Mad Max napisał(a):dla przykładu podam Elmot 1996 - zwrócie uwagę na długość odcinków - ilość załóg na liście oraz auta jakimi startowano - jakoś nie przypominam sobie żeby był narzekania na to, a wręcz przeciwnie znam sporą grupę osób która by ten rajd jeszcze raz obejrzała w tych samych miejscach
http://www.rajdelmot.pl/pliki/24/ulotka1_24.jpg
https://www.ewrc-results.com/entries/10 ... lmot-1996/
Do tego 11 cienkich na koncu mam na mysli auta .
Osobiscie mysle ze zmiany na "jakis plus", czyli 5 "mniejszych rajdow" na poczatek, wsrod nich Nadwislanski (ktory zwykle pod koniec sezonu jechal i mial jedna z mniejszych obsad).
Na koniec 2 rajdy z "duzymi" punktami czyli kto chce walczyc o MP bedzie i tam musial startowac.
Niech poeksperymentuja, zobaczymy co z tego wyjdzie. Nie sprawdzi sie to moze cos innego bedzie.
Zamiast Wisly/Rajdu na Litwie moze Laustiz Rally w Niemczech bylby ciekawszy
W Skandynawii nie ma bolu, ze wiekszosc rajdow z 1 dniem scigania z iloscia km okolo 100km - i tam "rodza sie Mistrzowie Swiata" (jak kiedys reklamowali), wiem ze inny status tam maja rajdy niz w PL ale osobiscie mi nie przeszkadza ta zmiana jaka szykuja (15km na odcinki Nadwislanskiego, 150km na odcinki Rzeszowskiego, pozostalych nie planuje )