Moderator: SebaSTI
SOKÓŁ napisał(a):Pierwsza ujawniona zmiana "na lepsze" w przyszłym sezonie
http://www.pzm.pl/pliki/komunikat/zm/20 ... dnikow.pdf
Rund jest tyle samo, doszło Wilno ale wypadł Nadwiślański - ja się tylko obawiam że ta kooperacja Litewska wyjdzie tak jak w 2013 kiedy Litwini (i to zaledwie kilku) jechało na Polaku na końcu stawki, a sobotnie odcinki kończyli po zmroku.MSG Racing napisał(a):Ale moim zdaniem trzeba być debilem, żeby w sytuacji, w której cykl jest mocno osłabiony finansowo, widowiskowo i medialnie a momentami nawet dramatycznie osłabiony dodawać do niego kolejną rundę.
Mad Max napisał(a):Rund jest tyle samo, doszło Wilno ale wypadł Nadwiślański - ja się tylko obawiam że ta kooperacja Litewska wyjdzie tak jak w 2013 kiedy Litwini (i to zaledwie kilku) jechało na Polaku na końcu stawki, a sobotnie odcinki kończyli po zmroku.MSG Racing napisał(a):Ale moim zdaniem trzeba być debilem, żeby w sytuacji, w której cykl jest mocno osłabiony finansowo, widowiskowo i medialnie a momentami nawet dramatycznie osłabiony dodawać do niego kolejną rundę.
antch napisał(a):Jeżeli RSMP mają być tylko asfaltowe to ten cykl w ogóle nie ma sensu. Od czasu wprowadzenia R5 (i trochę też R2) + ograniczników cięć RSMP na asfalcie jest nie do oglądania dla kibiców i trzeba być naprawdę zdrowo pojechanym na punkcie rajdów, żeby znaleźć tam coś interesującego. Jak na całym rajdzie są max 3 ciekawe miejscówki i to nie tam gdzie organizator wskazuje "punkty kibica" to jaki to ma sens? Szuter zawsze będzie ciekawy nawet jak jedzie jakiś sztrucel, praktycznie na każdym zakręcie coś się dzieje. Asfalt też może być ciekawy (np. rajdy w Belgii) ale tylko wtedy gdy nie ma w ogóle ograniczników i auta tną 4 kołami poza drogą. U nas już nie ma niestety na to opcji. A w RSMP obecnie i tak jeżdżą praktycznie już tylko biznesmeni lub ich dzieci, więc koszty nie będą aż takim problemem jak obecny brak kibiców na odcinkach i jakiegokolwiek zainteresowania mediów, sponsorów i producentów tymi pseudo mistrzostwami.
kuba_k napisał(a):4. Puchar byłby fajną rzeczą, ale nasuwa się pytanie: puchar czego? Jeżeli byłby w to zaangażowany jakiś producent/importer (a bez takiego zaangażowania, to raczej mało realne), to musi to być aktualny model, który jest obecnie w sprzedaży. Czyli klasa R1 lub R2. To się mz. mija z założeniem taniości.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości