTW, Krist, a nie lepiej byloby zakupic rame z klatka, zawiasem oraz niezbednym poszyciem i we wlasnym zakresie odstosować do silnilka motocyklowego? Ew. na podstawie istniejacej juz takiej kompletacji zbudowac to we wlasnym zakresie, tym bardziej, ze chyba w BT nie byloby tak ortodoksyjnie pod wzgledem homolgacyjnym. Fakt, gra warta zachodu, bo chociaz Intechem to nie bedzie, to frajde i tak da ogromna.