Moderator: SebaSTI
Wloch a ty? napisał(a):Wiele osób ma tu sporo racji ale najbardziej nadupczone we łbie ma Marek Kisiel Tak Marku nawet ja nie odpisuje Viberowi bo to nie ma sensu....
Mic_123 napisał(a):Patrzac na Rally Sprinty od strony zawodnika i od strony nominalnej finansow (ile kasy zostanie w kieszeni) to na pewno beda tansze dla osob ktore maja auto i chca gdzies jezdzic bo :
1) przyjmujac ze czesc X nalezy wymienic po 500km oesowych to jadac RSMP przy 2 rajdach plus jakichs treningach pomiedzy nimi juz "nalata" sie kilometry i trzeba zmienic na nowa,czyli 2 razy w czasie jednego sezonu. Natomiast przy RS gdzie jest raptem albo az 36km i jesli bedzie bez dzwonow ta wymiana nastapi o wiele pozniej,
2) krotsze zapoznianie, mniej km do opisania,
3) krotszy czas trwania rajdu (mniejsze koszty noclegow i ogolnie "utrzymania" w czasie zawodow),
4) wszystkie 3 zawody skomasowane niedaleko wiec np nie trzeba ciagnac busa z czesciami plus np najetej lawety na drugi koniec kraju typu Gdansk czy Rzeszow, a jak ktos z niedaleka to rajdowka na kolach dojedzie nawet i do busa nie trzeba brac tyle zapasowych czesci.
5) w koncu trzeba zaczac od lokalnych inicjatyw i Pan Dytko to wlasnie robi.
Trzymam kciuki zeby sie udalo i wiecej automobilklubow "weszlo" w RS.
ps. mnie tez sie zdawalo ze Proto mialo byc tansza inicjatywa dla R5 ale moze sie gdzies przeslyszalem
viper napisał(a):Mic_123 napisał(a):Patrzac na Rally Sprinty od strony zawodnika i od strony nominalnej finansow (ile kasy zostanie w kieszeni) to na pewno beda tansze dla osob ktore maja auto i chca gdzies jezdzic bo :
1) przyjmujac ze czesc X nalezy wymienic po 500km oesowych to jadac RSMP przy 2 rajdach plus jakichs treningach pomiedzy nimi juz "nalata" sie kilometry i trzeba zmienic na nowa,czyli 2 razy w czasie jednego sezonu. Natomiast przy RS gdzie jest raptem albo az 36km i jesli bedzie bez dzwonow ta wymiana nastapi o wiele pozniej,
2) krotsze zapoznianie, mniej km do opisania,
3) krotszy czas trwania rajdu (mniejsze koszty noclegow i ogolnie "utrzymania" w czasie zawodow),
4) wszystkie 3 zawody skomasowane niedaleko wiec np nie trzeba ciagnac busa z czesciami plus np najetej lawety na drugi koniec kraju typu Gdansk czy Rzeszow, a jak ktos z niedaleka to rajdowka na kolach dojedzie nawet i do busa nie trzeba brac tyle zapasowych czesci.
5) w koncu trzeba zaczac od lokalnych inicjatyw i Pan Dytko to wlasnie robi.
Trzymam kciuki zeby sie udalo i wiecej automobilklubow "weszlo" w RS.
ps. mnie tez sie zdawalo ze Proto mialo byc tansza inicjatywa dla R5 ale moze sie gdzies przeslyszalem
Proto miało być alternatywą dla N ponieważ kończą się homologację a nie r5. Po za tym panowie ta taniosc wynika z mniejszej ilości kilometrow a nie z tańszej eksploatacji auta. Oczywiście że jedno wiąże się z drugim, ale rsmp a ralli sprint tak jak by porównać hotel jedno gwiazdkowy do cztero gwiazdkowego.
Panie Marku stosunek o którym Pan mówi wynika tylko i wyłącznie z mniejszej ilości kilometrów, a nie z mniejszej wartości np. Wyposażenia auta które na poziomie proto może wachać się na poziomie 150 tys do 350.
Ludzie jeżeli założymy zwykłym samochodem np. 150 km a tym samym samochodem 50 to taniej wyjdzie przejazd 50 km proste jak 2+2. to po pierwsze, a po drugie nie porownujmy imprez rankingi X do najwyzszej rangi jaka ma rsmp gdzie są tytuły i przechodzi się jak by nie patrzeć do historii.
eRADe napisał(a):Propozycja dla całego forum !
Czy już nie czas zablokować Pana Vipera ?
Każdy ma swoje widzimisię "świata" ale ten gość przegina, to kobieta którą "ripostuje" żeby zawsze jej było na wierzchu !
Gratuluję, powinieneś dostać Nobla za to odkrycie... już na poziomie kjsów ludzie inwestują olbrzymią kasę w auta którymi pewnie nie było by wstyd jeździć w rsmp, szkoda tylko że takich nagród jak w tym wypadku nie ma przewidzianych, szkoda też że 90% startujących zawodników nie myśli o wygraniu generalki tylko o samym jeżdżeniu i rywalizacji.viper napisał(a):Pod koniec sezonu się okaże jak tani będzie ralllli sprint żeby wygrać nagrodę i jaki będzie stosunek finansowy wkładu do zysku nagrody. Nie ma co się poddawać. Wszystko wyjdzie w praniu.
Dobranoc
dziodek napisał(a):jak zapewne wiecie, jedna z polskich stajni rajdowych zakupiła Hyundaia i20 R5. jeśli jednak ktoś ma nadzieje, że zobaczy to auto na patelniach walimskich w kwietniu, to będzie rozczarowany. auto będzie wynajmowane i jedna z polskich załóg ma zaplanowane... Mistrzostwa Niemiec. a szkoda...
Od kilku lat Chwist startuje poza Polską więc nie dziwi taka decyzja. A jeśli chodzi o Polskie odcinki to ponoć jest opcja wynajmowania tego auta na rsmp.krupson napisał(a):dziodek napisał(a):jak zapewne wiecie, jedna z polskich stajni rajdowych zakupiła Hyundaia i20 R5. jeśli jednak ktoś ma nadzieje, że zobaczy to auto na patelniach walimskich w kwietniu, to będzie rozczarowany. auto będzie wynajmowane i jedna z polskich załóg ma zaplanowane... Mistrzostwa Niemiec. a szkoda...
Przejechanie sezonu u któregokolwiek z naszych sąsiadów zamiast RSMP to bardzo mądra decyzja.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości