Moderator: SebaSTI
SOKÓŁ napisał(a):Zacznijmy od tego Kruk że nie RT sprzedało i20 a Zbyszek Gabryś który ma kontuzję i odpuszcza sezon z tego co można usłyszeć.Piszesz że mamy dwa i20 i C3 gdzie wynalazłeś 2 osoby poza Hutunenem i Kotarbą do w/w aut?? Ostatnia osoba z Twojej listy kupiła porshe i miała jechać nim Tarmaka ale jakoś zapomnieli wpisać na liste więc znów więcej medialnego szumu niż to wszystko warte
woocasch napisał(a):Sorry Kruk, ale jak czasami popłyniesz w tych swoich teoriach to aż strach pomyśleć, gdzie się zatrzymasz. Wiadomo, można analizować, można mieć domysły, ale mam wrażenie, że Ty uważasz, że to co wymyśliłeś to na bank się spełni.
Czyli już wtedy mogły być jakieś rozmowy czy nawet plany związane z Wróblewskim. Nie wiadomo kiedy zostały one ostatecznie doprecyzowane i kiedy podpisano odpowiednie umowy. Być może dopiero po złożeniu wszystkich podpisów RT zamówiło drugi egzemplarz Polo, który odbiorą np. za tydzień. Więc faktycznie, fizycznie na prezentacji Orlenu pokazano auto, którym będzie startować Kasperczyk. Ale w sumie co to za różnica? Przecież równie dobrze mogli pokazać jakiegoś show cara, tak jak to robią w przypadku F1.
A jeszcze co do numeru rejestracyjnego, poważnie tak to interpretujesz? Wiadomo, że numer rejestracyjny podążą "za właścicielem", ale tym właścicielem może być ktokolwiek. Może jakaś firma leasingowa zarejestrowała auto w Rybniku, a leasingobiorcą jest właśnie Kasperczyk? Nie zaglądam zawodnikom do portfela i kieszeni, więc nie ma co za bardzo gdybać, ale chodzi o to, że opcji jest bardzo dużo.
Kruk napisał(a):Choć nie zostało jeszcze nic oficjalnie ogłoszone to zakładam z bliską stu procent pewnością, że drugim wymienionym przeze mnie i20 pojedzie kolejny sezon Pan Byśkiniewicz egzemplarzem z APR Pana Jędraszka . Odnośnie Pana Barbaja .... popraw mnie jeśli się mylę. (...) Skoro kupił prosiaka, tak jak napisałeś, to może planuje starty w .... HRSMP . Nie wiem, czy to dawny model, czy aktualny.
andrew88 napisał(a):Babraja jeszcze nie zmieniam, bo trudno mi uwierzyć, że porwał się od razu na zakup Porsche.
Kruk napisał(a):Skoro przeszkadza Ci w jakiś sposób to co wypisuję tutaj ... zawsze chyba możesz dodać mnie do ignorowanych użytkowników .
Kruk napisał(a):Pisząc po prezentacji Orlenu byłem przekonany, że RT dysponuje tylko jednym egzemplarzem Polo. Wiadomo, że dwie załogi jednocześnie nim nie pojadą . Od tego się cały temat rozpoczął. Kiedy były podpisy tego pewnie się nigdy nie dowiemy. Kiedy zamówili drugi egzemplarz też właściwie jest bez znaczenia. Tak samo jak to który egzemplarz pokazano na prezentacji. Według mnie wyraźnie widać, że hitem sezonu 2020 będzie Polo. Nagle wielu zawodników chce nim startować. Ciekawe czy to jedynie +100% do lansu i fejmu, czy ten samochód wart jest tego zainteresowania. Nawet fabryka nie spodziewała się aż tylu chętnych.
Kruk napisał(a):Odnośnie numeru rejestracyjnego - wydawało mi się, że jak kupujesz samochód to rejestrujesz go w swoim miejscu zamieszkania np. w Krakowie. Jaki jest sens jeździć z rejestracją z Rybnika skoro kupił go właściciel z innego miasta . Pomijam fakt, że Pan Kasperczyk miał na fieścinie indywidualne tablice. Odnośnie leasingu rajdówki to nie spotkałem się z takim rozwiązaniem . Obowiązkowy pakiet ubezpieczeniowy takiego samochodu był by chyba milion procent droższy od średniej . Ryzyko szkody całkowitej bardzo wysokie.
woocasch napisał(a):Szczerze to nie wiem ile i jakie auta dokładnie RT posiada w swoim garażu. Ile jest w 100% ich własnością i jest dostępne dla niemal każdego, kto będzie chciał je wynająć, a ile tylko obsługują też nie wiem z pełną pewnością. Różnych opcji jest na prawdę bardzo dużo.
A co do Polo, widać po poprawkach jest to atrakcyjny wybór i może jest bardziej dostępny np. terminowo niż inne auta R5. Popatrzmy też na inną kwestię. Hyundai ma swój program fabryczny, Skoda ma kierowców, których wspiera, M-Sport też ma swoich zawodników, tylko VW nie ma takiego programu. Może też o to chodzi? VW chce sprzedać jak najwięcej aut, więc może daje dobre warunki zakupu?
woocasch napisał(a):Przeanalizuj przypadek i20 Gabrysia, gdyby jego auto było zarejestrowane po miejscu zamieszkania to powinna być rejestracja KOS xxxxx, a było SR 0325M, a nie należało do RT tylko do Zbyszka. Może ktoś bliżej RT orientuje się jak to mają rozwiązane, ale jestem w stanie uwierzyć, że regulują to odpowiednie umowy między RT, a kierowcą. A auto jest rejestrowane w Rybniku może z uwagi na bliskość urzędu, w razie jakiś problemów załatwiają wszystko w jednym okienku, a nie, że każde auto w innej części kraju
Mi nie robi to różnicy, ważne aby dobry kierowca jeździł dobrym autem i wykorzystywał jego potencjał w co najmniej 90%
To nie był skrót myślowy... a nawet jeśli był to strasznie zaciekle go broniłeś - Twoja opinia o Polo i problemach jakie z tym autem będzie miał Kasperczyk tym bardziej nie jest skrótem myślowymKruk napisał(a):Analogicznie jak Mad Max uczepił się liczebności Polo i konsekwentnie jest moim oponentem w tej kwestii. Wytykając mi skrót myślowy na każdym kroku
Nagle twierdzisz że Polo będzie hitem sezonu a przed chwilą twierdziłeś że "prawie tym nikt nie jeździ" - sprawdza się dokładnie to co napisałem, pojawił się pierwszy pakiet poprawek i jeśli rozumiem dobrze to w przygotowaniu jest drugi. Kolejnych dwóch zawodników w Polo - Frigyes Turán i Stéphane Lefebvre który auto wypożycza od Sébastien Loeb RacingKruk napisał(a):Według mnie wyraźnie widać, że hitem sezonu 2020 będzie Polo. Nagle wielu zawodników chce nim startować. Ciekawe czy to jedynie +100% do lansu i fejmu, czy ten samochód wart jest tego zainteresowania. Nawet fabryka nie spodziewała się aż tylu chętnych.
I dokładnie ja mam takie samo odczucie - nawet jak ktoś Ci jasno coś napisze to zaczynasz się w jakiś dziwny sposób bronić.woocasch napisał(a):Absolutnie mi nie przeszkadza, nie wiem skąd taki wniosek. Forum jest od tego, aby pisać i dyskutować. Zauważyłem tylko, że czasem jak się czegoś uczepisz to wygląda jakbyś nie chciał spróbować nieco zmienić swojego podejścia czy myśleniaKruk napisał(a):Skoro przeszkadza Ci w jakiś sposób to co wypisuję tutaj ... zawsze chyba możesz dodać mnie do ignorowanych użytkowników .
Wiem z dobrego źródła że Gabryś przed zakupem Fiesty R5 szukał leasingu na nią - zauważ że auta Ł.Habaja zarówno Lancer jak i Fiesta tez są zarejestrowane na SRwoocasch napisał(a):Leasing to był tylko teoretyczny przykład, nie analizowany pod kątem opłacalności czy realności. Przeanalizuj przypadek i20 Gabrysia, gdyby jego auto było zarejestrowane po miejscu zamieszkania to powinna być rejestracja KOS xxxxx, a było SR 0325M, a nie należało do RT tylko do Zbyszka.
Gabryś podjął decyzję o kupnie i20 po tym jak znalazł chętnego na Fieste który był Słobidzian. Z jednej strony piszesz że rejestracja nie ma znaczenia, a z drugiej strony na jej podstawie wyciągasz bardzo dużo wniosków/domysłów.Kruk napisał(a):W przypadku Pana Gabrysia to kolejność wydarzeń wydaje mi się że była taka. Sprowadził sobie fieścinę, którą obsługiwało RT. W tym czasie była moda na nowość w postaci i20. RT kupiło go żeby odmłodzić swój garaż. Mieli tylko nie najmłodszą już fieścinę. Nim ktoś ją wynajął Pan Gabryś zapałał miłością do nowoczesności i odkupił ją od nich. Rejestracja poza ewidencją i statystyką nie ma dla mnie znaczenia. Nie robi mi żadnej różnicy jaka będzie na rajdówce. Istotne żeby kierowca, który ma umiejętności albo talent potrafił najlepiej jak się da ją wykorzystać .
Kruk napisał(a):Na swojej stronie chwalą się obsługą w tym sezonie dwóch znanych już załóg Polo i Abartha Pana Polońskiego. Jednocześnie w zakładce do wynajęcia oferują i20 i fieścinę.
woocasch napisał(a):Kruk napisał(a):Na swojej stronie chwalą się obsługą w tym sezonie dwóch znanych już załóg Polo i Abartha Pana Polońskiego. Jednocześnie w zakładce do wynajęcia oferują i20 i fieścinę.
A ja w zakładce do wynajęcia widzę 3 auta: VW Polo GTI R5, Hyundai i20 R5 i Ford Fiesta R5
Kruk napisał(a):Mnie przyszło do głowy zupełnie coś innego. Szkoda, że nie dowiemy się jakie zapisy w umowach stosują wypożyczalnie rajdówek . Chodzi mi dokładnie o tego typu sytuację. Jeśli zawodnik startuje w sezonie samochodem wypożyczalni. Nie jest wyłącznie dla niego w tym sezonie. Startują tym egzemplarzem też inni kierowcy. W momencie jeśli przytrafi się rolowanie albo jakaś inna poważna przygoda. To co wtedy? Wypożyczają rajdówkę dla swojego klienta od konkurencji żeby wywiązać się z zapisów umowy i uniknąć kar?
Mad Max napisał(a):To nie był skrót myślowy... a nawet jeśli był to strasznie zaciekle go broniłeś - Twoja opinia o Polo i problemach jakie z tym autem będzie miał Kasperczyk tym bardziej nie jest skrótem myślowym
Mad Max napisał(a):Nagle twierdzisz że Polo będzie hitem sezonu a przed chwilą twierdziłeś że "prawie tym nikt nie jeździ" - sprawdza się dokładnie to co napisałem, pojawił się pierwszy pakiet poprawek i jeśli rozumiem dobrze to w przygotowaniu jest drugi. Kolejnych dwóch zawodników w Polo - Frigyes Turán i Stéphane Lefebvre który auto wypożycza od Sébastien Loeb Racing
Mad Max napisał(a):Gabryś podjął decyzję o kupnie i20 po tym jak znalazł chętnego na Fieste który był Słobidzian. Z jednej strony piszesz że rejestracja nie ma znaczenia, a z drugiej strony na jej podstawie wyciągasz bardzo dużo wniosków/domysłów.
Kruk napisał(a):Z tego co znalazłem w sieci to Pan Słobodzian kupił Fiestę od RT. To ten sam egzemplarz, który wcześniej RT odkupiło od Pana Habaja. Odnośnie rejestracji to jeszcze raz napiszę, bo chyba było to dla Ciebie niezrozumiałe. Wszystko mi jedno co będzie wisiało na rajdówce do póki zawsze będzie coś wisiało. Dzięki temu można prześledzić poprzednich właścicieli rajdówki i jej przebieg mierzony ilością startów.
kuba_k napisał(a):To już zależy od indywidualnych umów. Ale tak właśnie robią.
kuba_k napisał(a):BTW: Kto jest wpisany do dowodu rejestracyjnego, a kto za to płaci to mogą być różne sprawy. Mogą być różne powody dla których wypożyczalnia rejestruje samochody należące do kierowców na siebie: mogą mieć np. lepsze warunki ubezpieczenia.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości