Moderator: SebaSTI
andrew88 napisał(a):Dziwi trochę data Rajdu Śląska w dotychczasowym terminie Rajdu Polski. Czyżby rywalizacja na Mazurach była przeniesiona na jesień? Nie wyobrażam sobie żeby Polski miał być tylko jako ERC.
Zmiany ciekawe
ZbyszekChaosu napisał(a):Czy na prawdę nie można juz robic innych cykli niż umierające RSMP? Nikt już w kraju nie organizuje rajdów?
posejdon napisał(a):ZbyszekChaosu napisał(a):Czy na prawdę nie można juz robic innych cykli niż umierające RSMP? Nikt już w kraju nie organizuje rajdów?
To chyba ironia bo na Śląsku rajdy mają się bardzo dobrze.
posejdon napisał(a):ZbyszekChaosu napisał(a):Czy na prawdę nie można juz robic innych cykli niż umierające RSMP? Nikt już w kraju nie organizuje rajdów?
To chyba ironia bo na Śląsku rajdy mają się bardzo dobrze.
woocasch napisał(a):Nie jestem aż takim optymistom co do jednodniowych rajdów RSMP. Nie porównujmy rajdów amatorskich czy nawet cyklu RSMŚL. Rajdy do Mistrzostw Polski mają mieć co najmniej 100km, a rajdy do Mistrzostw Śląska mają bliżej 50km, więc dwukrotne zwiększenie dystansu w ciągu dnia oznacza, że tak jak napisałeś najprościej będzie zrobić dłuższe odcinki. Dwa odcinki po 17km i 3 pętle i gotowe, ewentualnie 3 odcinki po 17km i dwie pętle. No dla kibiców bomba, kto będzie gnał pół Polski dla dwóch przejazdów.
Zobaczymy jak to wszystko będzie w praktyce, ale boję się, że może być słabo.
Dla mnie osobiście jedyny pozytyw to, że jest szansa na dwie rundy blisko domu, ale to nie jest żadne pocieszenie, bo wolałbym mocne RSMP dalej od domu, niż cykl z takimi problemami
Mad Max napisał(a):http://wrc.net.pl/krotsze-rajdy-podwojne-punkty
No to już wiadomo jak zabezpieczyli frekwencję na Polski - tylko czy aby na pewno ?? jak będzie mus to pojadą tylko Ci co "muszą"
w skrócie:
rajdy jednodniowe (długość do 100km/os) + prolog i ceremonia startu dzień wcześniej - wydaje mi się że przy obecnym stanie rajdów w Polsce to dobre rozwiazanie - rajdy amatorskie itp mają jednodniowy format i to się sprawdza - oby tylko organizatorzy zrobili tak że kibic będzie miał możliwość zobaczenia czegoś więcej niż dwóch odcinków dziennie a niestety obawiam się że tak nie będzie - dwa długie odcinki, dwie pętle i do widzenia
Rzeszowski w TER - bardzo dobrze że po stracie ERC nie zostawili tego rajdu samego sobie i rsmp, choć liczba chętnych do tego cyklu nie powala
Polski w ERC - to było do przewidzenia
Rzeszów i Polski rajdy dwudniowe, podwójnie punktowane
aha, czyli nie jest aż tak różowo jak myślałem - co to jest to ERT ?? (próbowałem coś znaleźć, ale jakoś nic nie mogę) - czy to coś pokroju CEZ ??Honiclbr napisał(a):Rzeszowski nie w TER, a w ERT. To cykl, w którym w tym roku jeździł Adrian Wronkowski.
Sposobów na to żeby było dużo jeżdżenia i oglądania jest sporo - start - dwa odcinki - strefa zmiany opon - jeszcze raz te same dwa odcinki - serwis - kolejne dwa inne odcinki - strefa zmiany opon - jeszcze raz te same dwa inne odcinki - meta - rajd rozgrywany na 4 różnych odcinkach, kibice oglądają 4 pełne przejazdy przemieszczając się tylko raz w trakcie zawodów, do tego dochodzi szybsze tempo zawodów zarówno dla zawodników jak i kibiców, bo rozciągniecie rajdów tak jak było to ostatnio powodowało że przerwy były bardzo duże i to też odstraszało potencjalnych chętnych do oglądania.antch napisał(a):Przy takim regulaminie wszystko w rękach organizatorów poszczególnych rund. Można zrobić ciekawy rajd dla kibiców tzn. do obejrzenia 2 pełne odcinki w pętli + jeszcze zapętlenia i wtedy ogląda się całą stawkę 6 - 8 razy, a można zrobić tak, że max to 1 odcinek w pętli i przez cały dzień zobaczy się 2 przejazdy. Zobaczymy jak będzie, bo bez kibiców przy odcinkach cała ta zabawa nie ma sensu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości