puchar fabii 2004

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 28 lip 2003, 01:22

mototom: jeśli chcesz się pośmiać z kolegami to przeszukaj dokładnie wszystkie moje posty (będziesz miał co robić przez miesiąc) na pewno znajdziesz w nich jeszcze sporo zwrotów które cię rozbawią... Kurde, nie chodzi o to że nie ma ich w sensie fizycznym tylko że nie pełnią żadnej funkcji w czasie normalnej pracy silnika, równie dobrze mogłyby być tam zaślepki...

Myślałem że zajarzysz o co chodzi i że nie będziemy tu się spierać o to jak dokładnie zbudowany jest diesel bo to akurat każdy wie, myślę że na tym forum nie ma laików którym trzeba wszystko tłumaczyć łącznie z podstawami, stąd pozwalam sobie na pewne uposzczenia, gdybym ich nie robił to tamten tekst byłby jeszcze dłuższy od tego co teraz wklepuję, i jak tu wszystkim wygodzić, jeden marudzi że za długie teksty piszę, a drugi chciałby jeszcze więcej szczegółów, trzeci jeszcze powie że bez sensu jest pisanie czegoś co wszyscy wiedzą...

Poza tym jeśli chodzi o to czego fizycznie nie ma w dieslu to też znajdzie się coś: rozdzielacz zapłonu, cewka zapłonowa, jak wezmę do ręki książkę to może jeszcze coś znajdę... no wiesz, możemy tak gadać do jutra, możemy się jeszcze spierać na ilu śrubkach musi się trzymać zapłon żeby nie odpadł w czasie jazdy (no, w końcu tych śrubek w dieslu też nie ma) ale do cholery nie o to chodzi, najważniejsze jest to że diesel zasadniczo nie różni się od silnika benzynowego, owszem trochę inaczej pracuje, ale budowę ma prawie identyczną, stąd wniosek że gdyby Skoda sprzedawała swoje pucharówki po kosztach wytworzenia wcale nie byłyby wiele droższe niż porównywalne rajdówki silnikami benzynowymi. Skoro na ten temat nie masz nic do powiedzenia za to wolisz czepiać się wątków nie mających większego znaczenia to lepiej nic nie pisz bo strasznie mnie irytują takie teksty... Chyba że możesz mi udowodnić że to nie prawda, że turbodiesel jest tyle drozszy w produkcji od 1.4 16V ile wynosi różnica w cenie obu modeli aut, w takim razie słucham i czekam na odpowiedź...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez kakao » poniedziałek, 28 lip 2003, 13:45

Tomi_OL napisał(a):witam znam potencjalną cene tego auta POZDRAWIAM

witam na forum i może uchylisz rąbka tajemnicy
kakao
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 10:50

Postprzez draco_wrx » piątek, 1 sie 2003, 16:28

Placzek dostaje chyba wszystkie czesci od skody motor sport bo w biuletynach skodyautopoland reklamuja go jako ich zawodnika wiec napewno ma od nich wsparcie a jakby sprzedawali fabie po kosztach produkcji bez marzy dla dealerow to by kosztowala grosze ale po co ulatwic zawodnikom zycie nie na tym swiecie!
draco_wrx
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek, 1 sie 2003, 15:39

Postprzez żółtodziób » piątek, 1 sie 2003, 23:13

Peugeot na pzykład ułatwia, przydziela swoje pucharówki w cenie 40kilka tysięcy PLN jak na pół-A-grupę to niewiele, choć chyba troszkę jednak zarabia na tym interesie...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez !ADI! » sobota, 2 sie 2003, 00:46

To jest chyba najlepszy sposób promocji. Może wydadzą trochę na auto i roztrąbienie załej kampanii ale potem to są same zyski.
Tak samo jest z rajdem młodych.

Chyba jednym z najlepszych przykładów marketingu jest Big Brother. Musieli wybudować ten cały dom, nowe studio i tak dalej. Ale chyba ten cały wydatek zwrócił im się w pierwszym bloku reklamowym.
A do tej pory Gulczas i spóła kręcą forsę. Np w "Mango"

A propos:
Widzieliście ten akumulator z lampką i kompresorem?\

Acha jeszcze jedno:
Wedłóg Klaudiusza silniki w formule jeden osiągaję obroty do 1700!!! tak tysiąca siedmiuset na minutę. A ich "ręczny szejker" aż 1200 czy 1400.

Oglądnijcie sobie, czasami to jest lepsze niż komedia.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez żółtodziób » sobota, 2 sie 2003, 21:56

wystarczająco swoją niekompetencją wkurza mnie władza i urzędy, jak widzę jeszcze tych półmózgów z BB to przełączam na inny kanał, na przykład na Cartoon Network, wedy na chwilę się uspokajam że jeszcze nie wszystko mamy takie nienormalne...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez !ADI! » niedziela, 3 sie 2003, 01:21

żółtodziób ja to dałem jako przykład żywej MASZYNKI DO ROBIENIA KASY.

A co do Cartoon Network, to też jestem fanem tej stacji, a szczególnie :"Jam Łasica" , "Strażnicy Czasu" oraz "Ed,Edd&Eddy".
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez altonen » wtorek, 5 sie 2003, 23:27

+RAFAŁ+ napisał(a):Informację o utworzeniu pucharu Fabii można było już usłyszeć dużo wcześniej. Nie wiem czy nie było jakiejś wzmianki w WRC.

Ktoś wie czy do rajdówki Płaczka leje się zwykłą ropę czy ropę "rajdową"(o ile taka istnieje)?

gdzie czytałeś o "rajdowej" ropie???? Silnik Płaczka to zwykłe TDo 110 KM, to i tak sukces krakowskiego V-Tech Tuning, że ma tyle ile ma. Ale Tomek szykuje całkiem nowy motor (tez Diesel TDI), to będzie przykra niespodzianka dla N-kowych dwulitrówek wolnossących.
altonen
altonen
 
Posty: 9
Dołączył(a): wtorek, 5 sie 2003, 23:04

Postprzez żółtodziób » środa, 6 sie 2003, 14:13

!ADI! a to że to maszynka do robienia kasy to fakt...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Alien » czwartek, 7 sie 2003, 13:19

Oj malkontenci, malkontenci :wink: . Jesli ruszy puchar diesla, to tylko ze wzgledow promocji tego silnika u Skody. Testy maja dowiesc czy oplacalne bedzie stosowanie tego silnika czy wersji z poprzedniego sezonu. Skoda jeszcze sie czai z ostateczna decyzja. Bryka Plakola kosztuje obecnie ok. 100 tys. zlotych. A diesel zasadniczo rozni sie od silnika beznynowego, przedewszystkim kosztami wytworzenia. Wystarczy isc do dealera i sprawdzic cene porownywalnego TDi i benzyny. Nie wynika tylko z tego ze glosniej warczy :) . Trzymajmy kciuki zeby sie udalo i puchar wystartowal.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Postprzez luks » poniedziałek, 11 sie 2003, 19:45

Alien napisał(a):Wystarczy isc do dealera i sprawdzic cene porownywalnego TDi i benzyny. Nie wynika tylko z tego ze glosniej warczy :) . Trzymajmy kciuki zeby sie udalo i puchar wystartowal.
Pozdrawiam.

wątpię.. bardziej chodzi o względy ekonomiczne.. to tak samo jak różnice między pojemnościami silników
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Postprzez !ADI! » wtorek, 12 sie 2003, 01:18

Ja dalej pozostaję przy swojej wersji. A na dowód:

-kilka lat temu jednym z najpopularniejszych samochodów[oprócz 126p] był cienias a następnie sej. I utworzono analogicznie: puchar cieniasa i seja

-później powstał puchar Lanosa

-puchar 206

-a tera może FAbii

Patrzcie co łączy te samochody. Są one najtańszyni w ofercie. Mają największą sprzedawalność. I w raz z boomem na takie auta powstają puchary.

Oczywiście szkoda że Daewoo nie zrobiło pucharu MAtiza!! Tego to nie wybaczę!!! :evil: :evil:

Ale chodzi mi o to, że Fabia jest najtańszym oferowanym autem przez Skodę. Ponadto jest to hit. A po za tym, to chyba skoda sprzedaje w tej chwili najwięcej diesli. Dlatego puchar Fabii, po za czymś nowym i urozmajcającym rajdy, będzie promocją tego modelu w takiej wersji.


A tak na koniec, to czy przypadkiem nie nastąpi zmiana pucharówek z 206 na 307?? To tylko pytanie.

PS Jeśli coś w moim poście nie zgadza się z prawdą, to poprawcie mnie. Ale chodzi mi tu o ogólną zasadę, powstawania pucharów.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez +RAFAŁ+ » wtorek, 12 sie 2003, 08:39

Chyba nię będzie pucharu 307-ki. Zwróć uwagę jakie byłyby koszty zakupu modelu z większym silnikiem gdyż nie wieżę aby wystarczył 1.6
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez żółtodziób » wtorek, 12 sie 2003, 09:23

Bryka Plakola kosztuje obecnie ok. 100 tys. zlotych. A diesel zasadniczo rozni sie od silnika beznynowego, przedewszystkim kosztami wytworzenia. Wystarczy isc do dealera i sprawdzic cene porownywalnego TDi i benzyny


Bryka Płakola kosztuje tyle ile kosztuje bo przerabiał on we własnym zakresie TDIciaka który w salonie kosztuje tyle ile kosztuje, samo wytworzenie silnika TDI jest droższe tylko o wartość turbosprężarki, poza tym to taki sam blok, taki sam korbowód, głowica tłoki jak w benzyniaku.

To, jaka droga będzie rajdowka będzie zależało tylko od tego jak drogo Skoda będzie chiała sprzedać ją do sportu, jeśli po kosztach, to nie bedzie drogi sprzęt, ale jeśli będą chcieli na tym zarobić to już gorzej.

Zakup może nie być drogi, ale droga moe być eksploatacja. Nie zapominajmy że jest to silnik turbo, a turbina nie lubi zbytniego katowania, w warunkach rajdowych turbo pada dosyć szybko, a jego wymiana to niestety spory wydatek. Przy zakupie kwota klku tyięcy złotch to jeszcze nic, jak ktoś ma 40 000 na auto to znajdzie jeszcze te kilka patoli, ale gdyby trzeba było to powiedzmy dwa trzy razy w sezonie wymienic to robi się kłopot...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Tomi_OL » wtorek, 12 sie 2003, 11:22

ok: 40 - 50 tys. nie oficjalnie <pln> :) 3 majcie się
Rajdowcy "na dopingu" są tylko mistrzami na swoim podwórku. To zwykli oszuści. Simon Jean-Joseph.
www.sztukakibicowania.pl
Jezek, jezek, jezek SE MA !
Gravel Ruless !
Tomi_OL
N3
 
Posty: 365
Dołączył(a): piątek, 18 lip 2003, 11:43
Lokalizacja: Olsztyn

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 101 gości