Puchar Seata Leona Cupra R?

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Puchar Seata Leona Cupra R?

Postprzez SariS1.4 » wtorek, 4 lis 2003, 15:51

No moze nie odrazu puchar, ale dzis widzilem w 4x4 rozmowe z przedstawicielem Iberia Motor company (importer seata) i mowił ze w przyszłym sezonie wystawia takiego seacika N-kowego, i że ma byc on dostepny na "preferencyjnych warunkach" dla innych. Ciekawe co z tego wyjdzie. Oby nie były to kolejne słowa puszczane na wiatr (mial być juz puchar FABi i tez nic).
Avatar użytkownika
SariS1.4
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): wtorek, 15 lip 2003, 11:45
Lokalizacja: Przemyśl City


Postprzez Wilu » wtorek, 4 lis 2003, 18:34

chyba jako zerówkę :wink: i co to by miało być 1,8 turbo w n4?
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez SariS1.4 » wtorek, 4 lis 2003, 19:35

wiem, wiem to brzmialo dziwnie, bo niby z czym to by milo konkurowac, nawet laik Zientarski senior sie zdziwil, ale dokladnie tak mowili. Ta bryka nadawala by sie bardziej jako nastepca PAR, a nie na rajdowe oesy.
Avatar użytkownika
SariS1.4
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): wtorek, 15 lip 2003, 11:45
Lokalizacja: Przemyśl City

Postprzez pwrc » środa, 5 lis 2003, 00:28

SariS1.4 napisał(a):wiem, wiem to brzmialo dziwnie, bo niby z czym to by milo konkurowac, nawet laik Zientarski senior sie zdziwil, ale dokladnie tak mowili. Ta bryka nadawala by sie bardziej jako nastepca PAR, a nie na rajdowe oesy.


słusznie prawisz, w Hiszpanii jest wyscigowy puchar Leona
nazywa się to Seat Leon Supercopa, wózki maja po 260km
podobno całkiem niezle sie spisują

Leon w wydaniu z silnikiem 1.8T do rajdów sie nie nadaje
ale jako zerówka, jesli mnie pamieć nie myli - Kormoran 2001...

Na koniec dodam, ze firma Seat, a ściślej Iberia Motor Company SA, znana jest z solidności i uczciwosci wobec swoich klientów jak i zawdników startujących w jej barwach, i z tego powodu cieszy się wsród kibiców rajdów niesłabnącą sympatią oraz wielkim szacunkiem. :lol:
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez golden » środa, 5 lis 2003, 01:21

pawel: :lol: :lol: :lol:

co do puchary wyscigowego - taki samochod po preferencyjnych cenach kosztowalby 100 000 PLN - alfa kosztowala 60 000 - wiec nie wydaje mi sie aby wiecej niz 5/8 kierwocow chcialo wystapic w takim pucharze - po prostu cena jest za wysoka (nie na polskie biedne warunki) patrzac na sprawy w jakich Seat jest "umoczony" - wydaje mi sie ze kierowcy mogliby miec niezle "akcje" z tym importerem :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez luks » środa, 5 lis 2003, 02:43

nie widzę leona w rajdach.. w 4x4 +turbo zbyt skomplikowane i zbyt drogie jak na puchar. sory. zapomniałem dodać: na puchar w polsce .....
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Postprzez Glitol » środa, 5 lis 2003, 09:35

Puchar Seata w wyścigach płaskich :?: Nie wierze :!:
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GregHGT » środa, 5 lis 2003, 13:27

pwrc napisał(a):
Na koniec dodam, ze firma Seat, a ściślej Iberia Motor Company SA, znana jest z solidności i uczciwosci wobec swoich klientów jak i zawdników startujących w jej barwach, i z tego powodu cieszy się wsród kibiców rajdów niesłabnącą sympatią oraz wielkim szacunkiem. :lol:


Nie wspominajac o lojalnosci pana Krystiana Poloczka w stosunku do dilerow Seata, dotrzymywaniu zobowiazan i zawsze terminowym regulowaniu wszelkich naleznosci. Kilka osob stracilo na tym biznesie spore majatki, a jeden nawet postanowil opuscic ten swiat, bo pewnego dnia z milionera stal sie bankrutem.

Pozdrowienia dla Iberia Motor Company :evil:
Avatar użytkownika
GregHGT
N2
 
Posty: 179
Dołączył(a): poniedziałek, 20 sty 2003, 21:12
Lokalizacja: Ursynów koło Warszawy

Postprzez micz » czwartek, 6 lis 2003, 08:08

Pier.... seata. Po akcjach jakie ta firma robiła polskim kierowcom jak będzie jeździł to ... nie będe mu robił zdjęć :lol:

A tak serio to myślę, że seat w N4 to troszkę smiech no chyba, że na takiej zasadzie jak fabia tdi
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez Glitol » czwartek, 6 lis 2003, 16:28

Czyli co na na rajdzie krzyczymy: ??????????
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez żółtodziób » czwartek, 6 lis 2003, 18:15

Hmmm... tak sobie myślę że Seat w obecnej sytuacji wcale nie byłby głupim autem... W klasie N4? Why not?? Sa wersje z dołączanym napędem na tył za pomocą elektronicznie sterowanego sprzęgła Haldex. Można z tego zrobić łatwym sposobem, ustawiając elektronicznie pełną blokadę między osiami prymitywną wersję AWD. Takie rozwiązanie ma np. Jeep Wrangler. Powiecie że takie coś do rajdów się nie nadaje? Ależ nie koniecznie. Pamiętacie Citroena BX grupy B? On też miał tylko dwa dyfry, przedni i tylny. Ten sam numer przejdzie w Leonie, wystarczy tylko lekko zmodyfikować tego Haldexa...

Oczywiście pozostaje inny problem. Większość rajdów u nas jest asfaltowych. Skrzynię biegów można wzmocnić, można nawet dać kłową, to nie jest problem, ale pozostaje kwestia takich rzeczy jak pólosie, wał napędowy i jego przeguby no i samo sprzęgło lepkościowe. Nie wiem na jakie naprężenia jest to przewidziane, a w grupie N nie można stosować wzmocnionych elementów jeśli nie ma ich w serii. Na łagodnych łukach naprężenia nie będą aż takie wielkie, ale przy ostrych zakrętach może być nieciekawie. Fakt, mozna ustawić trochę słabiej blokowanie sprzęgła lepkościowego, ale przecież przy wyjściach z takich ciasnych zakrętów napęd na 4 koła przydaje sie najbardziej.

Jedno jest pewne, taki wynalazek nie byłby w żadnym razie szybszy od żadnego Lancera, jednak byłby sporo tańszy. Może nawet tańszy od cywilnego Evo. Przyszły sezon zapowiada się o wiele bardziej chudo niż miniony, nie chcę być złym prorokiem ale wydaje mi się że w przyszłym roku Lancery grupy N w Polsce będzie można policzć na palcach jednej ręki. Taki Seat zawsze będzie wolniejszy od Lancera, wprawdzie będzie lżejszy, ale za to słabszy i nie bedzie miał takich istotnych rzeczy jak możliwość sterowania szperowaniem, lub możliwośc zmieniania rozkadu napędu na obie osie, tylko 50/50 lub większość na przód, większości na tył się nie zrobi. Jednak sam fakt że czyms o wiele tańszym będzie można wskoczyć na pudło byłby wystarczajaco mocnym impulsem do używania takiego wozu w sporcie.

Poza tym pomyślcie o PPZM, w tym pucharze ten samochód mógłby być konkurencyjny, nawet w generalce.

No, ale poczekajmy, na razie mamy tylko wypowiedź jakiegoś pana który naraził się wielu ludziom i dał się poznać jako osoba grajaca nieczysto, mloże powiedział to żeby komuś zrobić nadzieje, może żeby zakpić z laika prowadzącego 4x4, może dlatego że mu się w głowie do reszty przewróciło, może żeby zaświecić, a może dlatego że faktycznie gdzieś ktoś buduje sobie w garażu takie auto i zamierza się tym ścigać...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » czwartek, 6 lis 2003, 20:38

owszem ale w PZMOTkach kierowcy jeżdżący n4 nic nie zyskują. mogą tylko jako goście podróżować. tak więc wygrana seata w PZMOT nosiła by znamiona taniej sensacji.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez sumo » czwartek, 6 lis 2003, 20:57

w PPZM nie moze startowac zawodnik w N4 jesli ma licencje krajową... kiedys mozna bylo..
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez SariS1.4 » piątek, 7 lis 2003, 00:21

nie slyszalem o Leonie cura R 4x4 :roll: to "cos" co mialo by u nas jezdzic to chyba byla by oska.
Avatar użytkownika
SariS1.4
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): wtorek, 15 lip 2003, 11:45
Lokalizacja: Przemyśl City

Postprzez żółtodziób » niedziela, 9 lis 2003, 16:19

A to miałaby być na pewno Cupra R?? skoro tak to faktycznie tego wozu nie widzę...

Wilu i Sumo: no właśne w tym rzecz, i tak ścigają się o pietruchę, głównie dla treningu i dla zmierzenia się ze sobą, więc może lepiej byłoby Seacikami nie drogimi Lancerami...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron