Moderator: SebaSTI
Taurus napisał(a):Ostatni raz byłem na Barum w 2013. I pytanie się pojawia czy czesi są dalej tak przyjebani jeśli chodzi o zabezpieczenie? Bo stanie 8 metrów od drogi to nie jest coś czego oczekuje
SOKÓŁ napisał(a):Taurus napisał(a):Ostatni raz byłem na Barum w 2013. I pytanie się pojawia czy czesi są dalej tak przyjebani jeśli chodzi o zabezpieczenie? Bo stanie 8 metrów od drogi to nie jest coś czego oczekuje
A czego oczekujesz stania w rowie czy jak w Australii leżenia na drodze?? Stoi się kawałek od drogi podobnie jak w Polsce czy innych rajdach na świecie
Taurus napisał(a):SOKÓŁ napisał(a):Taurus napisał(a):Ostatni raz byłem na Barum w 2013. I pytanie się pojawia czy czesi są dalej tak przyjebani jeśli chodzi o zabezpieczenie? Bo stanie 8 metrów od drogi to nie jest coś czego oczekuje
A czego oczekujesz stania w rowie czy jak w Australii leżenia na drodze?? Stoi się kawałek od drogi podobnie jak w Polsce czy innych rajdach na świecie
ostatni raz jak byłem u naszych kochanych sąsiadów to wszyscy musieli stac 8 metrów od drogi. niezależnie czy to była skarpa, las, zewntezna, wewnetrzna, prosta itd tylko było: " za pasku" i h...
rok pózbiej byliśmy na janerze. w vniedziele trafiliśmy na czeskiego safeciarza i sytuacja wyglądała podobnie.
Proto nawet się dobrze nie rozwinęło a już piszesz że odchodzi do lamusa. Jeśli rzeczywiście Nivette pójdzie w Europę, to jeśli Bryan wsiądzie w Proto od Steca to w przyszłym sezonie mogą mu tylko zagrozić Gabryś i Kasperczykmenson napisał(a):Weź pod uwagę to że Bryan już taki konkurencyjny nie był w tym sezonie (PESEL nie puszcza??) Coraz więcej błędów a PROTO już też chyba troche odchodzi do lamusa niestety
menson napisał(a):Gdzie masz szumne zapowiedzi w tym newsie? Ale Wy wszyscy dziwni jesteście, mało R5 źle, jak ktoś by chciał jeździć r5 też źle bo jemu się nie należy albo coś innego. Akurat ten zawodnik ma kilka tytułów wywalczonych na Polskich torach wyścigowych. Tak samo jak niektórym nie pasowała lista zgłoszeń na Warszawę, albo nie pasujący kalendarz. Czy tym którym tak to wszystko nie pasuje jeżdża wogóle na rajdy RSMP czy spędzają je przed ekranem monitora??
menson napisał(a):Tak samo jak niektórym nie pasowała lista zgłoszeń na Warszawę, albo nie pasujący kalendarz. Czy tym którym tak to wszystko nie pasuje jeżdża wogóle na rajdy RSMP czy spędzają je przed ekranem monitora??
Matheoo napisał(a):Bardzo dobrze że takie załogi jak bracia Kotarba wsiadają do R5!! Zawsze to kolejne topowe auto w naszym cyklu, i wszystkim którzy komentują i negatywnie oceniają założenia Kotarbów na nowy sezon pragnę przypomnieć, że wkładając tyle kasy w budżet i zgłoszenie tak drogiej i topowej fury, wymaga też założenia najwyższych celów!! Nawet jeśli będą w środku stawki, mam nadzieję że z rajdu na rajd będą coraz bardziej szczypać po plecach czołówkę, a może i coś więcej!! Obsługę przez RAce REnt mają fachową więc życzę powodzenia!! I mam nadzieję wszystkich rund rsmp 2018!
Tak pozatym ciekawi mnie kto jeszcze zasiądzie w topowych furach..? Gabryś raczej pewne R5, Kasperczyk R5, Kotarby R5, Gagacki R5, Brayan może Proto, Colin też coś wspominał o Proto... Ciekawe co z Grycem.? R2 czy R5 jak ostatnio... Chmielewski też mógłby zasiąść w jakimś Proto!! Aaa no i jeszcze Butvilas R5 zapomniałem...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości