Moderator: SebaSTI
Masz rację prawie nikt nie startuje... na Monte Carol 2020 jechały tylko 4 sztuki a przytaczany Kajto po przygodach w Argentynie startował Polo jeszcze w trzech rajdach... a przez rok na pewno fabryka nic w tym aucie nie zmieniała... Kruk weź ty się czasem zastanów co piszesz.Kruk napisał(a):Oby Wróblewski nie startował Polo. Jeśli tak, to będzie miał zmarnowany sezon tak jak Kasperczyk. Jak listy zgłoszeń, wyniki i choć by poprzedni sezon Kajetanowicza pokazują, że ten samochód to niewypał. Prawie nikt już tym nie chce startować.
woocasch napisał(a):Kruk nieco popłynął w tych swoich teoriach, ale faktem jest, że Polo GTI R5 na szczeblu MŚ nie zachwyca. Nie jest to jednoznacznie złe auto, ale też nie robi nie wiadomo jakiego szału. W MC pierwsze Polo jest na miejscu 9. w RC2, do tego zero wygranych odcinków specjalnych. W Szwecji było lepiej, bo Polo mamy już na 5. miejscu w RC2 i był wygrany OS. Jednak w MŚ trudno jest tak jednoznacznie oceniać samo auto w danej klasie. Wiele zależy od tego jaki kierowca jedzie w danym rajdzie i ile jest aut danej marki na starcie. W Monte była na mecie dominacja Citroena, bo byli u siebie i mieli nadreprezentację zawodników. Gdybym miał nieco zgadywać i ustawiać auta klasy R5 od najszybszego to zaryzykowałbym stwierdzenie, że i20 i Fabia są nieco z przodu, potem C3 i najnowsza Fiesta i Polo niemal w tym samym miejscu.
I nie powiedziałbym, że Kasperczyk będzie miał zmarnowany sezon. Polo powinno być lepsze od starej Fiesty, to po pierwsze. Po drugie np. Kajto na asfaltach nie narzekał na Polo, więc w czym problem? Wszystko zależy od konkurencji, w jakie auta wsiądą i czy przejadą cały sezon. Z punktu widzenia kibica chciałbym, aby Wróblewski jechał Fabią Evo albo Fiestą MkII, tak aby była różnorodność w stawce, a nie że większość R5 to Fiesta (kiedyś) lub i20 (niedawno).
Kasperczyk też tak mówił... i wsiada do PoloAro90 napisał(a):[W tamtym sezonie Kołtun wspominał że dobrze układa się współpraca z M-Sportem i naturalną koleją rzeczy będzie przesiadka do nowej Fiesty
Aro90 napisał(a):woocasch napisał(a):Kruk nieco popłynął w tych swoich teoriach, ale faktem jest, że Polo GTI R5 na szczeblu MŚ nie zachwyca. Nie jest to jednoznacznie złe auto, ale też nie robi nie wiadomo jakiego szału. W MC pierwsze Polo jest na miejscu 9. w RC2, do tego zero wygranych odcinków specjalnych. W Szwecji było lepiej, bo Polo mamy już na 5. miejscu w RC2 i był wygrany OS. Jednak w MŚ trudno jest tak jednoznacznie oceniać samo auto w danej klasie. Wiele zależy od tego jaki kierowca jedzie w danym rajdzie i ile jest aut danej marki na starcie. W Monte była na mecie dominacja Citroena, bo byli u siebie i mieli nadreprezentację zawodników. Gdybym miał nieco zgadywać i ustawiać auta klasy R5 od najszybszego to zaryzykowałbym stwierdzenie, że i20 i Fabia są nieco z przodu, potem C3 i najnowsza Fiesta i Polo niemal w tym samym miejscu.
I nie powiedziałbym, że Kasperczyk będzie miał zmarnowany sezon. Polo powinno być lepsze od starej Fiesty, to po pierwsze. Po drugie np. Kajto na asfaltach nie narzekał na Polo, więc w czym problem? Wszystko zależy od konkurencji, w jakie auta wsiądą i czy przejadą cały sezon. Z punktu widzenia kibica chciałbym, aby Wróblewski jechał Fabią Evo albo Fiestą MkII, tak aby była różnorodność w stawce, a nie że większość R5 to Fiesta (kiedyś) lub i20 (niedawno).
Dla mnie trochę nie wiadomą jest ta Fiesta, nie przypominam sobie dobrych występów jak na razie
Mad Max napisał(a):Masz rację prawie nikt nie startuje... na Monte Carol 2020 jechały tylko 4 sztuki a przytaczany Kajto po przygodach w Argentynie startował Polo jeszcze w trzech rajdach... a przez rok na pewno fabryka nic w tym aucie nie zmieniała... Kruk weź ty się czasem zastanów co piszesz.Kruk napisał(a):Oby Wróblewski nie startował Polo. Jeśli tak, to będzie miał zmarnowany sezon tak jak Kasperczyk. Jak listy zgłoszeń, wyniki i choć by poprzedni sezon Kajetanowicza pokazują, że ten samochód to niewypał. Prawie nikt już tym nie chce startować.
W swojej wyliczance zapomniałeś tylko dodać że Polo jest na rynku od roku i jak chcesz dalej robić taką wyliczanke porównawczą to sprawdź ile wyszło egzemplarzy każdego modelu. Przypomnę ci też że i20 R5 też na poczatku było uważane przez wszystkich za szmelc.Kruk napisał(a):Twoja odpowiedź jest strasznie konkretna. Rzeczywiście w tegorocznym Monte jechało aż cztery sztuki, Panowie: Solberg, Burri, Latil i Pierrat. Zapomniałeś jedynie dodać kontekstu . Oprócz tych czterech wymienionych w rajdzie wystartowało 26 samochodów klasyfikowanych w RC 2. Citroenów C3 - sześć sztuk, i20 - pięć sztuk, cztery nowe Fiesty, sześć Fabii, dwie Fabie evo i trzy stare Fiesty. Jeśli Fabie i Fiesty policzymy jako jeden model bez rozbijania na generację to mamy siedem Fiest i osiem Fabii. Liczby wyraźnie pokazują jak jest popularny ten model cztery sztuki . Ze wspomnianej czwórki z całym rajdzie jeden jedyny raz na oesie szóstym Pan Solberg był na najniższym stopniu oesowego podium. Pisząc, że Polo jest potencjalnie najgorszym ze wszystkich samochodów w klasie miałem na myśli jego awaryjność i wcześniejsze pożary. To chyba model których najwięcej się spaliło . W Rajdzie Szwecji 2020 wystartowało 17 samochodów klasy R5: jedno C3 i jedno Polo, trzy i20, dwie nowe i jedna stara Fiesta oraz sześć nowych i trzy stare Fabie. Pan Kristoffersson wygrał ostatni odcinek w RC 2 do tego był dwa razy trzeci i raz drugi.
Pan Kristoffersson swoje dwa posiadane egzemplarze Polo sprzedał na początku roku do Wielkiej Brytanii. W jednym z nich pożar w Portugalii 2019 zaliczył Pan Veiby.
Przypomnę ci tylko że Herczig startował Polo przez cały sezon ERC (gdzie też są szutry) i problemów z tym autem nie miał - zresztą w WRC w drugiej części sezonu regularnie jeździły 4 sztuki (z wyjątkiem Turcji)Kruk napisał(a):Odnośnie Pana Kajetanowicza i jego doświadczeń z tym modelem - może na asfaltach było jeszcze niezłe ale ... w RSMP mamy też rajdy szutrowe . Druga sprawa, że skoro było takie cacy to dlaczego w tym sezonie w takim razie ma startować Fabią evo a nie ponownie Polo?
Mad Max napisał(a):W swojej wyliczance zapomniałeś tylko dodać że Polo jest na rynku od roku i jak chcesz dalej robić taką wyliczanke porównawczą to sprawdź ile wyszło egzemplarzy każdego modelu. Przypomnę ci też że i20 R5 też na poczatku było uważane przez wszystkich za szmelc.
Mad Max napisał(a):Przypomnę ci tylko że Herczig startował Polo przez cały sezon ERC (gdzie też są szutry) i problemów z tym autem nie miał - zresztą w WRC w drugiej części sezonu regularnie jeździły 4 sztuki (z wyjątkiem Turcji)
Każde auto ma problemy wieku dziciencego - a odnośnie hamulcy to przypomnij sobie ile problemów z nimi miał Kajto w Fieście.Kruk napisał(a):Herczig miał problemy z hamulcami w marcu na Azorach. Sierpniowej Barumki też nie skończył.
Owszem ma, bo pokazuje procentowy "udział w rynku" każdego modelu. Startów z 2018 nie liczę bo były to starty premierowe pierwszymi egzemplarzami więc przytaczanie ich jest bez sensowne. Do tego sam wyliczyłeś ile pojechało innych modeli w Monte które staż rynkowy mają znacznie dłuższy od rocznego Polo - i na tle takiego i20 R5 których pojechało 5 to 4 Polo to tak jak powiedziałeś na początku - prawie tym nikt nie jeździ.Kruk napisał(a):Nie wiem ile dokładnie egzemplarzy opuściło poszczególne fabryki. Nie ma to większego znaczenia dla naszej przepychanki słownej
Mad Max napisał(a):Owszem ma, bo pokazuje procentowy "udział w rynku" każdego modelu. Startów z 2018 nie liczę bo były to starty premierowe pierwszymi egzemplarzami więc przytaczanie ich jest bez sensowne. Do tego sam wyliczyłeś ile pojechało innych modeli w Monte które staż rynkowy mają znacznie dłuższy od rocznego Polo - i na tle takiego i20 R5 których pojechało 5 to 4 Polo to tak jak powiedziałeś na początku - prawie tym nikt nie jeździ.Kruk napisał(a):Nie wiem ile dokładnie egzemplarzy opuściło poszczególne fabryki. Nie ma to większego znaczenia dla naszej przepychanki słownej
SOKÓŁ napisał(a):A tym czasem Kuba Greguła nową fiestą R2 w pełnym sezonie RSMP
Kruk napisał(a):Skoro Pan Trela wraca do Pana Jureckiego na prawy fotel na cały sezon w Open N to pojawia się automatycznie pytanie kto będzie dyktował Panu Lubiakowi w dwieście ósemce w trakcie startów poza pizlandem ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 98 gości